Nová spojka ranovak sada a vr6 priltacak a drhne

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2016, 16:15

Nová spojka ranovak sada a vr6 priltacak a drhne

Příspěvek od hucikuci »

zdravím,
musel jsem dávat novou spojku O1 81kw 99, tak sem rovnou si poručil sadu od renovaku a pritlacak z vr6, chtěl bych se zeptat jestli to někdo má taky, protoze kdyz dám spojku az na podlahu, tak neco drhne podobny zvuk o zuby kdyz, jinak zabíra pekne a funguje akorát je to tak, ze pustí a uz je na konci jde to malinko citit a dobry, jenze to jde jeste o ten kousek vic k podlaze a to uz jde neco na tvrdo. Tak jestli vám to dela taky a staci tam dat zarazku pod pedal bo to nejak poresit, mechanici rikaj, ze je to skladacka a ze je to tam dany dobre nebo to jde nejak poladit ?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Tak tohle psani nema hlavu ani patu :? .Idealni je cihla pod pedal :-D . Co muzu jen vydedukovat , tak but mas spatne otocenou lamelu , nebo pouzite spatne srouby setrvacniku .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2016, 16:15

Příspěvek od hucikuci »

sry me jednoduche vysvětleni přes pismo nikdy nešlo :(, prostě když to dám až k podlaze, tak tam něco chrčí, spojka zabíra a funguje normalně a kousek před podlahou jde citit odpor to už je rozpojena a jde řadit nemusím došlapávat až na podlahu, ale ten kousek k té podlaze to pořád jde došlápnout a tam to chrčí.
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2016, 16:15

Příspěvek od hucikuci »

ale jinak by ty díly měli být ok ne ?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Mám podobnou zkušenost,ale s jiným autem. Problém byl v "kloubku" na kterém je nacvaklá vpínací páka. Ten (budeme mu teda říkat kloubek - je to ale opěrný bod) byl už používáním zbroušen (snížen) a spojkový váleček musel vyjíždět více,aby vypnul a je jednom bodě brousila páka přítlačák. Dělalo to právě jen při maximálním šlápnutí. Kdyby ten kloubek nebyl vymačkán, tak ta páka nedělá "takovej úhel" a neškrtá to. Narychlo jsem sesmolil obrázek. Červené body jsou ty co jsem měl vymačkané a v zeleném kolečku to škrtalo. Nevím,jestli má TDI kapalinovou spojku,nebo jak je to tam udělané,ale tohle byl můj problém.Obrázek
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Taky něco podobného jsem měl, ale s tím, že jsem dal jetej přítlačák VR6 kterej už měl unavený pružiny a když jsem domáčkl až na podlahu tak brousila páka přítlačák viz. foto.
Takže zase rozebíračka a všechno nový včetně páky i toho spodního kloubku jak píše dawe2706 :)


Obrázek

Obrázek
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Ty jsi ale taky nakreslil pěkný obrázek :D
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2016, 16:15

Příspěvek od hucikuci »

super díky moc, já právě abych tam nešel z prázdnou a měl nějaké nápady co by to mohlo být a oni se na to podívali, jako zvyknout se na to dá ale i tak si myslím, že by ot nebylo dobrý :).
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

dawe2706 píše:Ty jsi ale taky nakreslil pěkný obrázek :D
tak víš co drobet jsem to vystínoval a hned to vypadá lépe (noteeth)
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

JAK ZVYKNOUT ? A CO KOVOVY PRACH ? TO MAS NA OPETOVNOU ROZBORKU A OPRAVU .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2016, 16:15

Příspěvek od hucikuci »

je mi to jasný právě :/ a ty šrouby se davají jiné tedy? že tam mohl dát ty co tam byli puvodně a to nejni dobrý.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

srouby jsou jine,maji nizkou hlavu
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Já bych to rozhodil... pokud to bude jen lehce odrhlé, tak to opravit (zjistit příčinu) a šup s tím zpět. Nebude s tím žádný problém.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
hucikuci
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2016, 16:15

Příspěvek od hucikuci »

díky moc za rady
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

já mám zkušenost, že pokud je obložení lamely moc velký, pak lamely na přítlačáku moc "zajedou"(jsou téměř rovně) a pak to brhne taky.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“