jak jednoduse poladit tdi81kw(afn)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

janpass píše:ja bych teda tu redukci potreboval nechces nakou strelit a dik za rady
SZ
G2 TDI
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Já to fotku zvrchu mám, je to v G2. Ale nejde mi to vložit!!!
G2 TDI
janpass
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 říj 2007, 08:49
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od janpass »

a sou potreba este nake dalsi upravy pri namontovani turby z 2,5tdi a nerozlitne se mi to?
passat 81kw+power box
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

janpass píše:a sou potreba este nake dalsi upravy pri namontovani turby z 2,5tdi a nerozlitne se mi to?
Upravit se musí mazání, výfuk a truky sání a od IC.
G2 TDI
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

janpass píše:a sou potreba este nake dalsi upravy pri namontovani turby z 2,5tdi a nerozlitne se mi to?
Upravit se musí mazání, výfuk a truky sání a od IC. A pak samozřejmě soft.
G2 TDI
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Pravdepodobne aj novy snimac tlaku vzduchu aby ti to nepadalo do nudzoveho rezimu. Ten co mas je do 1,5 baru a s tymto turbom mozes ist vyssie. Potrebujes snimac zo 130PD ktory je do 2,0 baru a potom upravit soft.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

a kdyz tam to turbo bude,zapojene na origo podtlek co vede do regulace,bude si to el.hlidat aby to tlacilo porad ten origo tlak co s puvodnim turbem,nebo je to blbost,turbo si proste foukne ten svuj vyssi tlak a hodi to nouzak?
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Kdyř se udělá soft tak se ti i zvětší tlak, proto bude padat do nouzáku.
G2 TDI
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

to chapu,jen me zajimalo jak to bude "jen" po pouhy vymene turba,vis?
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

KaCzaba píše:to chapu,jen me zajimalo jak to bude "jen" po pouhy vymene turba,vis?
Pojede to mín, než stim malim turbem. Čip je nutnej.
G2 TDI
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

to nepochybne,jen to byla takova uvaha,jak by to asi bylo.a hlavne zda se s tim da pak popojizdet aniz by s eneco po*ralo
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

KaCzaba píše:to nepochybne,jen to byla takova uvaha,jak by to asi bylo.a hlavne zda se s tim da pak popojizdet aniz by s eneco po*ralo
Ničěmu to nevadí. ;)
G2 TDI
janpass
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 30 říj 2007, 08:49
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od janpass »

a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne
passat 81kw+power box
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

janpass píše:a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne

Samozřejmě 130PD bude méně nákladné. GT2052(2.5V6) by znamenalo komplet předělávky vedení vzduchu. 130PD jde nabastlit i na staré vedení!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

janpass píše:a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne
Lepší je 130PD.
G2 TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“