prevodovka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prevodovka
zdravim robí niekto vydraté obaly 6q preovodoviek okrem sixtu ?
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 345
- Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
tak ono to neni jen o soustruzeni , je take treba ten obal protocit a vlozku usadit/nalisovat a znovu protocit na presno na lozisko . Samozrejmosti je u toho naprosta presnost , jak axialni tak radialni . Taktez je treba dovyrobit distancni podlozky aby se co nejvic vymezila axialni vule na predloze, meli jsme je po 0,1 , nektery i po 0,05 , takze se nam darilo to delat temer bez vule
S kamaradem ktery umi programovat jsme jich par udelali , takze vim ze az takova sranda to neni . Uvazuju samozrejmne poradnou strojarskou praci, ne nejakou fuserinu ktera se stejne casem vysere. Vse se jsme delali na CNC a vsechny prevodovky jezdi bez problemu.
Sixta loni za to chtel 10 tis bez papiru a taky bez zaruky, 11 - 12 tis s papirem vcetne oleje, ktery smozrejmne neni origo , ale nejaky hajzl Febi s udajne stejnou specifikaci . Za zkusenosti svoji ale i jinych lidi a i tady z fora vim ze ten olej moc nefunguje , hlavne kdyz se ochladi, pak nejde radit , nebo jen hrubou silou
Jinak po telefonu mi prisel Sixta dost arogantni , povyseny a neprijemny. Vypadalo to ze vsichni jsou blbci a on jediny vi vsechno . Kdyz jsem mu na ferovku rekl jestli by neporadil s tou vlozkou , tak rekl ze ne , je to pry jeho tezce ziskany know how .
Kamarad to delal za 5 tis , z toho jeste daval 2tis mechanikovi za rozborku a sborku, protoze jsme na to nemeli ani vercajk , ani znalosti. A jak to v Cechach byva , lidem se nezavdecil. Nadavali mu do zlodeju a nenazranych svini , co si o sobe mysli, a jak to ze kousek zeleza stoji tolik atd .Jasne ze prisli i lidi at jim da vykres a rozmery, ze si to udelaji sami. Videl jsem ty maily a SMS plny urazek, nadavek a sem tam i vyhruzek . Takze se na vykaslal , vlozky a podlozky co mel rozdelany hodil do srotu a opravy 6q ukoncil.
Takze Kubo, preju hodne stesti a kdyz nikoho nesezenes, tak asi zbude nakonec ten Sixta
S kamaradem ktery umi programovat jsme jich par udelali , takze vim ze az takova sranda to neni . Uvazuju samozrejmne poradnou strojarskou praci, ne nejakou fuserinu ktera se stejne casem vysere. Vse se jsme delali na CNC a vsechny prevodovky jezdi bez problemu.
Sixta loni za to chtel 10 tis bez papiru a taky bez zaruky, 11 - 12 tis s papirem vcetne oleje, ktery smozrejmne neni origo , ale nejaky hajzl Febi s udajne stejnou specifikaci . Za zkusenosti svoji ale i jinych lidi a i tady z fora vim ze ten olej moc nefunguje , hlavne kdyz se ochladi, pak nejde radit , nebo jen hrubou silou
Jinak po telefonu mi prisel Sixta dost arogantni , povyseny a neprijemny. Vypadalo to ze vsichni jsou blbci a on jediny vi vsechno . Kdyz jsem mu na ferovku rekl jestli by neporadil s tou vlozkou , tak rekl ze ne , je to pry jeho tezce ziskany know how .
Kamarad to delal za 5 tis , z toho jeste daval 2tis mechanikovi za rozborku a sborku, protoze jsme na to nemeli ani vercajk , ani znalosti. A jak to v Cechach byva , lidem se nezavdecil. Nadavali mu do zlodeju a nenazranych svini , co si o sobe mysli, a jak to ze kousek zeleza stoji tolik atd .Jasne ze prisli i lidi at jim da vykres a rozmery, ze si to udelaji sami. Videl jsem ty maily a SMS plny urazek, nadavek a sem tam i vyhruzek . Takze se na vykaslal , vlozky a podlozky co mel rozdelany hodil do srotu a opravy 6q ukoncil.
Takze Kubo, preju hodne stesti a kdyz nikoho nesezenes, tak asi zbude nakonec ten Sixta
O1 ASZ 96kw serie
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
No mne se to nejvic projevovalo takovym houknutim pri prerazeni ze 4 na 5, nebo naopak z 6 na 5
Kdyz uz je to hodne vykloktany a ta predloha ma velkou vuli i axialni , tak malo a spatne vystavuje spojka , kvalty tam pak jsou tiz , chrci zuby
Nekdy ma auto tendenci samo bez kvaltu popojizdet
Kdyz uz je to hodne vykloktany a ta predloha ma velkou vuli i axialni , tak malo a spatne vystavuje spojka , kvalty tam pak jsou tiz , chrci zuby
Nekdy ma auto tendenci samo bez kvaltu popojizdet
O1 ASZ 96kw serie
mne sa to prejavilo ako hučanie kolesovích ložisk tak som to neriešil a veselo jazdil nakoniec som vymenil všetky ložiská na kolesách a stále v aute čosi hučalo a potom to začalo trocha potukávať do podlahy až to bolo neznesitelné no a tak sme došli k zaveru že je to prevodovka
po rozobrati prevodovky sa zistilo že su KO všetky ložiská pretože olej rozniesol ten hlinik po celej prevodovke
po rozobrati prevodovky sa zistilo že su KO všetky ložiská pretože olej rozniesol ten hlinik po celej prevodovke
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
Keď mne práve nič nehučí, radí pekne plynulo všetky kvalty, nič terasie, akurát na voľnobeh niekedy niečo hrkoce. Nie vždy, skôr len občas. A keď zastávam, tak sa ozýva pod cca 20km/h niečo ako "ťuk-ťuk--ťuk---ťuk-----ťuk--------ťuk" a ticho. Aj to tiež nie vždy. Je to môj prvý automat. Mám ho od jesene. Ale robí to ako so ho kúpil. Podľa servisky má 170tis km, nedávno rozvody, zotrvačník pôvodný.