Citroen Jumper 2.2 hdi 88kw R.v.2007

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Citroen Jumper 2.2 hdi 88kw R.v.2007

Příspěvek od marena tdi »

auto dotazeno na lane.po naslednem dobiti baterie auto jelo bez problemu 2O minut.potom se zaly otacky pohupovat az to umrelo uplne.
v pameti zavad - INJECTOR CONTROL PRESSURE TOO HIGH
FUEL SYSTEM LEAK DETECTED-SMALL LEAK
vuz ma najeto 198000km.vymenil jsem palivovy filt,vyndaly se vstriky DENSO a poslaly se na prezkouseni.byla zjisteno ze maji male davky.koupily se nove a pro jistotu se poslalo i na prezkouseni i cerpadlo.to vykazovalo dobre hodnoty.kompresni tlaky jsou na vsech valcich stejne - 22 je to v poradku? zdaji se mi byt male.v autodatech ale nic nepisou k tomuhle motoru.
vse se smontovalo a zapojilo.auto chytlo bez problemu ale po 45 minutach zaclo houpat a opet mtvo.nelze nastartovat.tak jsem odpojil snimac tlaku v rozvodnem vedeni paliva.( nachazi se na konci rozdelovaci listy) bez nej to chyta bez problemu a jezdi klidne hodinu.muze to delat to cidlo?
uz jsem trochu bezradny :(
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
t_kali
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 03 srp 2012, 09:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od t_kali »

Snímač tlaku na railu a regulátor tlaku taktéž na railu, to jsou dvě nejčastější příčiny návštěvy tohohle auta v servisu :-D (Mimo tedy dalších milion věcí, na tomto skvělém francouzsko-německo-italském bastlu.)

Bohužel odchází to dost často, takže určitě změřit nejdříve tlak v railu. Pokud bude tlak v pohodě, pak je to snímač tlaku. Pokud bude ten tlak skutečně vysoký, pak bych to viděl na ten regulátor.
jirimac
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 čer 2008, 15:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od jirimac »

Ahojte, mám tu něco podobného....

Citroen Jumper 2.2 HDi rail 2007. Tlak má být 250 a je 650. Vyměněn regulátor tlaku, ale stále má tento tlak vysoký. Kde může být další problém? Horší je to, že to neháže žádnou chybu. (wallbash)
Octavia I L&K, 1.9 Tdi 81 kw, Superb II 2.0 Tdi 125 kw, (Jíra)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A snímač tlaku jsi nezkoušel ?? Pokud regulátor reguluje tak kecá čidlo(snímač ) na rampě
jirimac
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 čer 2008, 15:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od jirimac »

Čidlo mě nenapadlo měnit, když ukazuje, ale ještě jsem vyfoukal regulátor a spadl vlak o cca 150, ale na jak dlouho. Myslím, že ukazuje dobře.
Octavia I L&K, 1.9 Tdi 81 kw, Superb II 2.0 Tdi 125 kw, (Jíra)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20113
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Regulator starej nebo novej??
jirimac
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 čer 2008, 15:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od jirimac »

Novej
Octavia I L&K, 1.9 Tdi 81 kw, Superb II 2.0 Tdi 125 kw, (Jíra)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Na čerpadle je ještě dávkovací ventyl rádi se přidíraj.Vyndej ho ven sundej tu malou segerovku a vyndej jádro pročisti ho mrkni dovnitř zda je vydřený většinou to pak chvilku chodí.pokud máš skop a proudové kleště tak ho změř je to na proudu vydět.
jirimac
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 19 čer 2008, 15:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od jirimac »

Díky, vyzkouším.
Octavia I L&K, 1.9 Tdi 81 kw, Superb II 2.0 Tdi 125 kw, (Jíra)
Odpovědět

Zpět na „Citroën“