Toledak píše:
Jízlivě to myšleno určiě nebylo, ale je plno lidí, co se chlubí, jaké mají auto, ale kapotu měli otevřenou, jen když dolévali ostřikovač.
Mě se třeba O1 servisuje naprosto skvěle, vše suprově přístupné.
Na OII se vše servisuje mnohem snáz. Od rozvodů po spojku. Krom víceprvku vzadu. Ale jinak je to víc promyšlený auto.
Ještě jsi zapoměl na klimu Davide to taky moc nedomysleli...
Klima???To spíš na OII jsem vyměnil X kompresorů, protože jsou ovládané ventilem a točí se pořád, na OI jsem ještě žádný neměnil a ten můj má 330 tis km a pořád chladí, jako zamlada.
Ano, rozvody mají o jedno rozvodové kolo a dvě kladky víc.Ale narozdíl od OII si můžu motor zavěsit na hrazdu, co ji dám mezi blatníky .Olejový filtr skvěle přístupný, vzduchový jen dva šroubky, ne asi 10 atd..A spojka? jaký je tam rozdíl, že to jde na OII lépe???
Klima je bolest ale v pohodě když se udělá proplach tak jak se dělat má a dá se nový chladič a vysoušečem. 2000 za ten úkon v servisu mě jednou za 5, 6,7 let nezabije a kompresor za 5000 taky ne. Spojka je se dělá lip protože tam nepřekáží servotrubka, nemusí se sundavat plast podbeh, inteligentně řešený je čep řízení kdy zůstane sbihavost zachována. To samý strana rozvodů. Když třeba dělám OI s velkou nadrzkou na ostřikovače tak se mi do toho nechce jen otevřu kapotu. A do toho servo hadice a konzole silentbloku která je jak ježek v kleci.
Biimbo píše:Klima je bolest ale v pohodě když se udělá proplach tak jak se dělat má a dá se nový chladič a vysoušečem. 2000 za ten úkon v servisu mě jednou za 5, 6,7 let nezabije a kompresor za 5000 taky ne. Spojka je se dělá lip protože tam nepřekáží servotrubka, nemusí se sundavat plast podbeh, inteligentně řešený je čep řízení kdy zůstane sbihavost zachována. To samý strana rozvodů. Když třeba dělám OI s velkou nadrzkou na ostřikovače tak se mi do toho nechce jen otevřu kapotu. A do toho servo hadice a konzole silentbloku která je jak ježek v kleci.
Spojku jsem si dělal, ale podběh jsem teda rozhodně nesundával, stačí bohatě sundat boční plast u převodovky ( dvě vějířové podložky ) a spodní čep si pozici označím barvičkou, pokud jsou tohle ty zásadní rozdíly, tak to jsem klidný.A rozvody, držák motoru je trošku ježek, ale když jsi šikovný, tak stačí jen povolit a dát kousek bokem, rozvody uděláš i tak, úplně ven není až tak nutnost.Tohle je pořád nic, proti výměně předních blatníků na OII face.To nemohl vymyslet nikdo normální.Ani výměna mezichladiče není na OII zrovna žádný med.
pardon nevím proč ale nějak mi skočil do hlavy SUP 2 ten to má jako komplet ten podběh. Ale až budeš dělat OII tak ti přijde že všechno jde snáz. Nejsem sám kdo to říká. Akorát majitelé OI na své miláčky nedají dopustit
Biimbo píše:pardon nevím proč ale nějak mi skočil do hlavy SUP 2 ten to má jako komplet ten podběh. Ale až budeš dělat OII tak ti přijde že všechno jde snáz. Nejsem sám kdo to říká. Akorát majitelé OI na své miláčky nedají dopustit
Na OII jsem dělal X věcí, ale nepřišlo mi to zase o tolik snažší než OI.Třeba takové zadní brzdy.Třmen směrem dopředu je pěkná blbost, odvzdušnění bez sundání kola je si myslím nereálné u OI žádný problém.Stejně tak zadní tlumiče se u OII mění hůř, protože tam vadí pružina spodnímu šroubu na tlumiči, zkrátka se už u toho zas tak moc nepřemýšlelo.
nejsem automechanik, ale vzhledem k tomu že OII má vzadu víceprvek (který narozdíl od OI zatáčí) není snadnost výměny tlumičů relevantní, proti OI s nápravou z vozejčku.
Biimbo píše:a brzdiče vpředu nezvedají tolik prdel při brždění U předokolky se bez sundání kola dá v pohodě. 4x4 taky ale tam je lepší a snazší kolo dolu.
To asi ne, ne.Prdel jde při břždění (ručka) vždy dolů, na to umístění brzdiče nemá žádný vliv. Prdel se zvedá z úplně jiného důvodu.
techi píše:nejsem automechanik, ale vzhledem k tomu že OII má vzadu víceprvek (který narozdíl od OI zatáčí) není snadnost výměny tlumičů relevantní, proti OI s nápravou z vozejčku.
