Ako zapnut regeneraciu na 1.6 CR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Ako zapnut regeneraciu na 1.6 CR

Příspěvek od yeager »

viete mi poradit ako viem zapnut servisnu regeneraciu? dpf je po cisteni ultrazvukom, spatny tlak pred cistenim 2hPa po cisteni 0,3hPa ...
merne hodnoty

087 Otáčky motoru 779 /min
226 Filtr částic; diferenční tlak-DIP_PF 2.63 hPa
227 Filtr částic; diferenční tlak dynamický ofset DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
231 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 17.6 km
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 48.7725529 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 24.04 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF -2.56 g

skusal som zapnut regeneraciu cez Prisposobenie tak ze som prepisal hodnotu z 00 00 na 00 01, kontrolka sa vysvietila ale pri jazde iba na kratke chvyle sa zohrial vyfuk nad 600C a po vypnuti a zapnuti motoru kilometry od poslednej regeneracii ostali nezmenene ...
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33711
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

majzl a kladivo (LOL)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Nerozumím proč chceš dělat regeneraci po čištění filtru a zřejmě se to nezdá i jednotce když nemá protitlak a regenerovala před 18km v tom filtru nemá co hořet.Po čištění nuluji zanesení výměnou dpf a pak sleduji průbežně jak se plní nebo průměrný počet mezi regeneracemi.
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

tak to teda skusim vybulovat a uvidim ... dik
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

Ake su referencne hodnoty diferencneho tlaku pri roznych otackach?
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Re: Ako zapnut regeneraciu na 1.6 CR

Příspěvek od Mach.A »

yeager píše:viete mi poradit ako viem zapnut servisnu regeneraciu? dpf je po cisteni ultrazvukom, spatny tlak pred cistenim 2hPa po cisteni 0,3hPa ...
merne hodnoty

087 Otáčky motoru 779 /min
226 Filtr částic; diferenční tlak-DIP_PF 2.63 hPa
227 Filtr částic; diferenční tlak dynamický ofset DIP_PF_DYN_AD_VALUE[0] 0 hPa
231 Filtr částic; kilometry od poslední regenerace-DIST_RGN 17.6 km
233 Filtr částic; hmotnost olejového popílku-MASS_ASH_PF 48.7725529 g
235 Filtr částic; vypočtená hmotnost sazí-MASS_SOOT_SIM_PF 24.04 g
236 Filtr částic; měřená hmotnost sazí-MASS_SOOT_PHY_PF -2.56 g

skusal som zapnut regeneraciu cez Prisposobenie tak ze som prepisal hodnotu z 00 00 na 00 01, kontrolka sa vysvietila ale pri jazde iba na kratke chvyle sa zohrial vyfuk nad 600C a po vypnuti a zapnuti motoru kilometry od poslednej regeneracii ostali nezmenene ...
Proč jsi to čistil ultrazvukem?
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

na aute som vypol egr asi pred mesiacom, uz vtedy som avizoval. ze mozno o mesiac 2, bude problem aj s dpf ... v pondelok mi volali, ze sa im vysvietila kontrolka dpf a uz aj vybrali dpf z auta len aby som im to vycistil ... tak som im to urobil ... neviem aku bol diferencny tak v aute pred cistenim, preto sa pytam ci su neake referencne hodnoty s novym DPF aby som to vedel porovnavat
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

To, že se rozsvítí kontrolka filtru neznamená, že se musí vymontovat a nechat vyčistit.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

takže si vypol egr ale nevieš spusti regeneraciu ? (LOL) a ako si ho dokazal vypnuť ?
zase raz robili bez uváženia,to,že sa rozsvietila kontrolka DPF nemusí hned znamenat zavadu na ňom alebo konkrétne to,že je upchatý na toľko,že sa musí vyčistit.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

egr som vypol s gallettom ... nemal som sancu diagnostikovat pred cistenim, lebo ked mi zavolal uz to bolo vybrate ...
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

jaaaj taaak..postavia ta pred hotovu vec...tak a čo je za problem vlastne? svieti to dalej? alebo čo chcú vediet?..
akože galletom si to vypol len tak? unlock atď nič?
lebo mi nejde do hlavy ako niekto vypne egr na PCR "len tak" a pyta sa ako spustit serv. regeneraciu.. nič v zlom
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

ufff, nevedel som, ze si zvedavy na cely postup ako vypnut egr ... ale to neriesme ...
problem je v tom, ze som zapol regeneraciu cez vcds, rozsvietila sa kontrolka ale ked som pozeral merne hodnoty ... teplote vyfuku ... tak som tam mal nyzke hodnoty a cas ani vzdialenost od poslednej regeneracii sa nezmenili ... cize regeneracia sa nerobila ...
na edc16 ked zapnem regeneraciu a sledujem teplotu pred a za dpf tak tam pekne vydim ako sa zohreje a ako klesa hodnota splodin v dpf ...

edit: sa mi nepaci, ze neviem zapnut merne hogdoty, iba merne hodnoty uds
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

cely postup mi nieje treba,viem to urobit..len mi to prišlo čudné.
no ine bloky si ani nezapneš ako UDS.
v podstate mu nastav,že je nové DPF nakalibruj diferenčný a nemáš tam čo dalej riešiť,nemá ti aká hodnota klesat kedže DPF je "čisté"
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
yeager
Přispěvovatel
Příspěvky: 488
Registrován: 04 zář 2006, 09:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od yeager »

ok dakujem ...
VW Bora 1.9 TDI, rv.99, 225tis km, 81kW@101kW
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Lepsi klon galeta zvladne unlock cez boot mode bez problemov....

avšak pri akomkolvek zasahu do jednotky si jednou nohou v prusere pretoze nikdy nevieš či problem ktory riesis nie je sposobeny prave zmenou softu ktoru si spravil...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“