Škoda Octavia II 1,9TDI PD nejde nastartovat

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Tak závada odhalena, rozletělo se turbo na straně vzduchu, na straně výfuku zatím nevím dnes ho vymontuju včera jsem to již nestihl. Po sundání sací hadice u škrtící klapky motor ihned naskočil. Chtěl jsem se zeptat co všechno musím vyměnit. Turbo bych nechal zrepasovat jestli to půjde a dále asi budu muset vyměnit intercooler. měl bych měnit ještě něco? Děkuji.
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Ahoj chtěl jsem se ještě zeptat jestli je lepší koupit turbo nové nebo ho nechat zrepasovat. Stávající rozletěné turbo které jsem měl na motoru:
KK3 038 253 014G.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no záleží jakou má peněženka chuť že (noteeth)
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Chtěl bych to auto mít ještě minimálně 6 roků takže bych šel radši do nového šlo mi o to že někdo tvrdí že repas je kvalitnější než nové. Dále bych se chtěl zeptat jestli koupit zase KK3 nebo raději Garrett a kde ho koupit?
Ještě nevím jestli musí dolů i hlava pro kontrolu částic které se mohli s turba dostat přes intercooler nad písty.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,pokud se motor zastavil tak bych možná sundání hlavy i zvažoval....
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3727
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Nee. Já si myslím že to scíplo protože to nepřetáhlo olej z koleru do sání a chybělo tomu luftu. Kup nového garreta, oslov ladase odsud z fora jestli nemá. Jinak asi turbocar Velká Bíteš. Hlavně pořádně vyčistit sání a hadice trubky koler atd...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Aspoň změřit komprese, jestli si to necuclo olej. Když budou ok, tak bych do toho nevrtal.
Oct asv 2000, DieselPower
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

OK komprese změřím, a dám vědět.
Gója
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 22 zář 2007, 11:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gója »

Děkuji za radu, technik v Turbocaru Velká Bíteš mi nabídl nové, nerepasované turbodmychadlo Garrettturbo za 9900Kč bez DPH. Nevíte jestli je Turbocar seriózní firma , vůbec nemám zkušenosti. Děkuji za odpověď.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já tam vozím CA. 10 let a nikdy nebyl problém,kdyžtak SZ
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

To samé se mi stalo u Tourana BKC před týdnem v Itálii na dálnici k moři, super. Motor sice běžel, když sem přidal plyn, udělal se podtlak v sání, gumová hadice před Egrem se smrskla na placato, jasný turbo v háji. Jelo to na dvojku tak dvacet, víc ne.
Mrkněte na fotku, proč se zlomila hřídelka? Měsíc starej olej.
Takže odtah asistencí do čech a náhradní auto, ještě že byla pojistka!
Můj opravář to právě rozebírá, dá i novej intercooler, prej jak pulsuje turbo se může uvolnit špona v cooleru a prolítnout až do motoru. Pak rozebrat celej čumák, všechny hadice vyčistit od rozemletejch lopatek. Ale proč to prdlo? Olej tam je, ale prý 5w-30 je řídká sračka, tak asi škrtlo turbo lopatkama o obal...Dá mi tam teď olej 5w-50 hustější, když už to má 230kkm. Turbo asi půjde opravit, ale stejně ta celá sranda bude za dvacku. Už mně to TDI přestává bavit.Obrázek
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No tím 5w-30 to asi nebude,jezdí na to miliony aut a v pohodě...prostě mělo vůli a rozsypalo se
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak nějak 5W30 tam prostě přijde, navíc musí plnit normu.. čili u tebe nejpíš 50501 nebo s dpf 50700.. nic jiného bych tam necpal!
turbo prostě asi fakt někdy prostě zdechne a je to... taky se mi to stalo loni na AUY..
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“