Octavia II FL 1.6 TDI CR Vyšší spotřeba a špatný tah motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Octavia II FL 1.6 TDI CR Vyšší spotřeba a špatný tah motoru

Příspěvek od Hanes52 »

Zdravím, vlastním octavii 1.6 TDI CR 77 kW rok 2010 a už od koupi auta mě trapi docela vyšší spotřeba podle počítače je to nějakých 6,5-7 l/100 km což je na tohle auto docela dost,s porovnáním se znamým co má totožné auto a má dlouhodobou 5,2 l, co jsem si tak vyčetl po forech tak jsem myslel že to budou špatné vstřikovače, než měnit vstřiky, tak jsem zkusil aditiva Bishops 696-D který bych řekl že docela pomohly, po nalití jsem jel dálkovou trasu na Slovensko a je fakt že asi po ujetí 150 km spotřeba už klesla a na cestě zpátky to už bylo na aditiva najeto asi 300 km byla spotřeba 5,2 l což se mi ještě nestalo, od te doby byla spotřeba lepší,ale pak se to začalo zase horšit. Pak mě potkala další věc že auto začalo cukat, nechtělo jet a za mnou se udělali oblaka dýmu, to se stalo parkrát než se došlo k temu že byla prodřená kabeláž s ŘJ motoru a to od váhy vzduchu a napajení, kabely se opravili a od té doby Ok aspon co se týče teho cukání, ale ted mám třeba dlouhobou spotřebu 6,4 l na 100 a to z autem jezdím delší trasy i trasy po rovině nebo po dálnici. A co je ještě taky takový problém je DPF, kde mě už asi tak 5x se rožla kontrolka že je potřeba regenerovat, ale mě v podstatě příjde že auto regeneruje skoro pořád nebo aspon tak co 200-300 km.
Ted na velikonoce jsem jel třeba trasu Mostkov- Ostrava po dálnici+ okresky, tam byla spotreba 6,7 l a to jsem jel na tempomat mezi 120-140 podle přístrojovky, na cestě zpátky a to Ostrava - Hanušovice byla spotřeba 6,5 l.
Tam jsmě nějakou dobu pobyli a pak cesta domu po okreskách záhadně klesla na 5,2 l, nevím zda to nebude mít cele souvislost s DPF, protože pak se ještě občas stává že mi přijde že auto jako by netáhlo, že má strašný probvlém i na rovině se přehoupnout z těch 1800 otáček na 2000 a dál a z teho to zase jede dobře, tak já už nevím.
díky za každou radu
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

najeto kolik ?
EGR původní ?
diagnostikoval to už někdo?
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

Teď najeto 116k egr by měl být původní a diagnostika bez chyb, mám doma pal výpis i log ohledně DPF, a kdyzspozici i Diag
violator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 led 2006, 20:19
Odpovědi: 0
Bydliště: sudety

Příspěvek od violator »

Motor CAYC ?
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není

VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

Jojo sorry nějak jsem zapomněl motor CAYC rok 2010 auto jsem kupoval při 110 k v říjnu teď 116k na autě po koupi dělané rozvody, filtry a oleje
violator
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 led 2006, 20:19
Odpovědi: 0
Bydliště: sudety

Příspěvek od violator »

Podobné (skoro totožné) příznaky jsem měl na Touranovi. Měl jsem K.O. vstřik, tekl jak Dunaj. Pokuřovalo to, netáhlo a znatelně častěji probíhala regenerace DPF. Spotřeba šla znatelně nahoru.
Píšeš, že diagnostika byla. Jak jsou na tom vstřiky ???
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není

VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

Jako takhle motor je bez chyb a na měřený hodnoty přes vag jako na hodnotu vstrik se nedostanu, pouze na rozšířené měření, jinak když bylo auto v servisu na měření vstriku asi před 3 měsíci, tak prý vstriky oka, jinak asi nejlíp vymontovat a poslat na stolici na měření že?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

v jakém servisu a jak to měřili ?
nějaký protokol ?
to ti řekne i naše bába mezi dveřma že vstřiky jsou OK že tím to není...
ano, to je jediná jistota, vyndat a dát na kontrolu
počítej s tím že ti z 99% řeknou že jsou KO
tyto vstřiky nejdou opravovat pokud se nepletu
ale někdo tu nabízel za solidní peníz nový
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

Nevím jak to kontroloval a žádné výpis nemám, no asi to tak budu muset udělat, když už Teda víte o nějaké dobré firmě nejlépe v olomouckém kraji? Myslím že by tam měli být Siemens vstriky a co sem tak četl tak co to koupil Continental tak by to mělo jít repasovat asi za nějakých 3000-4000 jeden
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo, já fakt nevím, pořád se to mění, jednou to jde, pak zase ne... (noteeth)
každopádně otestovat, ty co jsou špatný nechat opravit nebo nahradit staršími OK, novými, záleží jakou má peněženka chuť
jak jsem psal někdo tu nabízel i nový za dobrou cenu (5tis.) nebo seženeš třeba nějaký z auta co má málo najeto, dej si poptávku do "koupím"
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

Jasný zkusím to taky, co jsem ještě tak sledoval tady na fóru tak zkusím udělat log ohledně vstriku pokud najdu kde se to měří a nahodim to sem, pak bych ještě aji zkusil možná vyměnit čidlo diferencniho tlaku, nevím jestli to může být taky ono, ale vag píše že si musí posouvat ofset o 2.86 tak nevím zda už to není moc třeba?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já nevím na co všechno se cítíš, jestli raději neoslovit někoho kdo se vyzná než s tím maturovat :D
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

No to je jasný že se do tého nebudu pouštět sám, to ne, ale co jsem si ještě tak zjišťoval tak to čidlo taky fo tého dost kecá a tak furt je to na zkoušku ta levnější varianta
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

Tak jsem dnes zkusi udelat diag a tohle je výsledek, podotýkám že nevím který parametr to přesně je, tak jsem zkusil tenhle, behem tydne necham udělat diag u autorizovaného servisu, tak se uvidí, tohle byla hodnota na volnoběh, při sešlapnutí plynu se všechny hodnoty ustálily na 0.0002 mg/stroke
Obrázek
Obrázek
Hanes52
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 18 dub 2017, 04:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hanes52 »

ještě priložím log ohledně DPF na obrazku není hodnota popilku v oleji, ale to mi diag ukazuje 0g
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“