
Důvody EGR off u rotačky 1,9 TDi (Octavia I ASV 81kW)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jeho důvody chápu a sdělovat je nebudu.
Ten kouř jsem nikdy zvenku zatím neměl možnost vidět a v zrcátku je vidět jenom zamlžení po dlouhý době extra úsporný jízdy, když to vymetu někde na křižovatce. Mřížky ve vejfuku se profouknou a zas kouřivost klesne na neviditelno.
Až budu na emisích, tak budu utikat, abych sem nahrál protokol. V sérii byla max. kouřivost 0,25.
Ten kouř jsem nikdy zvenku zatím neměl možnost vidět a v zrcátku je vidět jenom zamlžení po dlouhý době extra úsporný jízdy, když to vymetu někde na křižovatce. Mřížky ve vejfuku se profouknou a zas kouřivost klesne na neviditelno.
Až budu na emisích, tak budu utikat, abych sem nahrál protokol. V sérii byla max. kouřivost 0,25.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Neni nad to, byt hrdym upravcem a nestydet se za svoji praci postavit a byt na ni hrdypalinator píše: Oprava:
Autor SW si nepřál být zveřejněn.

Souhlas.techi píše:Jinak z mé zkušenosti je opravdu nejvíc vidět kouř za tmy ve světlech.
Mimochodem, kvalitni upravce dokaze do SW zakomponovat "Dieselgate upravu", takze projde emise (paklize si nezadela vyfuk cestou na emise) s prehledem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Však byste stejně tvrdili že to není možný a že je podvodník. 
Nakonec tu nevěříte ani mně, co vám říkám. Spotřeba je vylhaná, pokles je danej pouze změněným stylem jízdy, auto hulí, jen já to nevidim, najel jsem v životě málo km, auto mám rozbitý, utahaný a s čipem za desítku z benzínky se to za chvíli rozpadne. Nakonec i ten graf z brzdy je fake a jsou tam hodnoty jen takový, aby byl zákazník spokojenej.
Koneckonců, všechno z toho je možný a je jen moje chyba, že jsem na to ještě nepřišel.

