Tak som si kúpil Passata. Žial od známeho a myslel som si, že to bude OK, ale mýlil som sa...
Sporadicky sa po naštartovaní rozsvieti kontrolka motora a zhasne až keď vymažem chybu súvisiacu s EGR ventilom. Ten má rozlámanú koncovku a tak to tipujem na zlé kontakty. Raz ma to hodilo aj do núdzového režimu. Potom som spravil lepši provizórny spoj a odvtedy sa núdzový režim nekonal - budem musieť konektory vymeniť.
No a ďalšie chyby:
V prvej chybe je Teplota v chladicím systému: -273.1 °C, čo je blbosť a tak to tipujem na zlé čidlo - neviete niekto kde je toto čidlo umiestnené ?
Druhá chyba súvisí s reguláciou Akumulátora, ale neviem na čo sa zamerať. Predošlý majiteľ mi vravel o výmene alternátora a je vidno že je nový.
A tretia je pravdepodobne ohľadom potreby doplnenia klímy. Jej priorita je 6, čiže to ma zatiaľ nejako extra netrápi. Horšie je to s dvomi vyššie uvedenými.
Kód: Vybrat vše
Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 03L 906 018 BF HW: 03L 907 309 N
Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC X24 9948
Kódování: 00190012042401080000
Číslo dílny: WSC 01286 386 08256
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BF 003006 (VW46)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BE.rod
VCID: 6FED65BEB69D0A3900-803A
1 nalezena chyba:
4527 - rizeni vetraku chlazeni 1
P0480 00 [039] - elektricka chyba
Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 193141 km
Datum: 2068.14.01
Čas: 13:01:34
Otáčky motoru: 831.50 /min
Normovaná hodnota zátěže: 33.3 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 55 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 20 °C
Okolní tlak vzduchu: 960 mbar
Napětí svorky 30: 13.920 V
Čítač zapomenutí po OBD: 40
Hmotnostní množství vzduchu: požadovaná hodnota: 314.0 mg/stroke
Teplota chladicí kapaliny na výstupu chladiče: skutečná hodnota: 31.2 °C
Teplota v chladicím systému: -273.1 °C
Vnější teplota: 10.5 °C
Buzení ventilátoru chladiče 2: 0.00 %
Buzení ventilátoru chladiče 1: 10.00 %
Teplota paliva: 20.9 °C
Readiness: 0 0 0 0 1
Kód: Vybrat vše
Addresa 19: CAN Gateway Labely: SVO\7N0-907-530-V2.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 7N0 907 530 G HW: 1K0 907 951
Systém a/nebo verze: J533 Gateway H41 1614
Kódování: 462006
Číslo dílny: WSC 30688 264 183213
VCID: 3467AAD2973B69E13D-8060
1 nalezena chyba:
03406 - Rídicí jednotka regulace akumulátoru
004 - zadny signal / komunikace
info o závadě:
Stav závad: 01100100
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 63
Kilometry: 193141 km
Indikace času: 0
Datum: 2004.14.01
Čas: 12:59:12
Kód: Vybrat vše
Addresa 08: Klima/topení Labely: SVO\5K0-907-044.clb
Objednací číslo řídící jednoky: 5K0 907 044 EA HW: 5K0 907 044 EA
Systém a/nebo verze: Climatronic H17 1010
Kódování: 0000000003
Číslo dílny: WSC 00015 115 00000
ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (VW46)
ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod
VCID: 6ED378BAB19703310B-803A
1 nalezena chyba:
13701888 - Omezení funkce prijatou chybovou hodnotou
U1113 00 [009] - -
Potvrzeno - Testováno od smazání paměti
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 3
Počítadlo resetů: 63
Kilometry: 193141 km
Datum: 2068.14.01
Čas: 13:00:03
Predtým som mal Golf 3 66kW a ten som poznal naspamäť a mal som k nemu pozbieranú slušnú dokumentáciu.
Toto je však nové auto - mám ho 2 dni. Rád by som sa opýtal a zároveň poprosil o pomoc, či niekto nemá náhodou elektrickú schému zapojenia. Tá by mi pomohla nakoľko som s elektrikou a elektronikou kamarát - živím sa tým.
Možno niekto nájde aj nejaký súvis medzi chybami, popr.sa s nejakou z nich už stretol.