Bílý kouř při startu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jj, zkusil bych to, díky moc fakt za rady, všem, moc si toho cením!
Buďto si na to troufnu sám podle toho návodu co je na tu škodu, je to stejný nebo to hodím fakt radši odborníkům než abych udělal víc škody jak užitku, protože mi blbně ten diagnostickej kabel a motat s tím a pak se nepřipojím..ještě to špatně dopadne a v okolí neznám nikoho kdo by ho měl.
Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem? Jen doufám, že teď nevyměním doma olej a pak mi řeknou, že vstřikem je to hovadina, že musí rozdělat motor a bude se muset znovu vyměnit
Pokud to budu řešit v servisu, tak můžu stejně až po výplatě, fakt mě z toho auta jednou jebne 
Buďto si na to troufnu sám podle toho návodu co je na tu škodu, je to stejný nebo to hodím fakt radši odborníkům než abych udělal víc škody jak užitku, protože mi blbně ten diagnostickej kabel a motat s tím a pak se nepřipojím..ještě to špatně dopadne a v okolí neznám nikoho kdo by ho měl.
Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem? Jen doufám, že teď nevyměním doma olej a pak mi řeknou, že vstřikem je to hovadina, že musí rozdělat motor a bude se muset znovu vyměnit
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
-
Michal.jic
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 353
- Registrován: 26 kvě 2008, 20:29
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Michal.jic píše:Nečetl jsem všechny odpovědi, ale ten samý problém jsem řešil na dílně a mém případě šlo o gufera na ventilech!!! Dal jsem nové a byl klid....
taky mě to napadlo ale kouř nebývá tak silný, měl jsem to i u benálů motor ráno nechtěl hned chytit a pak hulil, po chvilce vše OK
měl jsem i případ gufera totál a načaté těsnění že profukovalo mezi 2-3
No je to celý divný, pozoroval jsem kámošovu oktu 1.9tdi při startu, vylítne mu jen trochu bílýho kouře při startu, při rozjezdu taky trochu za studena, ale pořád s tím mým nesrovnatelně míň. Tento týden vyměním všechny filtry včetně oleje, až dojde nafta což bude dnes vysadím aditiva a pak až dojde výplata to budu nejpozději řešit a pak se sem ozvu s výsledkem čímže to vlastně bylo..na ty vstřiky bych si troufl sám, ale jen kdybych měl funkční kabel, kdyby to bylo něco v motoru, tak tam mám strach šahat, to bych radši stejně nechal těm odborníkům.
2 Marek_A4: Jo právě Jim mi ho doporučoval už dřív, že s toledem jezdí jen tam, tak vidím, že není sám, tak pokud to budu chtít někam dát, tak tam a radši se objednám pěkně dopředu
Já mám dost špatný zkušenosti se servisama, zvlášť ty typu garáže na vesnici, už jsem jich vystřídal dost. Pak jsem začal lítat tady po forech a začal dělat nějaký věci sám 
2 Marek_A4: Jo právě Jim mi ho doporučoval už dřív, že s toledem jezdí jen tam, tak vidím, že není sám, tak pokud to budu chtít někam dát, tak tam a radši se objednám pěkně dopředu
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
Tady máš kontakt, včetně mobilu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=12120Marek_A4 píše:RFauto je asi najlepsi servis aky v Brne najdesRav4ge píše: Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem?Ked uz to tam neda dokopy Milan alias "Huml", tak potom uz nikto
GIV Variant TDi ???kW
díky moc!Slavkov píše:Tady máš kontakt, včetně mobilu: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=12120Marek_A4 píše:RFauto je asi najlepsi servis aky v Brne najdesRav4ge píše: Brouzdal jsem po nějakých servisech v Brně a zaujalo mě RFauto na masné, máte zkušenosti s tímto servisem?Ked uz to tam neda dokopy Milan alias "Huml", tak potom uz nikto
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
taky jsem resil uplne stejny problem.ja mel gufera na ventilech a po vymenene klid.kazdy studeny start kour.kdyz jsem nekde jel a potom hned nastartoval,tak zadny oblak.cim delsi dobu auto stalo,tak byl vetsi oblak.treba kdyz tyden stalo na letisti,tak to byl uplny coud aj chvilku za jizdy.vypada to uplne stejne jak jsem mel ja