bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prostě hledáš cestu kudy se tam dostává vzduch. S tim ventilem bys nebyl první. Až budeš mít čas, jak už Ti bylo radíno, píchni to na flašu (přívod i zpátečku), klidně zkus před filtrem (od nádrže) abys otestoval ventil na filtru, a pak napřímo čerpadlo a budeš vědět hned, kudy se tam vzduch dostává.
Na rok jsem se ptal jen kvuli tomu ventilu, nebyl jsem si jist, jestli jsem psal správný číslo, protože ETKA ukazuje něco jinýho než DP ...
Na rok jsem se ptal jen kvuli tomu ventilu, nebyl jsem si jist, jestli jsem psal správný číslo, protože ETKA ukazuje něco jinýho než DP ...
tak před filtr na přívod i přepad jsem dal flašku s naftou... po startu ani bublinka.. termoventl palivo držel a do petky se nevracelo... po nějaké době běhu se termoventil otevřel a palivo začalo přotékat i přes přepad zpět do flašky.. na přívodu ani bublinka.. motor jsem vytáčel a stále bez bublinek... takže chyba je v sacím koši respektive v tom zpětném ventilu? díky
Pak Ti bude pada nafta do nádrže a starty asi nebudou nis hezkýho, pokud bys tam nedal jinej zpěták.
Když jsi měl koš venku a rozebrals ho, jak to vypadalo, nebylo něco vypadlýho, viz dole? Tohle třeba pomůže, jistě tam budeš mít 1J0919183C, aktuální je 1J0919183D, začínali s 1J0919183B.
Problém bude možná už v samotném plnění koše ... S nahrazováním těsnění ale opatrně, ne vše se snese s naftou
a přitom původní je OK, jen vypadlo z ramínka ...
https://www.youtube.com/watch?v=Mlul0JPdW8k
https://www.youtube.com/watch?v=Y84m2yYXxq4
Jinak bych to pročistil naftou a nějakým štetečkem/tamponem, vzduch někdy nestačí.
Když jsi měl koš venku a rozebrals ho, jak to vypadalo, nebylo něco vypadlýho, viz dole? Tohle třeba pomůže, jistě tam budeš mít 1J0919183C, aktuální je 1J0919183D, začínali s 1J0919183B.
Problém bude možná už v samotném plnění koše ... S nahrazováním těsnění ale opatrně, ne vše se snese s naftou

https://www.youtube.com/watch?v=Mlul0JPdW8k
https://www.youtube.com/watch?v=Y84m2yYXxq4
Jinak bych to pročistil naftou a nějakým štetečkem/tamponem, vzduch někdy nestačí.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 17 pro 2017, 09:54, celkem upraveno 1 x.
koš jsem měl venku a celý rozebraný. ten vnitřní mezi koš má na sobě zespodu prasklinu ale když jsem hoš vytahoval ven tak byl uplně plný nafty a nádrž mám nad půlkou... a když jsem koukal zespodu do trubičku přívodu tak ventilek vypadal že je nějak otočený... po profoukání vzduchem vypadal že sedí líp.. po smontování to chvilku je dobře a pak zas to stejné.
Já bych zatím ten ventilek neodvrtával. Může to být i v těch rychlospojkách, jak píše NOVON. Jsem teď v práci ale doma mám video, které ukazuje že problém je v rychlospojkách, nebo v palivovém vedení. Až přijdu večer po osmé domů tak ti to můžu poslat. Pokud tento problém máš i s plnou nádrží tak je další možný důvod bezpředmětný. Pokud se ti však problém vyskytuje jen s prázdnější nádraží, můžeš mít špatně těsněný spoj mezi jednotlivými sacími koši, tam kde pružinka tlačí mezi příruby trubičky
gumový O kroužek.
gumový O kroužek.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip