Blikající žhavení, chyba P2002 Touareg 3.0TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Blikající žhavení, chyba P2002 Touareg 3.0TDi

Příspěvek od Dann83 »

Zdravim,muze mi nekdo poradit cim by mohlo byt blikajici zhaveni a chyba P2002? Brzdovy spinac jsem preventivne vymenil. Auto je v nouzaku, Touareg 3.0TDi 165kW, rok 2005, typ BKS.
rami
Aktivista
Příspěvky: 1663
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

proc brzdovy spinac ?
chyba P2002 je spojena s Dpf .
pokud mas diag dej sem zneni chyby presne.
zkontroluj co ti ukazuje snimac dif tlaku.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dann83 »

Nemel jsem diagnostiku, takze jsem to blikajici zhaveni prikladal spise brzdovemu spinaci, protoze byl jeste original. Nestal moc orig tak mam aspon novy a klid.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No klid asi nemáš když to nic nevyřešilo, nebo ano ?
Hele fakt to chce načíst, nedávno jsem řešil Q7 CASA 2009 a byl KO EGR, taky to psalo něco s DPF protože to asi neregenerovalo tak jak mělo atd.
Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dann83 »

Tak kdyz uz nic, tak jsem ten brzdovy spinac aspon preventivne vymenil, protoze pri 270tkm by se za chvilku beztak odporoucel. Na te Q7 ti to psalo taky zavadu P2002 a blikalo zhaveni pri tom spatnem egru? Cekam az mi prijde poradna diagnostika a vyctu poradne zavadu. Zkusim udelat asi vynucenou regeneraci pokud me to pusti a uvidime co se bude dit dale. Je treba potom nejak nastavovat DPF a pripadne jeste nastavit novy snimac dif tlaku? Ten je tam taky jeste original tak kdovi jestli uz neni taky mrtvy.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To už nevím čoveče... nemám ty fotky z diagu už...
Každopádně pořádně vyčistit pak se uvidi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Já bych asi už nic neměnil a šetřil prachy na pozdější zásahy.Začni kloudnou diagnostikou pravděpodobně se jedná o nízkou efektivitu filtru.Zřejmě regenerace trvá dlouho a zanesení neklesá.Je potřeba otestovat snímač rozdílového tlaku snímače teplot a nahrát log z regenerace kde budeš sledovat jaké teploty dosahuje a zda zaplnění klesá.Další ukazatel je doba mezi regeneracemi.Ale na těchto km bude asi plnej nespalitelného popela a bude potřeba otestovat kat a pak nechat odborně vyčistit.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4987
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Ono má něco svou životnost? Brzdový spínač 270 tis a je na konci životnosti? To auto asi bude taky na konci svých sil.
Tvojí věšteckou kouli bych chtěl mít.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dann83 »

Ten spinac uz mi semtam neodemykal automat z Parkingu, takze si myslim ze uz byl nacaty, ale zavadu neukazal. Po vymene, uz jsem to neodemykani nezaznamenal. Co se tyce toho snimace rozdilovych tlaku a snimace teplot nevite jake maji mit hodnoty nebo jak poznat ze jsou spatne, pokud nebudou vyhazovat nejakou chybu?
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

To protože se oteplilo tak už zámek nedrhne
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dann83 »

Tak to nevim, kdyz mam v garazi tepleji jak venku.
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

Prestan se dohadovat,chce to poradnou diag od cloveka co vi co dela.
Martinsidlo ma pravdu, bud mas luxusni vesteckou kouli nebo mas balik na system pokus omyl. Ve zline je clovek co tregy dava na paradu.
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dann83 »

Jak se jmenuje nebo jaký to je servis? Nehádám se, brzdový spínač jsem vyměnil, protože už mi sem tam neodemykal řadící páku z Parkingu i v teple v garáži a od té doby mám pokoj. Závada už se řeší vyčistěním DPF, protože je už zapopelený, vzhledem k najetým km atd.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není problém třeba s vyjebaným uložením klapek v sání, jak to tama fučí, zasírá to samozřejmě filtr o dost víc a pak to nestihne udělat regeneračku a dopadne to takto
Dann83
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 dub 2019, 06:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dann83 »

Závada vyřešena: zanesený-ucpaný DPF. 160g nespalitelného popela. Vyřešeno, kompletním vyčištěním.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“