Regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena
Ahoj uz několikrát se mi objevila kontrolka motoru vag ukazuje regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena po case zase zmizi. Na netu sem koukal co by to mohlo byt. Ale nerad bych zrovna aby muselo turbo jit ven.da se to nejak vyloucit? A dalsi vec tykajici se sice elektra ale od koupe auta v prosinci 2018 je v nem bluetooth handsfree od predchoziho majitele. Je to parrot ck3000 a ikdyz je vse zapojene stejne se mi medari zprovoznit. Autoradio mam pioneer bez bluetooth ale to snad nema vliv nebo jo? Auto je puvodem z rakouska je to O1 combi 1.9 tdi 81kw ASV
-
martas.belka
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 604
- Registrován: 24 říj 2012, 21:07
- Bydliště: Jirkov
na 99% to bude zaseknutá regulácia na turbe, a žiadne takéto spreje nepomáhajú, každopádne turbo von a vyčistiť a dať si do poriadku vstreky aby sa ti zase to turbo nezanieslo.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Ohledně tech vstriku kolega nedavno v praci pouzil na sluzebaka tec2000 cistic vstriku chci se zeptat jestli ke spravne použití vysat naftu z palivaku a zalit to tim cisticem a projet? On to tak pry udelal a na netu to taky nekdo psal. Na plechovce o tom ale nepisou tak se radsi optam nez neco pokazim
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
příteli pokud si koupíš nějaký přípravek na čistění palivové soustavy tak se neřid tím co říkal kolega nebo na internetu říkali, ale přečti si návod a podle toho postupujkrutik66 píše:A to co rikal kolega nalit to cisté do palivovyho filtru je blbost?
pokud ti turbo překračuje limit tak se zajímej o táhlo, jestli po startu hned zatáhne na max a vypneš motor a hned pustí, pokud t ta regulace chodí lehce tak problém nebude ani v hadičkách ale v regulátoru tlaku turba N75 max přicpaná hadička co ti do regulátoru přivádí atmosferický vzduch ale tu stačí jen odpojit od regulátoru a zkusit
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34096
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Už jsem řešil turbo, který chodilo volně, když bylo vklidu nebo ve volnoběhu, zatahovalo podle manometru téměř plynule, když dostalo atmosferickej tlak tak spadlo na doraz, ale v jízdě pod tlakem se regulace zadrhla, že ani atmosferickej tlak to neurval. Přitom v krajní poloze to má bejt už při -200 mbar. Takže hadičky dolu, manometr a zkoumat.slovacek.milos píše:příteli pokud si koupíš nějaký přípravek na čistění palivové soustavy tak se neřid tím co říkal kolega nebo na internetu říkali, ale přečti si návod a podle toho postupujkrutik66 píše:A to co rikal kolega nalit to cisté do palivovyho filtru je blbost?
pokud ti turbo překračuje limit tak se zajímej o táhlo, jestli po startu hned zatáhne na max a vypneš motor a hned pustí, pokud t ta regulace chodí lehce tak problém nebude ani v hadičkách ale v regulátoru tlaku turba N75 max přicpaná hadička co ti do regulátoru přivádí atmosferický vzduch ale tu stačí jen odpojit od regulátoru a zkusit