Nesnáším Francouze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jako malo kdy se mi to stane, to si s tim radsi celej den hraju a povetsinou je vytahnu, kdyz prvne tak sem obvolal firem na vyndavani asi 5 a kazda mi rekla ze tu spicku neumi vyndat, proto vim ze to zklepnout a vyndat magnetem jde, nic jinyho mi nezbylo, dej sem kontakt kdo to delal
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Pan Stračánek z Orlové
https://www.zlatestranky.cz/profil/H2030380
Je to asi jediný co je nejblíž ke mně,každopádně mi pomohl již víckrát a vždy spokojenost.
Jinak dobrý je i http://www.vytahovanivstriku.cz/zhavice.php
Ale bohužel bych na něho čekal týden.Jinak všichni berou cca 1800 za žhavič +cesta.
Věřte že hlavu bych kvůli žhavičkám za 6000 nesundával,zvláště u téhle kurwy najeto 300000km.

https://www.zlatestranky.cz/profil/H2030380
Je to asi jediný co je nejblíž ke mně,každopádně mi pomohl již víckrát a vždy spokojenost.
Jinak dobrý je i http://www.vytahovanivstriku.cz/zhavice.php
Ale bohužel bych na něho čekal týden.Jinak všichni berou cca 1800 za žhavič +cesta.
Věřte že hlavu bych kvůli žhavičkám za 6000 nesundával,zvláště u téhle kurwy najeto 300000km.

Když vidím, jak jdou pěkně vyndat ty utržený konce vytahovákem, tak nevím, ale opakovaný opatrný vytáčení dovnitř a ven v tom rozsahu, co to povolí plus nějaký solidní mazadlo, třeba Ilaflon s teflonem, to by se urvaly taky? No zatím jsem francouze nedělal, nikde jinde neurval, je fakt, že ta celková dýlka žhavičů je teda taky na prd ...
Si na praskoch? Tesnenia, sruby, dole hlava, hore, zabrusenie, cas, jebacka kolo toho .... Mal by dostat 500 naviac za usetreny cas mechanika a zákazníka.Jarda S. píše:to by vyšlo levnějc sundat hlavukarel4 píše:Do vytahování vstřiků bych se u tohoto auta nepustil ani náhodou.Hold jsem zavolal človíčkoví,přijel odvrtnul,vytáhnul,dostal 6000 a bylo
Většinou ty špičky jsou prasklé ještě před tím, než na ten žhavič vůbec šáhneš. Je to loterie... Pak ti ta špička spadne dovnitř a je to past vedle pasti. Představa, že někdo udělá hlavu na HDi za 6 je z říše snů a pohádek.Rayx píše:Když vidím, jak jdou pěkně vyndat ty utržený konce vytahovákem, tak nevím, ale opakovaný opatrný vytáčení dovnitř a ven v tom rozsahu, co to povolí plus nějaký solidní mazadlo, třeba Ilaflon s teflonem, to by se urvaly taky? No zatím jsem francouze nedělal, nikde jinde neurval, je fakt, že ta celková dýlka žhavičů je teda taky na prd ...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
A turbo to rozmele, něco prožene EGR znovu přes motor, zbytek se zaseká do filtru pevných částic a pak si řekneš, že těch 6000 Kč za vyndání nebylo zas tak moc.

Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Já tahal na svým RHY ven vstřikovače. První v pohodě a zbylé tři jsem domácím vytahovákem a skoro dvoumetrovou trubkou v půlce urval. Motor jsem měl doma jiný tak jsem to neřešil. Vyměnil jsem hlavu se vstřikama a ty původní se snažil zespoda dostat z hlavy ven. Byla to zbytečná snaha ....
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života