V.A.G. - chyba 16555 - prilis chudobna zmes

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 24 pro 2007, 18:06
Odpovědi: 0

Re: fabia

Příspěvek od skeletor »

adi píše:
skeletor píše:řešil jsem ten samej problém.1.4 16V Vymačkaná vačka a kolečko rozvodů na vačce.
Co tlaky ve válcích?
rozvodové kolečko vymačkané na 1.416v. a na 1.4i netěnost v sání. :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tlaky by měly být zjištěny i supervagem bez sondy, vím že to jde na KTS bosch ale nikdy jsem to nedělal, ;)
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

slovacek.milos píše:tlaky by měly být zjištěny i supervagem bez sondy, vím že to jde na KTS bosch ale nikdy jsem to nedělal, ;)
Tlaky změříš bez sondy, ale když bude sjetá vačka, tak budou tlaky OK ať budeš měřit jak chceš a čím chceš, protože ventily úplně zavírají, ale jen málo otvírají.
Ty potřebuješ nějak změřit to jak moc otevřou.
To neuděláš na zavřeným motoru jinak, než buď tlak. sondou místo svíčky a nebo podtlakovou sondou v sání, kde sleduješ pulzace. Pak srovnáním se zdarvym motorem (samozřejmě sondy napojené na osciloskop).
Lepší je měřit, než někomu věřit.
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 634
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

Ahojte octavia BFQ 75kw 1,6L piše stale na diag : 1) špatna regulace pomoci lambda sondy
2) zmes priliš chuda
-sviety check motora
-auto pri akceleraci na vačšom prevodovom stupni začne šklbat. od 2000-2200ot hore.
Lambda pred kat udajne bola už menena, Niekto volake napady ? Pozrem najskor asi vyfukove potrubie či neprefukuje pred 1 sondou a saciemu potrubiu spravim test dymom, ked niekoho ešte niečo napadne budem rad, vždy vypiše iba chyby spojene zo zmesou/ sondy




Obrázek
Milan 83
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 25 říj 2010, 14:46
Odpovědi: 0

16555

Příspěvek od Milan 83 »

16555 Mě to způsobovala palivové čerpadlo.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Já měl karbonem zarostlej kanálek v hlavě pod ventilem sekundárního vzduchu.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20300
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

těsnění pod sacím potrubím, častá závada, je to ztvrdlý a buď už částečně vydrolený nebo prasklý
hoši, hlavně, ty káry jsou 20 let starý a je s podivem, že ty starý mpička ještě vůbec jezdí, hlavně tam nechtít zkoumat parametry a porovnávat je s požadavky na novej motor...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33652
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]těsnění pod sacím potrubím, častá závada, je to ztvrdlý a buď už částečně vydrolený nebo prasklý
a to kolikrát ostříkáš sprejem na brzdy a nic, pak stříkneš do toho plechu na teplý vzduch a ono si to přidá,
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Trubka k posilovači je ok?
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Milion otazok ci toto alebo tamto...pretesni skrtiacu klapku,sacie a vyfukove potrubie,skontroluj podtlak a mas zarucene po probleme...tesnenia stoja par drobnych a praca tak na 3 hodky....robil som to uz na troch fabiach a pokazde pomohlo ked som toto vsetko pretesnil,proste si to casom zacne potahovat vzduch a robi to bordel...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“