Regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena

Příspěvek od krutik66 »

Ahoj uz několikrát se mi objevila kontrolka motoru vag ukazuje regulace plniciho tlaku regulacni mez překročena po case zase zmizi. Na netu sem koukal co by to mohlo byt. Ale nerad bych zrovna aby muselo turbo jit ven.da se to nejak vyloucit? A dalsi vec tykajici se sice elektra ale od koupe auta v prosinci 2018 je v nem bluetooth handsfree od predchoziho majitele. Je to parrot ck3000 a ikdyz je vse zapojene stejne se mi medari zprovoznit. Autoradio mam pioneer bez bluetooth ale to snad nema vliv nebo jo? Auto je puvodem z rakouska je to O1 combi 1.9 tdi 81kw ASV
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

to turbo tě nemine vyčistit regulaci.
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

Cetl sem ze to muzou delat hadicky ventil n75 nebo ta banka pod turbem no a nebo v nejhorsim pripade zaneseny turbo. Na turbo sem videl nejaky cistici spreje co strikas do sani. Odpoji se sani a strika se to do nej az za vahou vzduchu myslim. Mate s tim zkusenosti nebo je to blbost
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

na 99% to bude zaseknutá regulácia na turbe, a žiadne takéto spreje nepomáhajú, každopádne turbo von a vyčistiť a dať si do poriadku vstreky aby sa ti zase to turbo nezanieslo.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

Ohledně tech vstriku kolega nedavno v praci pouzil na sluzebaka tec2000 cistic vstriku chci se zeptat jestli ke spravne použití vysat naftu z palivaku a zalit to tim cisticem a projet? On to tak pry udelal a na netu to taky nekdo psal. Na plechovce o tom ale nepisou tak se radsi optam nez neco pokazim
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

krutik66: Napojis hadicky od cerpadla (koupíš pruhlednou obyč hadičku) primo do plechovky a na privodni dáš pro jistotu filtřik.Pak to nechás na volnoběh běžet přímo na ten TEC2000.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

A to co rikal kolega nalit to cisté do palivovyho filtru je blbost?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

krutik66 píše:A to co rikal kolega nalit to cisté do palivovyho filtru je blbost?
příteli pokud si koupíš nějaký přípravek na čistění palivové soustavy tak se neřid tím co říkal kolega nebo na internetu říkali, ale přečti si návod a podle toho postupuj

pokud ti turbo překračuje limit tak se zajímej o táhlo, jestli po startu hned zatáhne na max a vypneš motor a hned pustí, pokud t ta regulace chodí lehce tak problém nebude ani v hadičkách ale v regulátoru tlaku turba N75 max přicpaná hadička co ti do regulátoru přivádí atmosferický vzduch ale tu stačí jen odpojit od regulátoru a zkusit
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

Chova se to tak ze pri jizde po nejake dobe proste dosahnu 3000 otacek a skoci do nouze. Zastavim chcipnu nakopnu a jede v pohode. Talze myslis ze bude mozna chyba v tom N75? To by bylo fajn
haromax
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 25 kvě 2006, 15:57
Odpovědi: 0
Bydliště: morava

Příspěvek od haromax »

martas.belka píše:to turbo tě nemine vyčistit regulaci.
nevymejšlej kraviny
Toyota C-HR 1,8 hybrid

minulost Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

Jeste dotaz k palivu. Docetl sem se ze lidi chvali vervu mate s ni zkusenosti nebo je to placebo. Jinak je moznost tankovat diesel premium od petrol čs tam je za 31.7 verva myslim za 33.7 benzina v Benešově u prahy
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="krutik66"]Jeste dotaz k palivu.

si někdy nalej půl deci nafty a vylej to do studené vody, třeba pochopíš že nafta :roll: byla
krutik66
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 29 pro 2018, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Týnec Nad Sázavou

Příspěvek od krutik66 »

Nepochopil sem tvou odpověď. Ptal sem se jestli je ta verva takovy zázrak jak ctu na netu nebo ne
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34096
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

krutik66 píše:Nepochopil sem tvou odpověď. Ptal sem se jestli je ta verva takovy zázrak jak ctu na netu nebo ne
si ty zázraky vyzkoušej v té studené vodě
palinator
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 14 říj 2010, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Chvaletice

Příspěvek od palinator »

slovacek.milos píše:
krutik66 píše:A to co rikal kolega nalit to cisté do palivovyho filtru je blbost?
příteli pokud si koupíš nějaký přípravek na čistění palivové soustavy tak se neřid tím co říkal kolega nebo na internetu říkali, ale přečti si návod a podle toho postupuj

pokud ti turbo překračuje limit tak se zajímej o táhlo, jestli po startu hned zatáhne na max a vypneš motor a hned pustí, pokud t ta regulace chodí lehce tak problém nebude ani v hadičkách ale v regulátoru tlaku turba N75 max přicpaná hadička co ti do regulátoru přivádí atmosferický vzduch ale tu stačí jen odpojit od regulátoru a zkusit
Už jsem řešil turbo, který chodilo volně, když bylo vklidu nebo ve volnoběhu, zatahovalo podle manometru téměř plynule, když dostalo atmosferickej tlak tak spadlo na doraz, ale v jízdě pod tlakem se regulace zadrhla, že ani atmosferickej tlak to neurval. Přitom v krajní poloze to má bejt už při -200 mbar. Takže hadičky dolu, manometr a zkoumat.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“