BMW 525td, 85kw, motor M51- škube

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

BMW 525td, 85kw, motor M51- škube

Příspěvek od barvas »

Zdravím a prosím o pomoc, starty studené i teplé OK, výkon dostatečný ale občas cukne (jakoby na zlomek vteřiny vynechá) motor a to v jakémkoli režimu otáček i zátěže. Sám jsem automechanik, tak základní věci v rámci svých dovedností jsou překontrolovány. ( Naftu v nádrži mám, zavzdušněný to není, palivový a vzduchový filtr je průchozí a pod.) Potřebuji někoho kdo má na rozdíl ode mě s těmihle motory zkušenosti. Jsem od Nymburka ale přijedu ze zoufalství kamkoli. Servisy, kde se mi po připojení diagnostiky dostane rady typu "někde máš studenej spoj nebo zaoxidovanej konektor" jsou mi na nic. Potřebuju to pomoci opravit, dík
Naposledy upravil(a) barvas dne 10 říj 2007, 08:50, celkem upraveno 1 x.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

změř podávací tlak, ale ten by neměl udělat takové vynechání.. měl by být 3 až 4bary a pak by bylo dobré na diag zkontrolovat tlak na liště... jestli bude při tom vynechání držet nebo ne.. jaký je výkon?? a v paměti závad něco je??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Tomu moc nerozumím, kde měřit ten podávací tlak? A tlak na liště? Tady je rotační čerpadlo s elektronickou hlavou a trubka- tryska.
llange
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 24 led 2006, 17:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od llange »

Skus vycistit kontakty v ovládaní čerpadla, pravdepodobne budes potrebovat torx v strede s dierkou.
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Na ty kontakty se ještě jednou důkladně podívám. Už jsem je kontroloval a vypadaly čistě. Výkon je dostatečný, motor jde do otáček ochotně, jede to jako čert. Jinak mám pocit že to cukání souvisí s okolní teplotou, když je chladněji tak to dělá méně nebo vůbec. Ale zatím to nemohu potvrdit, chce to delší dobu pozorovat.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jo omlouvám se já nějak přehlídl ten výkon.. a na diag jsi teda ještě nebyl?? zkusil bych změřit napětí na cívce co ovládá dávku.. akorát nevím jaký to jsou piny. a měřit jestli při tom cuknutí spadne napětí. pokud ne tak pak už zbývá akorát samotné čerpadlo nebo prověřit chcípací ventil..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Na diagnostice jsem s tímhle nebyl, byl jsem kdysi s jiným problémem a zjistil jsem že kromě otáček, předvsřiku toho stejně moc nezjistí. Ale asi mi nic jiného nezbude než to zkusit znovu. Potíž je v tom že to poslední dobou dělá míň, tak jednou za 50km, dřív když jsem to začal řešit tak to dělalo prakticky nepřetržitě. Proto mě napadla ta souvislost s teplotou. To napětí změřím, dát si na přístrojovku měřák nebude problém, jenom musím zjistit z kterých pinů to vytáhnout. Stop ventil si půjčím a vyměním. V každém případě děkuji za radu.
barvas
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Registrován: 27 říj 2006, 09:07
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od barvas »

Tak nevím co si mám o tom myslet, ale ty potíže sami postupně odezněli. Naftou to nebylo, trápilo mě to dost dlouho takže tankování během té doby bylo hodně a průběžná výměna paliva byla zajištěna. Od té doby co se ochladilo tak to přestalo ale jestli to s tím souvisí nemohu posoudit, to ukáže příští léto.
Odpovědět

Zpět na „BMW“