No pro mne, jako pro automechanika je snadnost podstatná, ale dobrá, ať tedy nesrovnáváme zadní nápravu, která je každá jiná a každá má něco do sebe.
Tak tedy přední tlumiče, u O1 horní uložení uchyceno jednou maticí, ke které je naprosto dokonalý přístup a málo kdy je s ní problém.Ale za to u OII drží horní uložení na třech M8 šroubech a ještě není ani vidět, protože ho ti blbci schovali pod torpédo, přístup otřesný a už se mi několikrát stalo, že se ten šroubek protočil i s matkou, která je součástí horního lůžka a je k němu bodnutá, to pak demontáž horního lůžka zabere i několik hodin, zkrátka nesmysl za nesmyslem, to je celé.
se tu smějete zadní ose na O1, tak se někdy ohněte pod OIII, to uvidíte pokrok DAS AUTO, Nedávno jsem měnil oil na OIII a to nemohl vymyslet člověk ten filtr dole a ještě celej ten undrholt je z plastu, auta jako O1 co se týče kvality už nikdy nebudou, podotýkám, že jsem O1 nikdy nevlastnil.
Domecek píše:se tu smějete zadní ose na O1, tak se někdy ohněte pod OIII, to uvidíte pokrok DAS AUTO, Nedávno jsem měnil oil na OIII a to nemohl vymyslet člověk ten filtr dole a ještě celej ten undrholt je z plastu, auta jako O1 co se týče kvality už nikdy nebudou, podotýkám, že jsem O1 nikdy nevlastnil.
Děkuji za nestrannou podporu, a podepisuji v plném rozsahu.
Všichni víme, že slabé OIII mají vzadu vlečku. Ono mizerné jízdní vlastnosti OI asi nebude mít nasvědomí jen ta zadní náprava. A je asi pravda, že než vytlučený víceprvek je lepší vlečka.
Nicméně ikdyž se šetří, všechno je plastové, pořád tam nějaká kvalita je. Zrovna nedávno jsem byl v Boleslavy na exkurzi a nepřišlo mi že by něco nějak ojebá...li. Na druhou generaci CR motorů taky slyším dost chvály.
Zase nedělejte z OI nějaký zázrak. Mám na OI 270tkm, 2004rok a už jsem vyměnil obě přední ložiska, spodní kulové čepy, nefunguje climatronic, resp. servomotorky. Mikrospínače nejdou ani na jedněch dveřích, začaly zlobit už i zámky, křížky na volantové tyči mají vůli...
techi píše:Všichni víme, že slabé OIII mají vzadu vlečku. Ono mizerné jízdní vlastnosti OI asi nebude mít nasvědomí jen ta zadní náprava. A je asi pravda, že než vytlučený víceprvek je lepší vlečka.
Nicméně ikdyž se šetří, všechno je plastové, pořád tam nějaká kvalita je. Zrovna nedávno jsem byl v Boleslavy na exkurzi a nepřišlo mi že by něco nějak ojebá...li. Na druhou generaci CR motorů taky slyším dost chvály.
Zase nedělejte z OI nějaký zázrak. Mám na OI 270tkm, 2004rok a už jsem vyměnil obě přední ložiska, spodní kulové čepy, nefunguje climatronic, resp. servomotorky. Mikrospínače nejdou ani na jedněch dveřích, začaly zlobit už i zámky, křížky na volantové tyči mají vůli...
ty jsi byl první majitel??? my měli na firmě o1 a krom spotřebních věci se nic neměnilo po 700tis/km šla pryč a věř tomu že ložiska i zámky byli původní
techi píše:Všichni víme, že slabé OIII mají vzadu vlečku. Ono mizerné jízdní vlastnosti OI asi nebude mít nasvědomí jen ta zadní náprava. A je asi pravda, že než vytlučený víceprvek je lepší vlečka.
Nicméně ikdyž se šetří, všechno je plastové, pořád tam nějaká kvalita je. Zrovna nedávno jsem byl v Boleslavy na exkurzi a nepřišlo mi že by něco nějak ojebá...li. Na druhou generaci CR motorů taky slyším dost chvály.
Zase nedělejte z OI nějaký zázrak. Mám na OI 270tkm, 2004rok a už jsem vyměnil obě přední ložiska, spodní kulové čepy, nefunguje climatronic, resp. servomotorky. Mikrospínače nejdou ani na jedněch dveřích, začaly zlobit už i zámky, křížky na volantové tyči mají vůli...
Ale jiní v těch kilometrech mají už třeba třetí motor.Jeden Multivant 2.0CR co k nám jezdí.Takže psát o ložiscích v těch km je přinejmenším směšné .Na Golfu V jsem měnil obě přední ložiska ve 150tkm.