1.9 TDI 66kW O1 2000. Netáhne, táhne.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pavel_CZ
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2017, 19:29

1.9 TDI 66kW O1 2000. Netáhne, táhne.

Příspěvek od Pavel_CZ »

Dobrý den,
hledal sem vlákno a nenašel sem, založil sem. Doteď sem si složil max.přehazku na kole, tak prosím o schovívavost :-D
Jde o to, že mi nedávno při plnym za jedna a dva utek výkon. Od té doby se plazim cca 70-80km/hod(max 2000 otáček i z kopce) a víc nechce. Ale věc se změní, jakmile zastavim a na neutrál postupně točim do rudého. Otáčky jdou vždy plynule nahoru, nezávisle na tlaku plyn.pedálu. Cca ve 3OOO motor jakoby "odstřelí špunt" a částečně naskočí výkon a tah. Poté je cítit i reakce na pedál, ale jen tlumená. Pak se s nim dá jet těch 120-140, akcelerace až kolem 32OO jde, pak se postupně ztrácí tah. Tahaval sem až na 4150 se zátahem. Auto mám půl roku. Co ještě dodat?
Co jsem zkusil? Vyčistit egr, už není slyšet pískot turba. Kontrola hadiček a okolí turba(trošku oleje tam bylo, ale jen ve spoji s hadicí do váhy vzduchu). Nový pal.filtr. Žhavičky měněné před 4měsíci.
Ještě dopíšu ostatní opravy-kotouče, destičky, brzdovka, tlumiče, olej a filtr(10W40 na štítku, 5W40 řekl zkušený mechanik).
Dočetl sem se něco o N75, ale netušim co to je a jestli by to mohlo souviset.
Prosím o nápady, co zkontrolovat, vyměnit, možná závada a oprava. Chci si to dělat pokud možno všechno sám. Tak mě prosim neposílejte do servisu nebo ke kolu :) Předem děkuji..
Uživatelský avatar
miroteplicky
Přispěvovatel
Příspěvky: 330
Odpovědi: 0
Registrován: 12 pro 2015, 13:14
Bydliště: Tepláčky

Příspěvek od miroteplicky »

Moze to byt v nudzovom rezime kvoli vahe vzduchu ale tomu turbu. Daj na diagnostiku co vypise
BMW e39 525tds
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

To bude asi AGR ešte s obtokom? Moc to nevyzerá na typické padanie do núdze ale odporučil by som pre začiatok urobiť log v záťaži. Pamäť chýb je prázdna?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

po nastartování se baňka na turbu zatáhne ??
pokud ne problém v ovládacím ventilu, zásobník podtlaku,hadičky jsi kontroloval, baňce na turbu ( vyrezlá )
předpokládám že přísun nafty atd je OK?
Pavel_CZ
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2017, 19:29

Příspěvek od Pavel_CZ »

Ahoj chlapi, tak jsem vyměnil hadičky, zkontroloval ostatní hadice/potrubí, štovalo EGR a zaslepil ho a motor se udusil, vrtulka na turbu jede paradně..byla to váha vzduchu (po půl roce si dovolila odejít). Diky za rady a pomoc :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“