jaké dobre kotouče na Octavii 1 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 23 čer 2010, 06:16
- Bydliště: Uherské Hradiště
Odpovědi: 0
brzdy
Mam sice SUV Mitsubishi, ale co se tyka brzd daval jsem Ferodo+Ferodo Premier, trochu piskaly pro jemnem pribrzdovani, jinak OK, pak Textar+Textar, jedine co bylo vic prasily, ted mam EBC+EBC Green a zatim OK a jsou i trochu ostrejsi. Zadna tato kombinace se me nezkroutila a to mam podstatne tezsi auto jak octa, ale ja to po nasazeni vdycky zahorim, stejne jako zavoodni desky ( 10x ze 100 km na cca 20 stredni silou, nezastavovat, mezitim vzdycky chvilku chladit, na konci 10-15 minut s min brzdenim schladit. Sice to smrdi jak bolava noha a vetsinou se i dymi od kol, ale pak celou zivotnost bez problemu.
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9168
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Po správnosti by to tak mělo být, bohužel praxe ukazuje něco jinýho.... Přečti si vlákno na který jsem dával odkaz výše.[/quote]
Ja to řešil mockrát ( na zacatku jsem taky furt nevedel co bych i zde nekde jsem to resil) a opravdu je to a nábojích, měřil jsem je hodinkami byli OK novy loziska novy naboje a byl klid. Dost jsem jich predelaval na 288 ci 312 a taky klepali obcas opet novy naboje novy loziska a ok roky. Na 280 jsem na nekolika autech po neuspechach touto opravou vymenil cely tehlice a OK roky. Chyba je nekde tam.
Jak jsem psal pred tim abych nemusel byt “sponzorem” dal jsem na 1,9 tdi naposled segre 256 misto 280 vzadu ma bubny a jiz pres rok stim jezdi a neklepe takze namahanim kotoucu 280 to nebude.
Ja to řešil mockrát ( na zacatku jsem taky furt nevedel co bych i zde nekde jsem to resil) a opravdu je to a nábojích, měřil jsem je hodinkami byli OK novy loziska novy naboje a byl klid. Dost jsem jich predelaval na 288 ci 312 a taky klepali obcas opet novy naboje novy loziska a ok roky. Na 280 jsem na nekolika autech po neuspechach touto opravou vymenil cely tehlice a OK roky. Chyba je nekde tam.
Jak jsem psal pred tim abych nemusel byt “sponzorem” dal jsem na 1,9 tdi naposled segre 256 misto 280 vzadu ma bubny a jiz pres rok stim jezdi a neklepe takze namahanim kotoucu 280 to nebude.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- tukydydes
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 785
- Registrován: 25 led 2009, 18:57
- Bydliště: Budějice
Odpovědi: 0
přesně jak píše hansdob je to někde v těhlici nebo v náboji. Mě už to stálo tolik! Zabývám se kroucením kotoučů už asi 5 let
do podvozku jsem narval cca 20 tisíc všechno nové (ramena, tlumiče, silenbloky, čepy....) a furt se to vlní (náboje měřené hodinkami OK) teď mě čeká fáze 2 výměna těhlic a nábojů + origo kotouče = dalších 20 tisíc a jestli to bude třepat znova tak končím a začnu jezdit autobusem
je to moje takové úchylné hobby 



Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel

WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4997
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Což může být moc !!!! Mercedes Benz třeba dotahuje kolo na 5 různých momentů,rozuměj 5x dotahuje dokola.
Když jsem si na zkoušku momenťáku dotáhnul kolo u sebe,nemohl jsem ho povolit. Takhle silně kola nedotahuju!!!
Když jsem si na zkoušku momenťáku dotáhnul kolo u sebe,nemohl jsem ho povolit. Takhle silně kola nedotahuju!!!
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
hansbob: pokus jsi četl to vlákno, tak bys věděl, že náboje s ložiskama jsem dával taky nový (FAG), na to nový kotouče, dokonce i vodící čepy s uložením jsem dal nový, kola dotažený momenťákem 110 Nm a stejně za 4000 km vibrace. Pak jsem na ty samý náboje dal origo kotouče s destičkami a od tý doby je klid.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 22#1176922
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 16#1198816
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 22#1176922
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 16#1198816
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 556
- Registrován: 02 dub 2009, 11:04
- Bydliště: Někde na Valašsku
Odpovědi: 0
Souhlasím taky je mám na autě.STIB píše:Souhlas,taky to dávám.martinsidlo píše:Záleží,jaká kombinace kotoučů a desek. Já dávám právě Brembo a desky Textar a všichni se diví,jak mi to brzdí a nevadne. To samé vzadu.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Tak tu poloosu nevim kolik ma mit Nm , ale co jsem tak videl, tak ji mechanici utahuji opravdu nafest .
Ja zastavam nazor , ze celi slavni výrobci brzdových komponentu jsou davno v jednom kartelu a schvalne produkuji výrobky jejichz kvalita stoji za hovno.
Prece neni mozný , ze na jednom a tom samým aute funguji origo brzdy bez problemu treba 70tis km , daji se po výmene kotouce a desky znamých, vehlasných svetových znacek a po ujeti 3tis km , coz pro beznýho naftaka je otazka 4 - 6 týdnu, zacnou kopat. Vyreklamuji se , daji se nove kotouce dalsi zname znacky a po dvou mesicich jezdeni se vse opakuje.
Pak uz nastupuji vsecny mozne i nemozne výmluvy výrobcu a dealeru který zacinaji tim ze je potreba na podvozku naprosto vse vymenit a dalsi a dalsi zvasty a teorie
Nekdo je poslechne a vse vymeni , mluvime tady uz v radu tisicu , a nekonec zjisti, ze penize vyhodil uplne zbytecne a ze mu stejne brzdy po par tisicich km opet vesele kopou
. Mluvim z vlastni zkusenosti a znam i spoustu jiných
Uznavam , ze to treba nekomu pomuze, ale spis je to jen kapka v mori.
To samý plati o výmene naboju , nebo dokonce tehlic. Jasne jsou pripady kdy to problem vyresi, naboje muzou být z nejakých pricin zdeformovane, nebo se muze jednat o spatný kus. Ale tezko se veri, aby to bylo u brzd 280 mm temer pravidlem, u O1 obzvlast, a na jednom aute aby byly zrovna hned oba dva naboje spatný. Vzdyt prece jen ten naboj je pekný kus zeleza, nejde mi moc pod fousy, ze nekdo se seriovým autem a seriovým výkonem pri bezne jizde dokaze tak brzdit , aby teplem od kotouce zdeformoval i naboj . To spis shori desky a celý to uvari. Samozrejmne uvazuju naboj do kterýho je lozisko radne zalisovano s tehlici na lisu a naprosto kolmo
Uz se nedivim, ze Miloš a dalsi jini mechanici montuji Starline, jiste moc dobre vi proc
Ja zastavam nazor , ze celi slavni výrobci brzdových komponentu jsou davno v jednom kartelu a schvalne produkuji výrobky jejichz kvalita stoji za hovno.
Prece neni mozný , ze na jednom a tom samým aute funguji origo brzdy bez problemu treba 70tis km , daji se po výmene kotouce a desky znamých, vehlasných svetových znacek a po ujeti 3tis km , coz pro beznýho naftaka je otazka 4 - 6 týdnu, zacnou kopat. Vyreklamuji se , daji se nove kotouce dalsi zname znacky a po dvou mesicich jezdeni se vse opakuje.
Pak uz nastupuji vsecny mozne i nemozne výmluvy výrobcu a dealeru který zacinaji tim ze je potreba na podvozku naprosto vse vymenit a dalsi a dalsi zvasty a teorie

Nekdo je poslechne a vse vymeni , mluvime tady uz v radu tisicu , a nekonec zjisti, ze penize vyhodil uplne zbytecne a ze mu stejne brzdy po par tisicich km opet vesele kopou




Uznavam , ze to treba nekomu pomuze, ale spis je to jen kapka v mori.
To samý plati o výmene naboju , nebo dokonce tehlic. Jasne jsou pripady kdy to problem vyresi, naboje muzou být z nejakých pricin zdeformovane, nebo se muze jednat o spatný kus. Ale tezko se veri, aby to bylo u brzd 280 mm temer pravidlem, u O1 obzvlast, a na jednom aute aby byly zrovna hned oba dva naboje spatný. Vzdyt prece jen ten naboj je pekný kus zeleza, nejde mi moc pod fousy, ze nekdo se seriovým autem a seriovým výkonem pri bezne jizde dokaze tak brzdit , aby teplem od kotouce zdeformoval i naboj . To spis shori desky a celý to uvari. Samozrejmne uvazuju naboj do kterýho je lozisko radne zalisovano s tehlici na lisu a naprosto kolmo
Uz se nedivim, ze Miloš a dalsi jini mechanici montuji Starline, jiste moc dobre vi proc

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Taky mi ted predek zacal kopat,ale az po 25 tis km..Zajimave je,ze kdyz jedu v desti nebo je mokro tak to nedela,coz si myslim,ze to zvlnenymi kotouci neni..
Dam tam MaxGear Max a desky Brembo,coz se mi osvedcilo treba na Fabii 2 a uvidim..
Dam tam MaxGear Max a desky Brembo,coz se mi osvedcilo treba na Fabii 2 a uvidim..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Já mam zajímavej poznatek. V létě jsem dal komplet zadek (bubny, prasata atd.) i předek (280 delphi). Mám na tom nějakých 12k a po zimě se mi začalo projevovat jakoby dunění v kastli při jemnějším přibržďování. Když tomu dám plnej do abs, je to tichý. To vše nasvědčuje že mám kotouče zkroucený. AVŠAK když před jízdou našlapu pedál (podlahu) a poté dejme tomu na každé křizovatce. Je to tichý. Destičky a kotouče jsem zahořel a zajel správně, od zadní nápravy (křivý bubny) to nejde. Za týden přezouvám, tak rozhýbu pístky, tam totiž čuju zradu 
