filtrování a čepování - jak na to
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Je to fakt různý, podle kvality oleje a filtrace. Já mám rozptyl od 600 km do 30 000 km na výměnu filtru.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 30 říj 2007, 23:02
- Bydliště: Litomyšlsko
Odpovědi: 0
Ja filtr neměním, ale občas ho propláchnu. Odpojím hadičky, punpičkou lehce vháním vzduch do vývodu(!) filtru. na vstupu filtru dám petláhev a chytám ten bordel. Injekční stříkackou tam prdnu trochu benzinu nebo nafty a zase punpuju, takže takový zpětný chod který ten filtr vyčistí. Parkrát to takhle udělám, petku nechám ustát a vršek sleju spátky do sudu k přefiltrování. Přece se to nevyhodí. Tak.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11 zář 2012, 08:59
- Bydliště: lehota pod vtáčnikom
Odpovědi: 0
Zdravím vás páni, popri prezentácí vaších výrobkov sa chcem spýtať či niekto nepredáva už hotovú sústavu. Podobnú ako je na obrázku na začiatku
motor môže byť 220/12/24 voltov, a minimálne dva filtre na výstupe, na saní si niečo vymyslím ja. pokial by ste mali kontaktujte ma na kriskas@azet.sk
dakujem
skôr mám záujem o čo najjednoduchší systém a k tomu prispôsobená cena.
motor môže byť 220/12/24 voltov, a minimálne dva filtre na výstupe, na saní si niečo vymyslím ja. pokial by ste mali kontaktujte ma na kriskas@azet.sk
dakujem
skôr mám záujem o čo najjednoduchší systém a k tomu prispôsobená cena.