620 000km audi 80 1Z 30barov kazdy valec.martin48813 píše:i s 19 to jakš takš nastaruje.... a 28barů s 270tkm no nevim.....
Golf 4tdi alh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
rada tu zněla turbo ko a možná ojnice. Tu je moje číslo, prozvoň a já zavolám zpět, rád si necham poradit. Ucenej z nebe nespadl. Diky 736200643Pája 19 píše:Ty seš střelec. Turbo bejt v hajzlu nemusí a ty už ho máš v nákupním košíku...
------------------------------------------------------------------------
moderátor
Neper to sem 3x, jednou to snad stačí!
Je to jako včera jsem s ním byl na pivě a ráno byl mrtvý..Turbo postupně pouští olej, pokud se kloktá po městě nebo na spotřebu, nic se nemusí poznat, často se doleje olej a najednou se za motor zatáhne, je potřeba předjíždět nebo do auto sedne normální řidič, který chápe, že pedál plynu nemá zdvih jen 1cm, ale větší a průser je na světě. Motor omámen tím, že se může pořádně roztočit, tak se pořádně nadechne a vysaje vše, co se v sání -coleru vyskytuje..Já už dávno u těchto aut , pokud s tím musím jet plyn nepřídávám, ještě bych to musel platit... 

nepropadat panice...
Neblbněte, kdyby to opravdu začalo běžet na olej dodávaný turbem, tak to nezastaví vypnutím klíčku. To že chybí 2dcl po najetých 2tkm (víš tedy kolik bylo na měrce po výměně, ano?) podle mě neukazuje, že by to čaplo olej, cooler snad plnej nebyl, takže je to třeba projít pořádně co to vlastně bylo.jan kůrka píše:je mi divné že to turbo behalo dobře a najednou pustilo olej do válc. OOd výměny najeto 2000tisice km a. Chybi cca 2dcl oleje
Ono jde spíš o to, co jiného by zvedalo otáčky než nasátí oleje, a nemuselo jej být moc..Jinak by se muselo zbláznit čerpadlo nebo pedál. jinak si to neumím vysvětlit..Mě se tohle taky stalo , bylo to jen chvilkové a motor to přežil..Záleží, co se zjistí..Jinak mi přivezli na laně diesela s mech. čerpadlem, že nejde ubrat plyn , já jim nevěřil, nechtěl to tlačit, tak jsem zastartoval, prolétl dílnou a zastavil se až o ponk..A bylo v háji čerpadlo a mám zato, že jsem taky vypnul klíček a jelo to dál/a nebylo to TD/Rayx píše:Neblbněte, kdyby to opravdu začalo běžet na olej dodávaný turbem, tak to nezastaví vypnutím klíčku. To že chybí 2dcl po najetých 2tkm (víš tedy kolik bylo na měrce po výměně, ano?) podle mě neukazuje, že by to čaplo olej, cooler snad plnej nebyl, takže je to třeba projít pořádně co to vlastně bylo.jan kůrka píše:je mi divné že to turbo behalo dobře a najednou pustilo olej do válc. OOd výměny najeto 2000tisice km a. Chybi cca 2dcl oleje

nepropadat panice...
No a navíc relé přes ventil tu klapku zavře a drží cca jak dlouho, 3sec? Vytočenej požírač oleje s tím tu chvilku problém mít nebude, setrvačnost je mrcha
Kluci tu dřív dávali pár odkazů, no je to fofr a rozdíl ve značce tady hledat nemusíš... A je moc smutný, že nejen podle videí je vidět, jak mnohdy i "profíci" co se živěj kroutěním volantu nebo dokonce spravováním těch křápů neví, co maj dělat a běhaj kolem toho jak divý ...
https://www.youtube.com/watch?v=ROzFqXj0mqE
https://www.youtube.com/watch?v=LbcN6EYVs1E
https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o
https://www.youtube.com/results?search_ ... way+diesel

https://www.youtube.com/watch?v=ROzFqXj0mqE
https://www.youtube.com/watch?v=LbcN6EYVs1E
https://www.youtube.com/watch?v=58SoI7YKr4o
https://www.youtube.com/results?search_ ... way+diesel
To bych teda neřekl, že to ta klapka nevydrží.Je to kus kovu, ne plast.A pokud se otevře 3 sec po vypnutí zapalování, tak se to dá zavřít manuálně, přístup je k tomu i přes kryt.octaviask píše:ked sa to chyti na olej tak tu klapku jednoducho otvorí, zlomí, vcucne...to je sila, nejaka klapka tomu nezabrani.
Viděl to už někdo z Vás poškozené od nasátí oleje motorem?
Nafta patří do TDi!