Golf 4tdi alh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

martin48813 píše:i s 19 to jakš takš nastaruje.... a 28barů s 270tkm no nevim.....
620 000km audi 80 1Z 30barov kazdy valec.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

Pája 19 píše:Ty seš střelec. Turbo bejt v hajzlu nemusí a ty už ho máš v nákupním košíku...
rada tu zněla turbo ko a možná ojnice. Tu je moje číslo, prozvoň a já zavolám zpět, rád si necham poradit. Ucenej z nebe nespadl. Diky 736200643
------------------------------------------------------------------------
moderátor

Neper to sem 3x, jednou to snad stačí!
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

je mi divné že to turbo behalo dobře a najednou pustilo olej do válc. OOd výměny najeto 2000tisice km a. Chybi cca 2dcl oleje


--------------------------------------------------------
moderátor

Necituj předchozí příspěvek, jen tak plevelíš fórum! Tady ještě cituješ sám sebe :?
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

To neni najednou olej se v coleru střádal dlouhodobě.
Proto mam na svém alh výpuštak na coleru a mam přehled o množství oleje v sàní
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Havlos: Ten vypušťák sis tam nejak udělal?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to jako včera jsem s ním byl na pivě a ráno byl mrtvý..Turbo postupně pouští olej, pokud se kloktá po městě nebo na spotřebu, nic se nemusí poznat, často se doleje olej a najednou se za motor zatáhne, je potřeba předjíždět nebo do auto sedne normální řidič, který chápe, že pedál plynu nemá zdvih jen 1cm, ale větší a průser je na světě. Motor omámen tím, že se může pořádně roztočit, tak se pořádně nadechne a vysaje vše, co se v sání -coleru vyskytuje..Já už dávno u těchto aut , pokud s tím musím jet plyn nepřídávám, ještě bych to musel platit... :)
nepropadat panice...
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

Jasně inspirace z netu.
Napiš si do Google vyhledavače ALH INTERCOOLER videí je tam dost.
NOVON píše:Havlos: Ten vypušťák sis tam nejak udělal?
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

jan kůrka píše:je mi divné že to turbo behalo dobře a najednou pustilo olej do válc. OOd výměny najeto 2000tisice km a. Chybi cca 2dcl oleje
Neblbněte, kdyby to opravdu začalo běžet na olej dodávaný turbem, tak to nezastaví vypnutím klíčku. To že chybí 2dcl po najetých 2tkm (víš tedy kolik bylo na měrce po výměně, ano?) podle mě neukazuje, že by to čaplo olej, cooler snad plnej nebyl, takže je to třeba projít pořádně co to vlastně bylo.
jan kůrka
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 10 lis 2012, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodov

Příspěvek od jan kůrka »

já se na ten interkoler zitra podivam,ted vsichni marodime.zkousel jsem to nastartovat a motor bezi jak na tri ctyri valce a tak po dvaceti sekundach bezi na ucho normalne.objednal jsem merak na kompresi a zmerim to..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Rayx píše:
jan kůrka píše:je mi divné že to turbo behalo dobře a najednou pustilo olej do válc. OOd výměny najeto 2000tisice km a. Chybi cca 2dcl oleje
Neblbněte, kdyby to opravdu začalo běžet na olej dodávaný turbem, tak to nezastaví vypnutím klíčku. To že chybí 2dcl po najetých 2tkm (víš tedy kolik bylo na měrce po výměně, ano?) podle mě neukazuje, že by to čaplo olej, cooler snad plnej nebyl, takže je to třeba projít pořádně co to vlastně bylo.
Ono jde spíš o to, co jiného by zvedalo otáčky než nasátí oleje, a nemuselo jej být moc..Jinak by se muselo zbláznit čerpadlo nebo pedál. jinak si to neumím vysvětlit..Mě se tohle taky stalo , bylo to jen chvilkové a motor to přežil..Záleží, co se zjistí..Jinak mi přivezli na laně diesela s mech. čerpadlem, že nejde ubrat plyn , já jim nevěřil, nechtěl to tlačit, tak jsem zastartoval, prolétl dílnou a zastavil se až o ponk..A bylo v háji čerpadlo a mám zato, že jsem taky vypnul klíček a jelo to dál/a nebylo to TD/ :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

To: Rayx, pokud má ALH chcípací klapku, která po vypnutí zapalování zavře přívod vzduchu do motoru, tak je přece úplně jedno co v motoru hoří, bez vzduchu něhoří nic.
Nafta patří do TDi!
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A už si niekedy počul o runaway diesli ? Keď ti začne spalovať olej a pretlačí ti aj chcípaciu klapku ? Úplne bežná vec
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ked sa to chyti na olej tak tu klapku jednoducho otvorí, zlomí, vcucne...to je sila, nejaka klapka tomu nezabrani.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No a navíc relé přes ventil tu klapku zavře a drží cca jak dlouho, 3sec? Vytočenej požírač oleje s tím tu chvilku problém mít nebude, setrvačnost je mrcha :) Kluci tu dřív dávali pár odkazů, no je to fofr a rozdíl ve značce tady hledat nemusíš... A je moc smutný, že nejen podle videí je vidět, jak mnohdy i "profíci" co se živěj kroutěním volantu nebo dokonce spravováním těch křápů neví, co maj dělat a běhaj kolem toho jak divý ...

https://www.youtube.com/watch?v=ROzFqXj0mqE
https://www.youtube.com/watch?v=LbcN6EYVs1E
https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o
https://www.youtube.com/results?search_ ... way+diesel
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

octaviask píše:ked sa to chyti na olej tak tu klapku jednoducho otvorí, zlomí, vcucne...to je sila, nejaka klapka tomu nezabrani.
To bych teda neřekl, že to ta klapka nevydrží.Je to kus kovu, ne plast.A pokud se otevře 3 sec po vypnutí zapalování, tak se to dá zavřít manuálně, přístup je k tomu i přes kryt.

Viděl to už někdo z Vás poškozené od nasátí oleje motorem?
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“