1.9 tdi nestartuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
1.9 tdi nestartuje
Ahoj. Mám problém na motoru ALH. Začalo mi auto zlobit už během zimy, prodlužovaly se postupně starty. Vyměnil jsem žhavičky i s hrazdou, 109ku, palivový filtr. když bylo pod -5stupňů startoval jsem normálně. I při větších mrazech nebyl problém Jakmile se venku teplota zvedla okolo nuly, začal být se starty problém. Auto kouřilo na bílo ale nechytlo. Vyměnil jsem čerpadlo ale beze změny. Při aktuálních teplotách ani nezakouří. Rozvody jsou nastavené správně, předvstřik 53-57, nafta nepadá, bublinky u čerpadla nejsou.
Díky moc
Lukáš
Díky moc
Lukáš
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33539
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
Zkoušel jsem zvýšit jak startovací dávku tak i prodloužit žhavení. Vyměnil jsem preventivně i váhu vzduchu, Stop ventil na čerpadle taky druhej. Zkoušel jsem startovat i z kanistru abych vyloučil plovák a vedení před čerpadlem. Stále všechno beze změny, ŘJ normálně komunikuje s Vagem. Hlava je komplet udělaná, kde tady je zakopanej pes......





Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 25 črc 2010, 08:36
- Bydliště: Ostrava
Chlapi opravdu je vačka správně, je podle pravítka a jako první otevírá výfukový ventil. Čerpadlo je na kolíku. A setrvačníková ryska přesně na zubu. už do toho koukalo několik mechaniků a nikdo nic nevykoumal. Imobilizér taky zhasne po otočení klíčku.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc 

Tomu nerozumiem "ako prvy otvara vyfukovy ventil", ak mas spravne otocenu vackovu hriadel, tak vrcholy vaciek by mali byt navrchu na prvom valci, a ako pisal jericho, nemas seknutu chcipaciu klapku, filter vzduchu? Skusal si odpojit teplotne cidlo a startovat?Lukáš Dziak píše:Chlapi opravdu je vačka správně, je podle pravítka a jako první otevírá výfukový ventil. Čerpadlo je na kolíku. A setrvačníková ryska přesně na zubu. už do toho koukalo několik mechaniků a nikdo nic nevykoumal. Imobilizér taky zhasne po otočení klíčku.
Povol potrubie na vstrekoch a startuj kym ti z kazdej trubky nepovali nafta, potom dotiahni trubky, proste to odvzdusni
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
O3/2018
Pokud ti pořád jde z výfuku bílý kouř z výfuku PŘI STARTOVÁNÍ , tak to naftu vstřikuje, jinak by to nekouřilo, samozřejmě jde o to, jak to vstřikuje..Ale zkusil bych to na spray, zda to zablafe. Nemohou najednou záhady fyziky zmizet.. Pokud budou vstřiky prášit, není ucpaný přívod vzduchu, motor má kompresi a nafta jest naftou, tak je tam prostě nafta vstříkována JINDY.. 

nepropadat panice...