Octavia TDI 81kw kolísavý volnoběh a kouř

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ilovediesel
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 zář 2013, 20:56
Odpovědi: 0

Octavia TDI 81kw kolísavý volnoběh a kouř

Příspěvek od Ilovediesel »

Ahoj mám dotaz ohledně rotačky tdi 1.9 81kw AHF. A to že docela kouří, výkon vcelku normální. A občas, nejčastěji za studena škobrtá motor. Viz. video. To doprovází také dlouhé studené i teplé starty. Přijde mi že starty a četnost škobrtání ovlivňuje nastavení předvstřiku. Nicméně ten byl nastavován 2x přitom i nový řemen a zkoušelo se dávat i jiné čerpadlo. Dělal jsem LOG (nejsem z něj moc moudrý) ale 2x vstřiky jdou do přepadu jeden 1.6mg a druhý -1.0mg zbylé 2x jsou okolo 0 nevím jestli je to v toleranci a jestli je to správně když je to měřeno za jízdy....
Každopádně mám podezdření na řídící vstřik?
Co vy na to? Díky za každou radu :)
Video:
https://youtu.be/vopu9AwZ00Y
rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Kompres jste nezkouseli merit ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Ilovediesel
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 zář 2013, 20:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ilovediesel »

rami:

Kompres jsme neměřili. Dokonce by měla být před 30tis. km kompletně hlava po repasi. Skočil totiž rozvoďák.
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Mohou byt ohnuté ojnice, změřit přesahy pístů
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak to snad až po měření komprese ne?

Změř tlaky za tepla a za studena a pak se uvidí co dál. Můžou bejt třeba jen přicpaný vstřiky. Jestli nemáš kde jednoduše změřit komprese, tak můžeš nechat na volnoběh vyvrkat pixlu Vifu přes filtřík, jestli se to nezlepší.
Oct asv 2000, DieselPower
Ilovediesel
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 zář 2013, 20:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ilovediesel »

Díky za odpovědi :) S tím měřením komprese se poptám po kamarádech, osobně možnost nemám.

S tím VIFem to fakt můžu udělat i když nebude ani trošku naředěný?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jak vypadá saní??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ilovediesel
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 06 zář 2013, 20:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ilovediesel »

Nevím co přesně máš na mysli... Ale :D Filtr novej, EGR zaslepený a čistý. Samotné tělo sání jsem sundané neměl tak nevím jestli není zanesené ale zkusím na to mrknout :-)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20296
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To bys poznal hned za EGR ten vstup do sání že nemá 6cm ale třeba 1cm (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi zrovna dnes taky škobrtal ahf a byl počátek vstřiku 35 a vstřikované množstvá 1 až dva, pokplepl jsem počátek na 60 vstřikované množství na 3,5 a nic neškobrtá jede jak raketa
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“