Závodní komponenty pro motor 1,9 Tdi 81kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Závodní komponenty pro motor 1,9 Tdi 81kw

Příspěvek od Dartanion »

Nevíte někdo o dílech pro tento motor? Ložiska, písty, vačka, pružiny ventilů? Mám na mysli díly co něco vydrží, né sérii, klidně z venku, ale kvalitní. Díky za info.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

no nevim na kolik s tim chceš jít, ale mam ověřeno, že serie pokud ji dobře chladíš, použiješ dobrej olej a turbo si rozumí se vstřikovanou dávkou přežije mnoho
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Re: Závodní komponenty pro motor 1,9 Tdi 81kw

Příspěvek od wr8 »

Dartanion píše:Nevíte někdo o dílech pro tento motor? Ložiska, písty, vačka, pružiny ventilů? Mám na mysli díly co něco vydrží, né sérii, klidně z venku, ale kvalitní. Díky za info.

Zeptej si Stinga,ten ma o takovejch vecech prehled,co vim v bazaru neco takovyho nabizel
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Re: Závodní komponenty pro motor 1,9 Tdi 81kw

Příspěvek od cupra »

wr8 píše:
Dartanion píše:Nevíte někdo o dílech pro tento motor? Ložiska, písty, vačka, pružiny ventilů? Mám na mysli díly co něco vydrží, né sérii, klidně z venku, ale kvalitní. Díky za info.

Zeptej si Stinga,ten ma o takovejch vecech prehled,co vim v bazaru neco takovyho nabizel
ale asi ešte nevie kto je sting,čiže stingray...prečitaj si članok na zvyš. vykonu:zvetšenie objemu 1.9 TDI na tejto stranke skoro na samom spodku...tam sa dozvieš toho dost a potom možeš napisat stingovi SZ. ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak se taky pochlub co zamýšlíš, že zháníš takové díly??? a proč pružiny? kolik chceš jako točit?
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Uživatelský avatar
LanciaTDSberg
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2007, 18:18

Příspěvek od LanciaTDSberg »

go.vojta píše:tak se taky pochlub co zamýšlíš, že zháníš takové díly??? a proč pružiny? kolik chceš jako točit?
prziny jsou zbytecne, pan tu asi ladil benzinovy motor kdysi.... u dieselu stejne nedas tak veliky predvstrik aby se nafta v tech otackach dokazala vznitit. :-)
BMW E30 325ix (trochu ostrejsi subaru :-D)
mazda RX-7 FC 5.0 V8 (PEKLO)
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Odbornik..........zevraj pruziny nepotrebujes to je dobra blbost skuste si pozriet ako vyzeraju seriove pruziny - ale skor pruzinky je to totalny makká pruzina........ak este date sporrtovu vacku s vyssim zdvihom, popriade vacsie ventily a zdvihnete plniaci tlak to este len zacina kopec srandy........

Pre tych nechapavych skuste predstavit ventil primeru 35mm a tlak pred ventilom od turba 2bar zatvaraci tlak ktorí generuje pruzina je oslabovany zvysenym plniacim tlakom od turba......
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

No dříve jsem měl benzínovou Cupru a teď se snažím o naftovou, ale věcí je málo a hlavně nechci žádnou elektroniku. Co se týká těch komponentů, tak mi přijde, že ta série nic moc nevydrží (viz děravý písty) třeba.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

tak písty kapaly u 1z a prvních ahu.. pak už byli ok.. ale pokud budeš chtít přes 200 koní tak bych o kovaných přemýšlel.. ale pak už budeš muset stejně řešit ojnice, ventily, chlazení, atd.. teda pokud budeš chtít aby ti to dlouhodobě vydrželo
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

serie kolem těch 200 koní drží celkem statečně jen s tou mechanikou to už bude značné chrochtátko, ale dá se
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“