Škoda Octavia II 1,9TDI PD nejde nastartovat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak závada odhalena, rozletělo se turbo na straně vzduchu, na straně výfuku zatím nevím dnes ho vymontuju včera jsem to již nestihl. Po sundání sací hadice u škrtící klapky motor ihned naskočil. Chtěl jsem se zeptat co všechno musím vyměnit. Turbo bych nechal zrepasovat jestli to půjde a dále asi budu muset vyměnit intercooler. měl bych měnit ještě něco? Děkuji.
Chtěl bych to auto mít ještě minimálně 6 roků takže bych šel radši do nového šlo mi o to že někdo tvrdí že repas je kvalitnější než nové. Dále bych se chtěl zeptat jestli koupit zase KK3 nebo raději Garrett a kde ho koupit?
Ještě nevím jestli musí dolů i hlava pro kontrolu částic které se mohli s turba dostat přes intercooler nad písty.
Ještě nevím jestli musí dolů i hlava pro kontrolu částic které se mohli s turba dostat přes intercooler nad písty.
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
To samé se mi stalo u Tourana BKC před týdnem v Itálii na dálnici k moři, super. Motor sice běžel, když sem přidal plyn, udělal se podtlak v sání, gumová hadice před Egrem se smrskla na placato, jasný turbo v háji. Jelo to na dvojku tak dvacet, víc ne.
Mrkněte na fotku, proč se zlomila hřídelka? Měsíc starej olej.
Takže odtah asistencí do čech a náhradní auto, ještě že byla pojistka!
Můj opravář to právě rozebírá, dá i novej intercooler, prej jak pulsuje turbo se může uvolnit špona v cooleru a prolítnout až do motoru. Pak rozebrat celej čumák, všechny hadice vyčistit od rozemletejch lopatek. Ale proč to prdlo? Olej tam je, ale prý 5w-30 je řídká sračka, tak asi škrtlo turbo lopatkama o obal...Dá mi tam teď olej 5w-50 hustější, když už to má 230kkm. Turbo asi půjde opravit, ale stejně ta celá sranda bude za dvacku. Už mně to TDI přestává bavit.
Mrkněte na fotku, proč se zlomila hřídelka? Měsíc starej olej.
Takže odtah asistencí do čech a náhradní auto, ještě že byla pojistka!
Můj opravář to právě rozebírá, dá i novej intercooler, prej jak pulsuje turbo se může uvolnit špona v cooleru a prolítnout až do motoru. Pak rozebrat celej čumák, všechny hadice vyčistit od rozemletejch lopatek. Ale proč to prdlo? Olej tam je, ale prý 5w-30 je řídká sračka, tak asi škrtlo turbo lopatkama o obal...Dá mi tam teď olej 5w-50 hustější, když už to má 230kkm. Turbo asi půjde opravit, ale stejně ta celá sranda bude za dvacku. Už mně to TDI přestává bavit.
