Dává v dnešní době smysl staré TDI?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jáa rapida nikomu nenutím jen jsme tu měli porovnávání interiérů a někdo psal jak je fobie pokrok oproti G3 ono ne vždycky všechno nový je lepší treba interiér v 3C passatu je plný zvuků od neustále taktujících klapek topení počínaje po vrzání plastů konče a face s panorama střechou to je taky výhra. ..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Klapky klimatroniku cvakaj úplně stejně v Oll protože je to úplně to samé topení. A přesně na tomhle je vidět ten pokrok, face klimatronik necvaká, protože konečně někoho napadlo, že nastavování po 1/2 stupni je píčovina. Co je s panorama střechou? Kolega v práci si to koupil a nevím, že by si na něco stěžoval.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Hluk a všechno drnčí a pokud chceš mám v práci tiguana 2012 a zdrcla se ta těsnící guma co je dokola ve všech rozích a dokonce do něj teče, no to je ten pokrok vyřešeno prozatím tesa páskou jak v 90 letech když frčeli šíbry na favoritech auto má majitel od nova je bez nehody a krom popraskaných plexi od ostřikovačů (což je taky kvalita umělotin) se dá říct bez závad no vždyť to už ma 80 tis (LOL)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2070
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Tak kolega má 200tis a nic z toho co píšeš jsem na tom nepozoroval. Ale teda má B7 ne tigouše.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Chlapi,je to vsechno o prioritach a FINANCICH..Ja bych za kus zeleza vice jak 100 tis.kc proste nedal.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

golf III, chceš mě rozesmát??? Všechny jsou shnilý už na šestym negativu a co se týče podvozku tak to nesrovnálej s FII kterej je už po vzoru všeho po roce 2006 ojebanej, ale s FI a to se na mě nezlob to je golf ve středověku ;)
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Odpovědi: 1
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Nejlepší nové auto je starý mercedes ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To je ono, má tohle chybu? Za jednu výplatu auto po STK, to je problém? Samozřejmě jsem postižen tím, že v dávných dobách za roční výplatu se koupila jen shnilá sračka před GO.. :)
nepropadat panice...
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Tak koroze je samorzejme problem a clovek se musi vo kastli trochu starat....ale mam vokolo sebe spustu lidi co si koupili novy auta Berlinga Caddyny tuzny typy Dacii Fordua resej problemy vo kterejch ja v zivote neslysel spatny tlaky ve valcich u novejch aut vyklepany vstriky v mekkejch hlavach vysokotlaky cerpadla spatny poddimenzovany prevodovky a nemluvim vo elektronice a takovejch prkotinach jako polosy a jinej spotrebni matros kterej se toci furt dokola ale za nesmyslny penize.Co se tyce Skodovek beru ze sou soucasti koncernu ale mam pocit ze specialne ty starsi sou trocu nakurveny mpz mlada boleslav pac davat imobilizer do zakladni desky budiku kde se to pak vecne s..e jako je to u OI nebo nedat cidlo hladiny oleje do sestnacti ventilovy uz zminovany jednickovy fobie i kdyz vyrobce vi ze specialne tyhle motory sou na mazani haklivy.....mi prijde divny.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Domecek píše:golf III, chceš mě rozesmát??? Všechny jsou shnilý už na šestym negativu a co se týče podvozku tak to nesrovnálej s FII kterej je už po vzoru všeho po roce 2006 ojebanej, ale s FI a to se na mě nezlob to je golf ve středověku ;)
jasný, většina golfů 3 je zrezlá, což je dobře, alespoň poroste jeho cena nahoru u pěkných kusů :) Nezrezlý kusy se dají se štěstím koupit, brácha teď koupil golfa 3 variant tdi bez koroze za 10t. kč (měl teda nefunkční automat - předělali jsme to za pár korun na manuál), já mám golfa dovoz z itálie, bez jediný tečky koroze, včetně origo výfuku.

Co se týče podvozku, tak nevím, co je na fábii tak převratnýho oproti golfu. Oboje má ve předu phersony a vzadu vlečku. Na fábii se trhají silenty v ramenou ještě víc jak na golfu (obojí jde naštěstí vyřešit plnýma z jiných modelů), na fábii nejde ve předu seřídit odklon, jediný větší rozdíl jsou zadní pružiny zvlášť od tlumiče. Co se týče jízdních vlastností, tak fábie je víc uskákaná, golf je komfortnější, jinak oboje stojí v sérii za hovno, prostě skákadla pro masy.

Hlavně ale fábie je stará močka, zatímco G3 je začínající klasika :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Fábie je stará močka..... (LOL)
nepropadat panice...
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Odpovědi: 0
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

(crazy) aaaaaaaa....tady se narazilo na jedno tema ktery me taky este zajima....silentbloky u golfa...cim je nejlepe nahradit aby vydrzeli co nejdyl a netrhali se ?
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

plný z TT/S3/Cupra, případně nějaký PU, třeba Strongflex ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

TT plně postačuje ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“