Problem klima- sahara netoci se na plno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Problem klima- sahara netoci se na plno

Příspěvek od Petmen »

Mam seat leon 2015 a kdyz stojim na miste klima funguje. Kdyz se rozjedu cca a 100km/h klima prestane chladit. Vypozorobal jsem, ze se ventilator toci pomalu a neprepne se na rychle. Mam pouze jednu vrtuly. Klima naplnena jak ma byt 2x plneno a dobre. Pres test akcnich clenu se vrtule spusti na plno. Poradi nekdo? Je nejaky reset pres wag, ktery to da do zakladniho nastaveni?
Jinak motor sahary jsem daval druhy a je to stejne, myslel jsem, ze odesla. Dekuji za kazdou radu
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

2015 není to ještě v záruce? při 100km/h ventilátor nemusí běžet vůbec, tím to nebude
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

Neni bylo to bourane. Kdyz stojim auto chladi jak se rozjedu prestane. Na tom stejnem aute kdyz jsem zapnjl klimu tak ventilator bezel jak ozivot. Dneska jsem jel 40km tak 170-190 a vubec to nechladilo. Zastavil jsem na benzince a auto zacalo chladit🤦♂
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

diagnostikou koukat na tlak v klimě ale ventilátor na to vliv mít nebude, v těchto rychlostech určitě ne, on si plynule mění otáčky dle tlaku chladiva
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

No tak babo rad. Uz nevim co stim
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

kolik je ten tlak chladiva na místě a za jízdy?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

To netusim. To naloguju v klime? Jaky log?
Jedine co se menilo byl chladic, dve trubky na klimu a to cidlo co je na trubce( 3 draty)
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20118
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to bude patrně ten problém řekl bych, když jedeš zvýší se otáčky i tlak v systému, ten presostav to vyhodnotí jako moc vysoký a odstaví to kompresor aby se systém nepřetlakoval
na místě když zvýšíš točky třeba na 3tis. tak se to vypne taky ne ?
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

Tak cidlo jsem vymenil a zitra to projedu tak dam vedet
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20118
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

cos tam dal ? ja jednou měl jakysi AIC a nefungovalo to vůbec...
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

Cidlo bylo Bosch tak jsem dal origo. Jinak trubky a chladic je original
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

Tak klima stale nechladi. Dal jsem jine cidlo a uz spina vrtule kdyz je auto hodne ohrate treba po rychlejsi jizde, ale kdyz pustik klimu tak se vrtule neroztoci na plno😞
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

2015 nemusí jet vrtule naplno. Bude regulovaná podle tlaku na vysokotlaké větvi. Navíc, když ti to nechladí, když jedeš, tak to nebude saharou, protože nápor větru musí kondenzátor uchladit. Takový blbý dotaz... točí se ti ta vrtule na správnou stranu???
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Petmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 01 led 2009, 19:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petmen »

Tak predpokladam kdyz tam je vrtule co tam je z vyroby tak se toci spravne.
Seat Leon Fr 2.0 Tdi Cr 200ps 420Nm
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No já jenom, aby někdo nepřehodil piny v konektoru po té bouračce... to už jsem také řešil.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“