1.9 tdi nestartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

1.9 tdi nestartuje

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Ahoj. Mám problém na motoru ALH. Začalo mi auto zlobit už během zimy, prodlužovaly se postupně starty. Vyměnil jsem žhavičky i s hrazdou, 109ku, palivový filtr. když bylo pod -5stupňů startoval jsem normálně. I při větších mrazech nebyl problém Jakmile se venku teplota zvedla okolo nuly, začal být se starty problém. Auto kouřilo na bílo ale nechytlo. Vyměnil jsem čerpadlo ale beze změny. Při aktuálních teplotách ani nezakouří. Rozvody jsou nastavené správně, předvstřik 53-57, nafta nepadá, bublinky u čerpadla nejsou.

Díky moc
Lukáš
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jaký jsou komprese a jak prášej vstřiky?
Oct asv 2000, DieselPower
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Komprese jsem neměřil, nemám kompresmetr. Vstřiky jsou OK, kontrolovány v Bosch servisu a čištěny ultrazvukem.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33539
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co třeba dát startovací dávku na max?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A může se motor nadechnout?
nepropadat panice...
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Zkoušel jsem zvýšit jak startovací dávku tak i prodloužit žhavení. Vyměnil jsem preventivně i váhu vzduchu, Stop ventil na čerpadle taky druhej. Zkoušel jsem startovat i z kanistru abych vyloučil plovák a vedení před čerpadlem. Stále všechno beze změny, ŘJ normálně komunikuje s Vagem. Hlava je komplet udělaná, kde tady je zakopanej pes...... (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

A nemáš náhodou špatně rozvody tedy vačku?
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Rozvody jsou v pořádku, dám za to vlastní hlavu na špalek.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

fakt nemáš pootočenou vačku o 180 stupnů?
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nemas naozaj otocenu vacku o 180 stupnov ?
Ak to ma tlaky a ide tam nafta tak nie je mozne aby to nechytilo.

Fenix ma predbehol (noteeth)
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Chlapi opravdu je vačka správně, je podle pravítka a jako první otevírá výfukový ventil. Čerpadlo je na kolíku. A setrvačníková ryska přesně na zubu. už do toho koukalo několik mechaniků a nikdo nic nevykoumal. Imobilizér taky zhasne po otočení klíčku.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

Vyndej žhavičky at ti někdo startuje a koukej jestli půjde nafta z otvorů pro žhavičky.
Audi 80 B4 tdi 96kw
Audi A4 B5 1.9 tdi 81kw quttro
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Alebo vstrek von, zapojeny na cerpadlo a mrknut ci prasi nafta pri starte.
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

Lukáš Dziak píše:Chlapi opravdu je vačka správně, je podle pravítka a jako první otevírá výfukový ventil. Čerpadlo je na kolíku. A setrvačníková ryska přesně na zubu. už do toho koukalo několik mechaniků a nikdo nic nevykoumal. Imobilizér taky zhasne po otočení klíčku.
Tomu nerozumiem "ako prvy otvara vyfukovy ventil", ak mas spravne otocenu vackovu hriadel, tak vrcholy vaciek by mali byt navrchu na prvom valci, a ako pisal jericho, nemas seknutu chcipaciu klapku, filter vzduchu? Skusal si odpojit teplotne cidlo a startovat?
Povol potrubie na vstrekoch a startuj kym ti z kazdej trubky nepovali nafta, potom dotiahni trubky, proste to odvzdusni
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud ti pořád jde z výfuku bílý kouř z výfuku PŘI STARTOVÁNÍ , tak to naftu vstřikuje, jinak by to nekouřilo, samozřejmě jde o to, jak to vstřikuje..Ale zkusil bych to na spray, zda to zablafe. Nemohou najednou záhady fyziky zmizet.. Pokud budou vstřiky prášit, není ucpaný přívod vzduchu, motor má kompresi a nafta jest naftou, tak je tam prostě nafta vstříkována JINDY.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“