bmw 325 td
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bmw 325 td
pánové co říkáte na toto auto at už ve verzi e30 nebo e36 ?? je jako diesel dobrá??nebo na co si dát pozor a co často odchází??jaké to má čerpadla??? a lze obecně vstřikovací čerpadlo repasovat??
E30 je 2,4td,starý motor,spolehlivý,dá se to i chipnout na 140PS,ale praskají na tom hlavy,jednou mu naložíš za studena a hotovo. E36 je lepší,ale chce to TDS ne TD. Chipneš to na 170PS a lítáš jako drak,Passat PD130 ti neujede ani náhodou,odzkoušeno. Ale samozřejmě bacha na hlavy,taky praskají,spotřeba nic moc(kolem 8l),na druhou stranu...jede to a vydrží to spoustu kilometrů. Kupuj,ale vybírej. Zdarec
no realněji vypadá momentálně ten 2,4 td...a ta hlava je to fakt tak vážné???a když mu dám knedla až se zahřeje tak to nevadí??ono bylo by to spíše jen tak na funBatistuta píše:E30 je 2,4td,starý motor,spolehlivý,dá se to i chipnout na 140PS,ale praskají na tom hlavy,jednou mu naložíš za studena a hotovo. E36 je lepší,ale chce to TDS ne TD. Chipneš to na 170PS a lítáš jako drak,Passat PD130 ti neujede ani náhodou,odzkoušeno. Ale samozřejmě bacha na hlavy,taky praskají,spotřeba nic moc(kolem 8l),na druhou stranu...jede to a vydrží to spoustu kilometrů. Kupuj,ale vybírej. Zdarec

to by me taky zajimalo co te k tomu vede..origoš píše:BMW nebrat!

pokud chces auto na fun, tak nechapu proc dieslaamanzes píše:pánové co říkáte na toto auto at už ve verzi e30 nebo e36 ?? je jako diesel dobrá??nebo na co si dát pozor a co často odchází??jaké to má čerpadla??? a lze obecně vstřikovací čerpadlo repasovat??

jinak k BMW diesel.. presne jak rika Batistuta - chovat se k autu slusne a vydrzi ti vecnost.. netocit za studena.. kdyz se ohreje muzes mu davat..
jde dobre precipovat (to ale nemam z vlastni zkusenosti)..
...kdyz budes kupovat, tak si davat pozor abys nekoupil nejaky ho srota.. u TDS - turbo nesmi byt moc slyset, nesmi byt olej v sani, musi to dobre chytat za studena i za tepla (TDS ma zvlastnost v tom, ze kdyz je nacly cerpadlo, tak za studena chyta dobre, ale kdyz se ohreje, tak je to horsi - vlastni zkusenost), zkontrolovat jestli je OK hlava a tesneni pod hlavou - zadny sracky v oleji, cista chladici smes, nesmi teplej dymit atd. atd.. a pak dat bacha na ty normalni veci jako u kazdyho auta..
BMW E34 525TDS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 05 úno 2006, 12:45
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
BMW je vlastne nemecky zigulik. Napadne trochu snehu a jazdis radsej na Skode 105.Je to neohrabany kus zeleza velka spotreba, maly vykon,velka poistka 

Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
www.retromotor.sk
to je videt, ze jsi v BMW nikdy nesedel..Duri999 píše:BMW je vlastne nemecky zigulik. Napadne trochu snehu a jazdis radsej na Skode 105.Je to neohrabany kus zeleza velka spotreba, maly vykon,velka poistka

a ke spotrebe vs vykonu.. prostuduj si fakta a pak tu nebudes placat hlouposti..



BMW E34 525TDS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
tady asi jeětě nikdo nejel v bmw, co?? a v zimě stačí mít dobrý gumy a pohoda. bavor má docela těžkou prdel.. jinak 2.4 byli nic moc, hlavy praskaj, vačky se dost ojíždějí i s vahadly a docela si veumou nafty.. až tds se dalo. ale odcházeli čerpadla a po nějakým čase se vytahaj i řetězi na rozvodech, ale když se k nim dobře chováš tak vydrží věčnost.. ale co je teprve paráda tak 3.0d to je povedej motor.. občas vstřik což je obecný problém Comonrailu a jinak je fakt v pohodě.. jede jako prase a spotřeba na to jak jede a co tahá, taky dobrý.. osobně mám vw a na to nedám dopustit, ale baf má opravdu špičkové zpracování.. ale je to pro lidi co maj prachy. ale staršího bavora nebrat, pokud to teda není zachovalej kousek..
TDS doporučuji, kecy tipu velká pojistka, malý výkon, nemá cenu lidem vymlouvat... žijou si svůj svět
Když s tím autem jezdí člověk a né debil, tak ten motor vydrží věky!
Když vidím jak sjede člověk z dálnice kde ho drží 200km/h přijede a chcípne tak bych ho nejradši vytáh, proplách hlavu a vrátil zpět.
Takže: Dávat pozor ať se to nepřehřeje, při studeném motoru max 2500ot/min, při svižnější jízdě pak nechat schladit turbo.
atd.

Když s tím autem jezdí člověk a né debil, tak ten motor vydrží věky!
Když vidím jak sjede člověk z dálnice kde ho drží 200km/h přijede a chcípne tak bych ho nejradši vytáh, proplách hlavu a vrátil zpět.
Takže: Dávat pozor ať se to nepřehřeje, při studeném motoru max 2500ot/min, při svižnější jízdě pak nechat schladit turbo.
atd.
presne tak vidiez ze si bavoraka este nikdy nemal, ja som 100% percent spokojny,a audi alebo VW je proti nemu len traktorDuri999 píše:BMW je vlastne nemecky zigulik. Napadne trochu snehu a jazdis radsej na Skode 105.Je to neohrabany kus zeleza velka spotreba, maly vykon,velka poistka
VW Multivan T5
go.vojta píše:tady asi jeětě nikdo nejel v bmw, co?? a v zimě stačí mít dobrý gumy a pohoda. bavor má docela těžkou prdel.. jinak 2.4 byli nic moc, hlavy praskaj, vačky se dost ojíždějí i s vahadly a docela si veumou nafty.. až tds se dalo. ale odcházeli čerpadla a po nějakým čase se vytahaj i řetězi na rozvodech, ale když se k nim dobře chováš tak vydrží věčnost.. ale co je teprve paráda tak 3.0d to je povedej motor.. občas vstřik což je obecný problém Comonrailu a jinak je fakt v pohodě.. jede jako prase a spotřeba na to jak jede a co tahá, taky dobrý.. osobně mám vw a na to nedám dopustit, ale baf má opravdu špičkové zpracování.. ale je to pro lidi co maj prachy. ale staršího bavora nebrat, pokud to teda není zachovalej kousek..

VW Multivan T5