Na mém motoru ASZ 96kw u Fordu Galaxy (snad nevadí zařazení ve VW, stejně to má od Fordu jen znak) mi přestalo jít turbo (cestou na dovolenou, takže jsem s tímhle stavem ujel cca 4500 km). Auto je totálně bez výkonu, ale žádná kontrolka nouzáku se neobjevuje. 99% času je to jak popisuji, ale velmi zřídka se stane, že se to probere a turbo zatlačí, nejčastěji po chvilce stání, ale už se stalo i za jízdy. Když delší dobu (14 dní) stálo, tak cca 8km jelo normálně, pak to zase zdechlo.
VAG hlásí:
Snímač tlaku v sacim potrubi (G71) Přerušení/zkrat ke kostře - Sporadicky
Měřič hmotnosti vzduchu (G70) Přerušení/zkrat ke kostře - Sporadicky
Všechny spoje potrubí od turba, přes IC až k sání jsou od oleje.
Je možné, aby odešly obě čidla najednou, nebo se to dá přisuzovat něčemu jinému? Je normální, že jsou spoje od oleje? A poslední dotaz - mohl jsem tomu autu tím, že jsem s tím ujel takovou vzdálenost ublížit? Holt oprava v zahraničí by nejspíš přesáhla cenu auta, takže nezbylo než jet dál...
Díky za názory
