škoda octavia 3 termostat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
škoda octavia 3 termostat
Chlapy jde vyměnit samostatně termostat na oktavii 3 obsah 1.8 tsi 132kw kod motoru CJSA nebo je to součásti tehle skříne http://www.cc-autodily.cz/skrin-termostatu-17 .Teplota po dálnici padá a spina se sahara.
Na hlavě pod vakuovkou
Filterbox a vedení ven. Ale bude to ten bazmek se šoupátky, prostě přestaly šoupat, když se to přehřívá a spíná se sahara ... Tady se musí i chlazení řešit nejdřív přes diagnostiku.

Podle SSP99 to má mít bezpečnostní termostat pro případ poruchy na tý regulaci
Porucha ovladače regulace teploty motoru
Při výpadku snímače úhlu natočení je rotační šoupátko plně aktivováno (maximální chlazení motoru).
Pokud je stejnosměrný motor vadný nebo rotační šoupátko uvázlo, omezení otáček a točivého momentu motoru
je omezeno adekvátně k poloze rotačního šoupátka.
Pokud teplota v regulátoru stoupne nad 113° C, termostat otevře bypass k chladiči vody tak, aby chladicí kapalina
mohla chladičem proudit.
V případě závady na regulátoru je tak umožněna jízda s vozidlem bez hrozby poškození motoru.
Vizualizace poruchy systému:
– na displeji sdruženého přístroje palubní desky se objeví hlášení o omezení maximálních otáček motoru
– hlášení na displeji je doplněno o zvukovou signalizaci a rozsvícení kontrolního světla EPC
– indikace skutečné teploty chladicí kapaliny na sdruženém přístroji palubní desky
Jinak je to jistě radost na tom něco hledat a nebo spravovat ...



Podle SSP99 to má mít bezpečnostní termostat pro případ poruchy na tý regulaci
Porucha ovladače regulace teploty motoru
Při výpadku snímače úhlu natočení je rotační šoupátko plně aktivováno (maximální chlazení motoru).
Pokud je stejnosměrný motor vadný nebo rotační šoupátko uvázlo, omezení otáček a točivého momentu motoru
je omezeno adekvátně k poloze rotačního šoupátka.
Pokud teplota v regulátoru stoupne nad 113° C, termostat otevře bypass k chladiči vody tak, aby chladicí kapalina
mohla chladičem proudit.
V případě závady na regulátoru je tak umožněna jízda s vozidlem bez hrozby poškození motoru.
Vizualizace poruchy systému:
– na displeji sdruženého přístroje palubní desky se objeví hlášení o omezení maximálních otáček motoru
– hlášení na displeji je doplněno o zvukovou signalizaci a rozsvícení kontrolního světla EPC
– indikace skutečné teploty chladicí kapaliny na sdruženém přístroji palubní desky
Kód: Vybrat vše
https://www.ulozto.cz/!cbRmwoEX/motory-1-8-l-a-2-0-l-tfsi-rada-ea888-pdf

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36