partner19d volnobeh

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
partner19d
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 21 kvě 2006, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko, kosice

partner19d volnobeh

Příspěvek od partner19d »

neviete ake volnobezne otacky ma mat peugeot partner 1.9d, r.v. 2000? prisiel zo servisu a teraz ma skoro 1000 otacok, v servise bol preto lebo nieco v motorovom priestore rezonovalo,ale iba pri volnobehu teraz to nerobi,ale zda sa mi alo keby iba dvihly volnobebne otacky.dik.
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

750-800 ot.
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

750-800?? To se musí třepat jak ratlík, proto mu tam něco rezonuje. Ani motory TDI PD nemají tak málo, ty mají cca 850ot. A ještě se to trochu klepe. Já bych těch 1000 viděl naprosto reálně. Všimnite si, že všechny starý motory, třeba Toledo 1,9D, nebo i golf mají kolem 1000. Atmosferáci to tak prostě mají. Takže pokud se ti nebude zdát, že by ti to nějak víc žralo, což asi nepoznáš, nech to být.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

tak proč měl při originál nastavení motoru volnoběh nižší? Vytloukání klínu klínem, to je autorizovaný servis.
partner19d
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 21 kvě 2006, 11:21
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko, kosice

Příspěvek od partner19d »

tyzden predtym bol motor v oprave koly rozpadnutym rozvodom,zo servisu prisiel s tym ze pri volnobehu nieco rezonovalo,ale uz pri jemnom pridani plynu to prestalo,neviete ako sa nastavuje volnobeh??
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

Asi tam bude čerpadlo Lucas. Na páce plynu jsou jistě dorazové šrouby, jeden abys motor nepřetočil a druhý na min volnoběh. Přitáhni hi o pár otáček.
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Atmosferáci potřebujou na volnoběh trochu života, a 750-800 život není. Pokud to pořád chcete řešit, je pravda že se to asi dá nastavit na šroubu. Ale nebude lehčí si to někde prvně zjistit, kolik ten motor opravdu má točit na volnoběh?
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
kodajz
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 13 lis 2007, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od kodajz »

No právě, 750-800 ot. jsem viděl ve Workshopu u kolegy, mám Berlingo se stejným motorem a když jsem tam měl Lucas čerpadlo tak jsem takové nízké otáčky myslím měl. Nejsem si na stopéro jistý. Teď jsem tam dal Bosche a pokud mám ot nižší jak 900 tak to po otočení volantem skoro chcípá takže mám nastaveno 1050-1100 ot volnoběh.
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Aha, tak to pak jo. No zapomněl sem, že je to auto z roku 2000, tam už možná ten motor skutečně může mít nižší otáčky, ale jak říkám, u starých atmosferáků to vždy bývalo vyšší, bylo to i slyšet, jak valí volnoběh. Záleží na něm, jestli si to tak nechá. Já bych to asi tak nechal, nehledě na to, že když jsou nižší, vše se klepe i volant brní a to je nepříjemný.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“