Předvstřik ALH

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

Ahoj, déle jsem zde nebyl, koukám že jste se hodně rozepsaly, na vše co jste napsaly kouknu.

Vačkové kolo jsem před napnutím napínací kladky utáhl lehce rukou a mírně povolil, tak aby se nevyvrátilo, po napnutí se zapřenou pákou utáhl na 45nm , před utažením jsem vyndal pravítko, držel jsem se pro kontrolu návodu. Když jsem to celé dodělal - nemá asi cenu psát postup, protočil jsem motorem, šel hodně hladce - čekal jsem větší odpor.

Ventily jsem zabrousil ručním přípravkem , dvě pasty jemná a hrubá, vrtačkou jsem to radši nedělal. Všechny vypadaly od oka stejně, jemně zabroušený bez nějakých vytlučených dírek. Když to řeknu po svém udělal se tam od té pasty takový pěkný zabroušený film na dosedací ploše

Kompresi pro kontrolu změřím - ale mám jen klasický měřák, ne vag, takže můžu maximálně porovnat rozdíly mezi válci, před prácí na hlavě jsem jí měřil - hledal jsem jinou závadu, tak snad budou hodnoty stejné. Tuším měřák ukazoval původně cca 32 na každém válci.

Aktuální změna - když auto stojí den a ujedu 40 km cca, tak cítím turbo jak opírá jde od spodku, ale po pár dalších km zlenivý, opět se vyjádřím neodborně - jako kdyby to byl "poloviční nouzák" turbo se zdá že moc netlačí a to co zabírá normálně na spodku je pak někde ve vyšších otáčkách, a musím to víc vytáčet aby to jelo. Spotřeba mi přijde v normě. Ještě jsem to neviděl že by to nepadlo celé do nouzáku ale zároven se tomu nechtělo a nechalo se to točit.

Snad to k něčemu bude, já už z toho moudrej nejsem :D, když jsem zkoušel regulační páčku rukou na turbu, tak šla hodně lehce (nemyslím banku primo packa na turbu), nová hadička k n75, a n75 jsem měřil mezi piny, odpor měl v normě.

Jediný co mi zbývá zkusit je natlakovat hadice od turba, a dodat vám log
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

https://webshare.cz/group/2b37jg1l84/

oba logy - 1, 3 , 11 a 4 , 8
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

co jsem tak koukal na ostatní příspěvky, tak si začínám myslet že mi odchází turbo nebo n75, i když turbu chodí volně lopatky, a střed má malou radiální vůli, axiální žádná, intercooler suchej, olej nemizne, ta snad to bude jen nějaká kravina, před hlavou se dělala baňka a nastavovala se podle vakuovky šlapalo to celkem slušně
JohnEagle
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Odpovědi: 0
Registrován: 11 led 2017, 23:36

Příspěvek od JohnEagle »

nikdo nic? Nechci zbytečně kupovat turbo, kdyby někdo našel v logu jinou chybu
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Odpovědi: 0
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

ty logy to je katastrofa,to neumíš udělat přehlednej krátkej log v tahu od 1500-4000ot?Buď ti drhne regulace nebo nemáš dostatek podtlaku.Na N75 bych to nesváděl.Změř podtlak u turba na baňce bys měl mít aspoň -0,8mbar a nastav táhlo regulace tak že budeš mít na dorazu -0,65mbar a horní poloha kdy se pohne táhlo -0,20mbar a pokud ti chodí regulace naprosto volně musí to byt ok.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“