ASV go hlavy & vymena krouzku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:já pokaždý když jsem kroužkoval tak to jen pomohlo, tady bych nějakou ovalitu neočekával, navíc když máš dole vanu zrovna vyčistíš koš,omrkneš šály popř. vyměníš
pokud to hodláš provozovat ještě nějaký pátek a děláš to pro sebe, udělal bych to celý tedy vč. kruhů a šálů ..
Tady jde o to, zda to na kšeft má význam, když to od továrny nevydrží moc , tak okroužkování bude nějakou dobu držet. Zkoušel jsem kdysi různá kouzla, ale písty nebyly tehdy takové slečinky, mohl jsem zvětšit drážku, upravit kroužek/taky jsem dával 2 slaboučké nad sebe/, atd. Často píst bývá "širší než delší", pokud s tím jezdí jako s hnojem, tak se poté vyviklá a příčí a dát třeba nový píst do šišky nemá cenu..Ale třeba se pletu, a je fakt, že to dnes moc vyzkoušeno nemám, doba je jiná.., aut je jako máku.. :)
P.S. A v době, kdy pořád někdo čumí drátem do ŘJ motoru, tak poté přijde, že mu to žralo o 0,1485 litrů předtím méně, má to nějaké jiné hodnoty a akorát by mne na.ral.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“