Golf4 tdi AHF 81kw netahne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
Golf4 tdi AHF 81kw netahne
Cau,resim golfa tdi netahne v celem rozsahu otacek,do nouzaku nepada,regule chodi krasne(turbo nebylo rozdelane) dal jsem druhou vahu,beze zmeny,nova banka na turbu,podtlak dobrej na budik,rozvody na pripravky,filtry vse nove,sani EGR vse vypucovane ale auto proste oproti ostatnim nejede,predvstrik do 50. Mohl by nekdo ppradit co jeste vyzkouset,treba N75 nebo cidlo tlakove na cooleru,auto nezakouri ani hovno ale jede sotva 140 na rovine,prikladam logy http://leteckaposta.cz/801039907
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
Podle Logu je vaha slabsi ale vyzkousena z golfa v druhem aute a jede normalne jeste jsem zapomel dodat po nacteni VAGem jedina chyba= vaha vzduchu-neverohodny signal,chybu jsem smazal od tebe doby nenaskocila
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
Mrknu na to,vahu jsem dal z ASV i z AHF a nepomohlo,potom vahu z Golfa do ASV jsem to prohodil a octavka jela jak strela(neni cip) ale chtel jsem se ujistit ze je dobra ale je fakt ze cisla jsem neporovnaval
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
...nebo upadlá chcípklapka v EGRu - osobně jsem několikrát řešil . Ona upadne tak, že se z venku tváří vše ok, ale uvnitř zablokuje průchod vzduchu a nechá jen malou mezeru ( v závislosti na tom, jak se tam šprajcne. A turbo tlačí požadavek, ale váha - i když je dobrá - nenaváží tolik vzduchu, protože je tam v cestě do sání pouze malá škvíra a vzduch nestíhá zásobovat motor.

VW Passat variant B5.5 1.9l AVB(2002) 74kW/240Nm*self-made chip - 102kW/340Nm* ---EGR-OFF---
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
Sani vycistene,vaha uz dava hodnoty i 1000,turbina reguluje krasne s novo bankou ale co nechapu od palivoveho filtru jsem vytahl plastovy Tčko a ve filtru sucho(papirovy) coz u dalsich aut co mam doma krasne zalito naftou,vycistil se tedy celej plovak v nadrzi,prehodil jsem palivac za jiny i Tčkem je to lepsi na vykonu ale stale to neni ono,nema to zatah a pozvolna to jde do otacek jakoby proste nebyl prisun nafty,da se nejak otestovat cerpadlo?jakoby by bylo slabe a nedalo dost nafty

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Já šel takhle pozpátku u Golfa mé dcery, což považuji za základní postup, aby člověk měl "čistý přívod" a nakonec jsem skončil u váhy..Ale přitom filtr byl už dost černý, koš byl čistý jako sklo, ale hadičky byly zpuchřelé, takže vlastně několik závad najednou a dcera se už nebojí "prošlápnout turbo"... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 15 pro 2010, 16:59
- Bydliště: kousek za Brnem
Odpovědi: 0
Filtr ve kterem bylo sucho byl Hengst i pres vsechno vycisteni jak palivove i saci soustavy to stejne nemaka jak ma
jako tyky jsem se zhrozil kdyz jsem to videl a to mam mit prej poctivych 230tis

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm