Ztráta napětí v G IV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Ztráta napětí v G IV

Příspěvek od Kec »

Ahoj, mám problém s palubním napětím u g IV. Nastartuji, na attíku naměřím 14,2-3 V na baterii 14,1 V, v zásuvce zapalovače 13,9. Pokud zapnu světlaDálky, klima, vyhřívání okna, klesne napětí na 12,5 V(měřeno v zapalovači). Na baterce je furt 13,8-13,9V.

Kde hledat problém???? Vadný kabel mezi baterií(pojistkovou skříňkoiu nad ní) a pojistkama pod volantem??? Setkal se s tím někdo?
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14434
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Proměř napětí na uzlech jak jsi jmenoval a uvidíš hned.
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Všechno co je nad baterkou očisti a pořádně proletuj.
OCTAVIA- ALH
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Tak proměřeno nad baterkou odchozí drát 14,2V, pod relátkama u volantu, 13,5 V, Pak změřeno znova nad baterkou (14,2v) a cca 2cm za konektorem naměřeno 13,5v.

Výměna kontaktu na drátu nad baterií a proletování, teď se zdá být vše OK.

Díky za rady a info.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“