Ahoj chlopi,chtel bych se zeptat zda ma smysl chip na motoru AGR s 320 tis.km najetými.Prece jenom je tech 90 koni celkem malo na predjizdeni,trva nez se to rozkutali. Nejsem zadny zavodnik,ale oživit bych to trosku chtel.
Jak je to pak se spotrebou a jak to pak ukazuje na palubaku?
Nemam moc vedomosti jak to pak funguje a co se po uprave jednotky vlastne stane.
Diky za osvětu..
NOVON píše:Ahoj chlopi,chtel bych se zeptat zda ma smysl chip na motoru AGR s 320 tis.km najetými.Prece jenom je tech 90 koni celkem malo na predjizdeni,trva nez se to rozkutali. Nejsem zadny zavodnik,ale oživit bych to trosku chtel.
Jak je to pak se spotrebou a jak to pak ukazuje na palubaku?
Nemam moc vedomosti jak to pak funguje a co se po uprave jednotky vlastne stane.
Diky za osvětu..
V těhlech kilometrech jestli chceš něco dělat s výkonem, tak nejdřív udělej spojku, jinak je okamžitě po ní
Jasne Vici, ale to mu muzeme rovnou doporucit aby dal jiny trysky (to je taky udrzba), pripadne intercooler, tebou oblibene "new VB" ... a takto bychom mohli pokracovat dale a dale
Nejdrive by mel rici, jaky ma rozpocet a jaka jsou jeho ocekavani.
... resp., nejdrive by si mel prostudovat toto forum, na toto tema jsou toho tady tuny a tuny
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Fórum študuju poctivě..Prostě bych dal jen chip na nejakých 83-85 kw nebo kolik se to normalne navysuje.Turbo a spojka-jednohmota tam je cca 30 tis.km nová.Jde mi o to to trochu oživit,ať se lépe předjiždí.. 66 kw má dost nízké limity,třeba dnes jsem se táhnul přes 10 km za dvema "klobouky",no nepředjedeš resp. nemel jsem odvahu,bo chyběl výkon -znám limity AGR v sérii.
co stím mají příspěvky společneho?....já nechci nijak rýpat nebo se do nikoho navážet,ale je to skoro co týden a čtu tady jak upravit Octu 1,Golfa 4 Agr,Ahl,Ahf,Asv.Sou toho tady mraky napsaného co a jak je dobré a co a jak je na renaulta...chipování rozumí jen ten kdo to dělá a dělá to dobře
já osobně mít agrko a chtěl bych opravdu trochu vetsi výkon tak bych predelal turbo na lopatky čili třeba 1749V + bych dal trochu vetsi trysky a samozřejmě soft. Pokud by se mela ozývat spojka tak tam dát jednohmotu 228a je klid.....víc bych neřešil......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Nebo VB a trysky .. vetsi coler . Spojku .Mozna 11 hlavu . A jses kolem 200 koni . A to je myslim parada . Jo a nezapomen brzdy... No vetsinu si udelas sam . Takze klid ..