peugeot 2.2 hdi 94kw 2003 teče voda víčkem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
peugeot 2.2 hdi 94kw 2003 teče voda víčkem
Ahoj lidičky,mam problém s vodou v motoru.
Před 5000km jsem dělal těsnění pod hlavou u tohoto motoru,z dúvodu že tlakoval.Po demontáži těsnění ko. následovalo srovnání hlavy,kontrola rovinosti bloku,tlakování hlavy,nové těsnění a zpětná montáž a nové víčko expanzní nádobky.
Po 5000km zičeho nic po cestě z dovolené po otevření kapoty na benzině celá nádobka od chladící kapaliny.Otevřel jsem víčko,(protože nebyla vidět kapalina).Po otevření to odfouklo a hladina stoupla.Tak jsem otřel, trohu dolil a pokračoval cca 100km po dálnici a po dalším zastavení pod víčkem jen takový čurůček(trochu vody) a výčko trochu odfukovalo
Nenáte prosím někdo skušenost co se mohlo stát?
Předem děkuji za jakoukoli radu
Před 5000km jsem dělal těsnění pod hlavou u tohoto motoru,z dúvodu že tlakoval.Po demontáži těsnění ko. následovalo srovnání hlavy,kontrola rovinosti bloku,tlakování hlavy,nové těsnění a zpětná montáž a nové víčko expanzní nádobky.
Po 5000km zičeho nic po cestě z dovolené po otevření kapoty na benzině celá nádobka od chladící kapaliny.Otevřel jsem víčko,(protože nebyla vidět kapalina).Po otevření to odfouklo a hladina stoupla.Tak jsem otřel, trohu dolil a pokračoval cca 100km po dálnici a po dalším zastavení pod víčkem jen takový čurůček(trochu vody) a výčko trochu odfukovalo
Nenáte prosím někdo skušenost co se mohlo stát?
Předem děkuji za jakoukoli radu
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Auto topí snad dobře,i když by mohlo víc. dnes jsem najel 60km a zase vše v pohodě. předchozí majitel(známí) když se mu ztrácela voda(prasklá těsnění)tak doleval pouze normální vodu. Kdzž jsem delal to těsnění tak chladič venku a proplachoval jsem ho vodou,protože byl plný rezaté vody.
asi se to moc nepropláchlo,protože mám ten rez v nádržce s nemzzkou.
Je možné ze je chladič ucpany a při vyších otáčkách nemá čerpadlo vodu?
Také jsem to nechal dnes na volnoběh cca 1,5h a nic.
Kdyby bylo opět fouklé těsnění atak by to tlačilo i na volnoběh?
asi se to moc nepropláchlo,protože mám ten rez v nádržce s nemzzkou.
Je možné ze je chladič ucpany a při vyších otáčkách nemá čerpadlo vodu?
Také jsem to nechal dnes na volnoběh cca 1,5h a nic.
Kdyby bylo opět fouklé těsnění atak by to tlačilo i na volnoběh?
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
když to stojí na volnoběh,tak se dá říct že jo.Po jízdě chladič vlažný a vrchní hadice blíže k chladičí také vlažná cca po 20 cm směrem k termostatu teplá.
Spodní hadice dá se řict to samé.
Jsem z toho jelen a nějak se mi moc nechce věřit že těsnění pod hlavou vydrželo jen 5000km. tak zkouším hledat:-) kdyby nějaký nápad,budu rád!
Při otevřené víčku není v nádobce žádný náznak tlakování,hladina poklesne po přidání a bublinky nejsou vidět.
Spodní hadice dá se řict to samé.
Jsem z toho jelen a nějak se mi moc nechce věřit že těsnění pod hlavou vydrželo jen 5000km. tak zkouším hledat:-) kdyby nějaký nápad,budu rád!
Při otevřené víčku není v nádobce žádný náznak tlakování,hladina poklesne po přidání a bublinky nejsou vidět.
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Tak jsem se na o víkendu dostal.
Kontrola chladiče(rozebrání a vyčistění)
výměna výčka
Propláchnutí chladícího okruhu
kontrola hadic a hadiček
Výsledek stejný,ale zjistil jsem,jak jsou na nádobce ze zadu přivedeny hadice
2 slabé a 2 silné
1 slabá odvzdušnění před termostatem
2 slabá odvzdušnění chladiče
1 silná ta asi vede k vodnímu čepadlu
a ta druhá silná vede od ohřívače výfukových plynů,topení,předehřev(webasto)a k hlavě na držák termostatu.
No a právě z této hadice letí mnoho bublin,při volnoběhu méně a po přidání plynu více. dělá to hlava nebo těsnění?
Nějak nemohu pochopit jestli to tlakuje do vody od hlavy,proč nejdou bublinky nejkratší cestou přes termostat hned do nádržky a přoč se nezvedá teplota? Mohu poprosit o vysvětlení .
Kontrola chladiče(rozebrání a vyčistění)
výměna výčka
Propláchnutí chladícího okruhu
kontrola hadic a hadiček
Výsledek stejný,ale zjistil jsem,jak jsou na nádobce ze zadu přivedeny hadice
2 slabé a 2 silné
1 slabá odvzdušnění před termostatem
2 slabá odvzdušnění chladiče
1 silná ta asi vede k vodnímu čepadlu
a ta druhá silná vede od ohřívače výfukových plynů,topení,předehřev(webasto)a k hlavě na držák termostatu.
No a právě z této hadice letí mnoho bublin,při volnoběhu méně a po přidání plynu více. dělá to hlava nebo těsnění?
Nějak nemohu pochopit jestli to tlakuje do vody od hlavy,proč nejdou bublinky nejkratší cestou přes termostat hned do nádržky a přoč se nezvedá teplota? Mohu poprosit o vysvětlení .
Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
nějak nerozumím odpovědijericho-3 píše:U sání ano, od výfuku ne,nebo ano?ČONR píše:Vyzkouším,je možné že by to přisávalo vzduch? Nebo v tom ohřívači přes trubku od EGR tlačíli výfukové plyny? EGR mám zaslepen ale až u sání.



Octavia combi 1,9 TDI 66 KW ALH,EGR off 2001
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 110KW 2011
Renaut Twingo 1,2 43kw 2003
Píšeš že to není natlakovaný a přitom to teče víčkem?Tak jak je to.Pořádně to projeď a zmačkni hadici od chladiče pokud je jako beton a máš to kloudně odvzdušněný tak moc možností není co to tlakuje.Někdy pomuže zatepla to natlakovat a nechat do rána natlakovaný vyndat vstřik nebo žhavák a ráno zatočit kde vyletí voda tam to netěsní.
Úplně jednoduché. Pokud to máš ten nesmysl zacpaný u sání, tak je jasné, že pokud je chladič egru náhodou děravý, tak ti to může nafukovat tlak čmoudu od výfuku. Zkus to zacpat na obou stranách, nebo celé vyřadit a uvidíš, jestli to bylo tím, nebo ne.ČONR píše:nějak nerozumím odpovědijericho-3 píše:U sání ano, od výfuku ne,nebo ano?ČONR píše:Vyzkouším,je možné že by to přisávalo vzduch? Nebo v tom ohřívači přes trubku od EGR tlačíli výfukové plyny? EGR mám zaslepen ale až u sání.![]()
![]()
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000