Nakonec tu nevěříte ani mně, co vám říkám. Spotřeba je vylhaná, pokles je danej pouze změněným stylem jízdy, auto hulí, jen já to nevidim, najel jsem v životě málo km, auto mám rozbitý, utahaný a s čipem za desítku z benzínky se to za chvíli rozpadne. Nakonec i ten graf z brzdy je fake a jsou tam hodnoty jen takový, aby byl zákazník spokojenej.
Koneckonců, všechno z toho je možný a je jen moje chyba, že jsem na to ještě nepřišel.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7022
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Historie potvrzuje, ze to nemusi vzdy byt (jen) podvodnik ... nezridka to byva (treba predevsim) zlodej, ktery ukradl kvalitni SW od kvalitniho upravce 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Líbí se mně reakce Foresta, že vlastně neví, zda by se v tomto režimu turbo přestalo točit a mazat. Já to taky nevím, ale pokud ten režim ohledně ovládání turba odpovídá tomu "nouzovýmu", tak nemám důvod pochybovat o Techiho závěru, že by to fabrika tak určitě neudělala, kdyby to měl být pro turbo hrob. Vždyť přeci ten nouzovej režim neslouží jen k tomu, abych do 1km zastavil někde u krajnice a nechal se odtáhnout, nebo snad jo? Já ho zatím nezažil.techi píše:Nemyslím, že by vypnutí turba mohlo způsobovat nějaké problémy co se chlazení a mazání týče. Však v nouzovém režimu je to zrovna tak. Nemůžeš srovnávat nějaký custom twin turbo setup, kdy i to turbo co se zrovna nepoužívá zažívá velké teploty protože motor jede na plný výkon. Tady se bavíme o vypnutí v době kdy motor jede na minimum výkonu a EGT je hodně nízko.
Nicméně je to pěkná teoretická debata, ale v pořád mi není jasný záměr zakladatele tématu, jestli se na tom chce něco naučit - ok, ale jestli si myslí že tím jako fakt něco ušetří při provozu ? Ikdyby se podařilo spotřebu srazit o 0,2-0,3l, což je tak rozdíl toho SDI, stojí to za to ?I dnešní euro 6 adblue nežerou o nic méně jak ty rotačky. A že v nich bude něco vývoje.
No a k tý úspoře, když pominu nějaký ECO soutěžení, kde je každá desetinka dobrá. Když ze spotřeby 3,3 l/100km srazím 0,3 l/100km, tak srazím cca 10%, že?
Když s rozumem nechám načipovat ASV 1,9 TDi, 81kW, který, jak se lze na mnoha místech dočíst, má při měření víc než těch 81kW (zdroje, co jsem někde čet uvádí 85-89kW), tak navýšení na běžně nabízenejch 96kW je vlastně procentuelně menší, či max. stejný zlepšení, jako u tý spotřeby.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4990
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Nesoudím lidi, když je neznám.
Pokud považuješ za teoretika člověka, kterej se prakticky snaží o svý zlepšení umístění v ECO soutěžích cestou vymáčknutí byť jen teoretických rezerv z auta prosím, každej má právo na názor.
Nemyslím, že by ses mi zatím snažil poradit, ale nutit tě nebudu, prosit jsem zkusil - nepomohlo.
Pokud považuješ za teoretika člověka, kterej se prakticky snaží o svý zlepšení umístění v ECO soutěžích cestou vymáčknutí byť jen teoretických rezerv z auta prosím, každej má právo na názor.
Nemyslím, že by ses mi zatím snažil poradit, ale nutit tě nebudu, prosit jsem zkusil - nepomohlo.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
lol, ÚVMV už dost let neexistuje, už je to dlouhou dobu TÜV SÜD
Jinak turbo se i při regulaci otevřené na max bude točit dostatečně pro dostatečné mazání a chlazení, dokonce si myslím, že by se točilo dostatečně i při použití externího wastegate. Problém by nastal, kdyby se turbo zcela přemostilo a neprotékal by přes něj žádný vzduch ani spaliny.

Jinak turbo se i při regulaci otevřené na max bude točit dostatečně pro dostatečné mazání a chlazení, dokonce si myslím, že by se točilo dostatečně i při použití externího wastegate. Problém by nastal, kdyby se turbo zcela přemostilo a neprotékal by přes něj žádný vzduch ani spaliny.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
O tomto jsem také přesvědčen. Přesvědčení ale neznamená vědět a mít jistotu.turbo kamna power píše:Jinak turbo se i při regulaci otevřené na max bude točit dostatečně pro dostatečné mazání a chlazení, dokonce si myslím, že by se točilo dostatečně i při použití externího wastegate. Problém by nastal, kdyby se turbo zcela přemostilo a neprotékal by přes něj žádný vzduch ani spaliny.
Nenapadá mě však jedinej logickej argument, aby tomu tak nebylo.
Tak jestli jezdíš o eco rally. Já bych ti radil vypnut egr + lehké přidání předvstřiku v té oblasti(ale to je dost velká neznámá) + vypnutí turba. Mělo by to snad znamenat nějaké snížení spotřeby.Lokotka píše:Nesoudím lidi, když je neznám.
Pokud považuješ za teoretika člověka, kterej se prakticky snaží o svý zlepšení umístění v ECO soutěžích cestou vymáčknutí byť jen teoretických rezerv z auta prosím, každej má právo na názor.
Nemyslím, že by ses mi zatím snažil poradit, ale nutit tě nebudu, prosit jsem zkusil - nepomohlo.
Ohledně toho turba, něco jsem pohledal na netu, a skutečně si pár lidí stěžovalo na vyšší spotřebu oleje při otevřených lopatkách. Asi to má co dělat snížení protitlaku u výfukové vrtulky, olej se tak může snadnějí dostávat ven okolo hřídelky. Nemyslím že by se to turbo tak ničilo, a taky to záleží na stavu, jak už je hodně vyběhané.