SZjanpass píše:ja bych teda tu redukci potreboval nechces nakou strelit a dik za rady
jak jednoduse poladit tdi81kw(afn)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
-
Petr98
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
janpass píše:a je teda lepsi dat tam turbo z 2,5 nebo ze 130,pd a vetsi trysky. Co bude min narocny? jak na praci tak penezne
Samozřejmě 130PD bude méně nákladné. GT2052(2.5V6) by znamenalo komplet předělávky vedení vzduchu. 130PD jde nabastlit i na staré vedení!
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17