Setrvák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Děděk
Přispěvovatel
Příspěvky: 672
Registrován: 23 led 2006, 20:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutovsko

Setrvák

Příspěvek od Děděk »

Zdravím,chystám se měnit na oktě spojku a budu nechávat setrvák,nikdy jsem dvouhmotnostní neviděl,tak bych rád věděl,jak vypadá,když je už špatný,přecejen má už najeto 280kkm,tak už může být nějak poškozen.Na co bych se měl při kontrole zaměřit?Budu dávat obložení od firmy ABW,Huml dal odkaz a vypadá to,že pán na druhém konci drátu s tím má zkušenosti. :)
SHARAN AUY 2002
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Pokud s tím nemáš problémy rázu třepání a vibrace, tak bude asi v pohodě. Po rozdělání bych ho prohlídnul, aby nebyl někde mechanicky narušenej, jinak co s tím víc, když to nic nedělá,ne? Jinak k tomu chlapíkovi z ABW, tak kolega s ním debatil asi půl hodiny a taky říkal, že vypadá na to, že tomu rozumí. Jinak ta lamela od nich zatím dobrý, jezdí to, neklouže to.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Přesně jak píše HUML, pokud nic nedělá a není poškozen, tak ho nemusíš měnit.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Dedek: tak to jsem zvedav co vydrzi dyl, jestli moje jina spojka nebo tvoje upravena stavajici spojka...

I kdyz to asi bude hodne zalezet na jizdnim stylu... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nebylo by lepší dát rovnou jednohmot. setrvák? Na Oct TDI se dávali, alespoň na ty první kusy, ale nevím, zda by tam šel ten přítlačák, co tam chceš dávat.

To Jim: Ta tvoje, ta vydrží hodně, původní dvouhmot. setrvák při těchto výkonech nevydrží. Dřív, nebo pozdějc půjde do kytek.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“