Velmi častá regenerace DPF motor BMP
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Velmi častá regenerace DPF motor BMP
Mám takový problém , Superb II kod motoru BMP a už si přestávám vědět rady. Pokusím se to popsat , aby to bylo srozumitelné . Auto normálně jezdí po cca 100km až 300km začne pocukávat (to je znamení , že se do 30km rozsvítí DPF na palubce) pocukávání postupně zesiluje a těsně před rozsvícením DPF je toi již hodně nepříjemné . Poté se rozsvítí konrolka DPF a musím do cca 30km zajet na dálnici (když to nestihnu tak spadne do nouzáku a musím regeneraci spustit přes VAG) a spustí se regenerace ta je rychle hotová cca 5-7km a vozidlo přestane škubat a opět jede normálně . Toto se opakuje pořád dokola každých cca 200km . Vyměněn filtr DPF včetně všech čidel na něm , vyměněny vsřiky , přehrán soft v jednotce .... Nevíte někdo čím by to mohlo být popř. nesetkal se někdo s něčím podobným . Díky za nápady ...
Kluci, dyť píše že když stihne zajet na dálnici, tak mu to zregeneruje a zase na 100-300km jezdí.
Ano, DPF samotný asi problém nebude, když to řešil i před jeho výměnou. Jenže, už tam toho poměnili moc na to, aby se mohlo jednoduše říct, co to asi je, dali nějaký nový vstřiky, přehrávali soft, no a nějaký nový DPF je jen třešnička na konec ... Když měnili vstřiky, jen diletant nezkontroluje vačku ...
Třeba mu netěsní EGR, prostě auto sazuje jako blázen, proto mu to se skutečným zaplněním DPF přestává jet a normální jízda to nestačí vypálit, když to musí protáhnout na dálnici (místo aby jen přeřadil na nižší kvalt na normální silnici ...) No bez diagu je to na oblíbenou křišťálovou kouli
Ano, DPF samotný asi problém nebude, když to řešil i před jeho výměnou. Jenže, už tam toho poměnili moc na to, aby se mohlo jednoduše říct, co to asi je, dali nějaký nový vstřiky, přehrávali soft, no a nějaký nový DPF je jen třešnička na konec ... Když měnili vstřiky, jen diletant nezkontroluje vačku ...
Třeba mu netěsní EGR, prostě auto sazuje jako blázen, proto mu to se skutečným zaplněním DPF přestává jet a normální jízda to nestačí vypálit, když to musí protáhnout na dálnici (místo aby jen přeřadil na nižší kvalt na normální silnici ...) No bez diagu je to na oblíbenou křišťálovou kouli

zdravim tiez mam podobny problem auto regeneruje asi kazdych 300km kontrolka nesvietila nikdy ale smrad a dym ide poriadny je tam novy orig soft zo skodovky ako regenerovalo predtym netusim teraz tam je 300tis. z toho 100tis ho mam ja a tesne pred kupou tam dali ten soft okrem jedneho vstrekovaca je tam vsetko original auto je superb2 cffb treba to riesit alebo je to len nasledok toho noveho softu
superb combi
Základ fyziky, aby sundali trochu NOx hodnoty, musejí výrazně více a déle recirkulovat, takže zvedají využití EGR. Jenže, to vede k větší produkci sazí, PM částic, který ucpávaj DPF, takže se musí častěji regenerovat ...

particle/NOx trade-off
The standard approach to NOx reduction is to lower the temperature of the burn by recycling exhaust gas to reduce oxygen content of the intake air. While reducing NOx, this process also reduces fuel economy and increases emissions of particulate matter.

particle/NOx trade-off
The standard approach to NOx reduction is to lower the temperature of the burn by recycling exhaust gas to reduce oxygen content of the intake air. While reducing NOx, this process also reduces fuel economy and increases emissions of particulate matter.