špatný start, chcípání během jízdy.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

špatný start, chcípání během jízdy.

Příspěvek od dawyd_kl »

zdravím.
stalo se mi toto:
chci nastartovat, ale jen točí. po chvíli naskočí a hned chcípne. tak točím znovu, chytne, ale jakoby vynechává. po rozjezdu a cca deseti metrech zase chcípne. tak znovu chvíli točím, po chvíli naskočí a po 50 metrech zase chcípne.
takhle jsem jel po 13tce přes celý Karlovy Vary.. (wallbash) až na benzinu.
ale musím říct, že jsem před tím jel několik kilometrů na rezervu a natankoval jsem na nějaký pumpě co neměla snad ani název. na benzině jsem to dotankoval vervou a s vifem, nechal asi hodinu běžet a od tý doby je klid.
diagnostika neukazuje žádnou chybu.
ale budu muset asi pro jistotu vyměnit palivovej filtr a vyčistit čerpadlo v nádrži.
nemá s tímhle problémem někdo zkušenost?

díky.
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Pří té příležitosti bych vyměnil i třícestný termostatický ventil, který je zacvaknut na palivovém filtru, mě to hodně pomohlo.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

jear ewing píše:Pří té příležitosti bych vyměnil i třícestný termostatický ventil, který je zacvaknut na palivovém filtru, mě to hodně pomohlo.
ok..vyměním i ten. asi budu vypadat jak trubka, ale jakou má funkci?
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud je nafta "studená" nejde zpět do nádrže ale jen do filtru aby ho ohřála, pokud je teplá, tak do nádrže.
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

Tomas.cz píše:Pokud je nafta "studená" nejde zpět do nádrže ale jen do filtru aby ho ohřála, pokud je teplá, tak do nádrže.
aha..dík..
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Viděl bych to na podávací čerpadlo. Pokud už má najeto, raději bych ho vyměnil, než zustat někde ve sněhu v černém lese bez signálu... :)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

dhfool píše:Viděl bych to na podávací čerpadlo. Pokud už má najeto, raději bych ho vyměnil, než zustat někde ve sněhu v černém lese bez signálu... :)
píšou mi budíky, že 205tis...kolik skutečně, to nevím.. (crazy)
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

ještě dotaz:
pokud by bylo v háji čerpadlo v nádrži, tandemový na hlavě by asi nezvládlo tahat naftu až z nádrže..?
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

První ročníky motorů PD podávací čerpadla vůbec neměly.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

Marek77 píše:První ročníky motorů PD podávací čerpadla vůbec neměly.
mám čerpadlo v nádrži + tandem na hlavě.
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

znova

Příspěvek od dawyd_kl »

tak vyměněn palivový filtr s ventilem, vyčištěné čerpadlo v nádrži.
po delší cestě chci nastartovat a jen točím....klasický teplý start. když naskočí, po chvíli rána a motor chcípnul.po delším točením naskočil a pak již v pohodě.

pokud naskočí na první dobrou, je klid. pokud se projeví problém s teplým startem, je to problém. proto si myslím, že můj problém má souvislost s teplým startem.

jako by něco vyplo přívod paliva nebo nezaplo.

nemá někdo zkušenost?

tankuju pouze Vervu a přidávám Vif..
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

zmerat tlak tandemu....


inak by som asi pregumičkoval vstrekovače...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

dhfool píše:Viděl bych to na podávací čerpadlo. Pokud už má najeto, raději bych ho vyměnil, než zustat někde ve sněhu v černém lese bez signálu... :)
I s KO podávačkou auto pojede,tak ho nestraš..
Octavia II RS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A co ta rána?
nepropadat panice...
dawyd_kl
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 10 lis 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od dawyd_kl »

jericho-3 píše:A co ta rána?
stejná, jako když pustíš spojku bez plynu..proste to bylo bez paliva...z nějakýho důvodu tam nešlo..
O1 kombi, 2004, 1.9TDi PD 96kw ASZ, chip 125kw, 6-k, EGR OFF.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“