Za co vyměnit O1 ASZ ? Do cca 220tkč.

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Vici píše:jenže v těch 400 000 to má už kde co vyměněné... auto taky může mít najeto poctivých 60 000 a bude zralé na ekolikvidaci.. podle km si fakt nevybereš.. (LOL)
Takže ta B7 , 2.0 tdi 103kw s nájezdem 170tkm by byla ok? Je ale v dsg... Což bych i bral i za cenu dražšího servisu.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Vsetko zalezi asi od stavu mne sa automat paci uz by som.si zvykol
BMW 330 ix
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tak.. záleží na stavu, na dostupnosti informací o historii...
Já kdybych kupoval novější auto tak už jedině s DSG, nic jiného nechci :-) Automat je poněkud jiný komfort jízdy, a rychleji než DSG rukou nikdy nezařadíš :-D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A ty opravdu potřebuješ v dnešní režimu jízdy/třeba na D1/ bleskurychle řadit, když tento automat životností moc neoplývá? Co teda děláš při jízdě, když ruku skoro nepotřebuješ? Včera jsem odcházel od auta na parkovišti a šel jsem těsně okolo auta , které zrovna odjíždělo a poslouchal jsem jeho motor, který šel jak sametové housličky,/ byl to velký koncern/. Byly slyšet jen tikající vstřikovače, tak si říkám, to bude TSI ..Chlap vycouval , dal zajedna, /kouknu a bylo to TSI/ rozjel se a po dvou metrech tam prdnul dvojku a za pár metrů tam prdul trojku..A jel pořád zrychleným krokem..Říkal jsem si, ty jsi ale idiot, takhle tam rychle nacpat kvalty, asi proto abys už měl od řazení pokoj../což je pro TSI hrob/..Tím nenarážím na tebe..Tak si říkám, VICI, to bys koukal jak rychle dovedou lidé řadit i bez DSG.. :D
nepropadat panice...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole, casto krat sa mi stava, ze ludia tam jebu kvalty pod 2000 otacok, raz som isiel s holkou co mala polo 1.2 HTP a radila tam kvalty jak zhava, pri ť50 uz tam mala 5ku a plyn urcite na podlahe ked som pocul jak sa ten motor trapi (LOL)
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Tak jazdi aj svagor 50tka a uz ma 5tku .a jazdi hodne hodne na.spotrebu no katastroga len ma este atmosku ked bude mat tsi tak konec
BMW 330 ix
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Sou to debolove jezdi tuhle jebku za 200 azere to sracky v penny . Nohu by na plyn nejradsi n3daly aby to nezezralo vic . No blejt.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Source píše:ja sa niekedy čudujem odkial sa tí ludia naucili takto radit, niekto ich to musel naucit, cize predpokladam ze to prameni niekde v autoskole...
Spíš bych to viděl na "našeptávač" na přístrojové desce... snažící se o nesmyslné limity 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

nedávno jsem projížděl bráchové 3C 125kw CBBB s dsg a čuměl jsem, že není problém na rovince fičet 60km/h na šestku. Při normálním zrychlování ale auto normálně začne zrychlovat, bez pazvuků či vibrací...

Moje okta by mi při těchto otáčkách snad ani nejela, maximálně by vibrovala a duněla...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

A ta B7 103KW rv 2011 už by měla mít 100mm pohon čerpadla, ne? Nebo pořád 77mm?

a pokud 100mm, stačí to už nebo raději nechat předělat tady od místního člena?
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak a je to tady znova. Vymenil jsem praci a shanim opravdu vetsi vuz na presuny kazdy den 70km+ . V nabidce mam 1.6tdi Alteu XL 77kw rv 2013 najeto 93tkm poctivych? Cajk? Povozi me to trocha? Slysel jsem jen o vodnich pumpach... Vyhon neresim, jen by to slo na softik... Nic vic.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Už jsi s tím jel? Podle mě je octavia velikostně a váhově maximum pro 1.6TDI, ve větším autě už to bude trápení, ale s chipem budiž.
Vodní pumpa na tom není nijak hůř jak u jiných aut. Nejvíce zlobí asi EGR a určitě bych kouknul přes diag na korekce vstřiků a stav DPF - hodně to napoví o tom, jak bylo s autem ježděno. Při těhle km by to mělo být téměř ve stavu navého, ale při "správném" stylu jízdy může být tak těsně před smrtí :) Nejhorší jsou asi ty vstřiky, protože nový stojí cca 1/4 hodnoty auta...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Vstřiky stojí 25 bez daně nový za všechny. Není to tak zlý. Za mě je 1.6 tdi ok. V altee to měl švara a jako žádný torpédo to nebylo ale na běžný ježdění dobrý. Nebo je na výběr i spousta Touranů ve 2.0 tdi cr.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

No právě, to není úplně málo, naštěstí na svojí jsem je udržoval VIFem, takže vydržely do teď v pohodě skoro 300tis. km. Ale kdybych je musel měnit, bylo by velký mrzení. Na Volvo udělám vstřiky skoro za polovinu a to je tam o jeden víc.
Jinak já jsem s 1.6TDI spokojen, vlastně to bylo nejspolehlivější auto, v kterém jsem jezdil, nikdy žádná závada. V oktávce se s tím dá jezdit i svižně, pokud jezdíš sám, ale jakmile se naloží, je to trápení. Osobně bych šel určitě do dvoulitru.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

1.6 nebrat, je to lenoch. Chip tomu pomuze (idealne s modifikaci razeni) ale zazrak to nikdy nebude. Lepsi si poskat, dosetrit nezli si pak celou dobu nasledujiciho vlastnictvi nadavat a litovat.

Mel jsem moznost se v tom jak projet (i s chipem, i SW upravou automatu) tak i mluvit s vlastniky. Az na hnupy, kteri si nebyli schopni priznat pravdu a setrilky, kteri motor podtaci tak vsichni uznali, ze by hned sli do dvoulitru a litovali sveho prvotniho rozhodnuti.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“