
1,4 TDI výměna řetězu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Ja dělal caddynu 1.9 BSU 55kw a ven šly jakž takž ale kvůli jednohmotě bez vybraní bylo horší je chytit zpět i imbusem s kuličkou 

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Nedas to, ani nahodou. Na 1.4 TDi je ina vana a koli tomu ma original prevodovka (z 1.4 TDi) vybranie zospodu, co na 1.9 prevodovke neni a koli tomu ma olejova vana vybrania, takze tam je to v pohode.Ladas píše:převodovka je fremou stejná jak na 1,4 tak na 1,9 a na AMF jsem vanu sundaval před 3týdny takže pokud je nářadí jde to bez zásahu frézy nebo čehokoliv jiného
Tu mozes vidiet to vybranie na prevodovke z 1.4-ky:
http://www.autobazar.sk/foto/prevodovka ... 8269737/#1
A tu je vana 1.4 TDi:
http://www.aci.cz/7625071q-olejova-vana ... i52833.jpg
A vana 1.9 tdi:
http://www.dsauto.sk/uploads/images/pro ... .large.jpg
Ako vidno, ak bude 1.9-tkova prevodovka na 1.4 TDi, tak tam zostane medzera cca 5-6 mm a este k tomu su tie dva sroby mierne vyosene vzhladom na tu medzeru a tu nepomoze ani special imbus s hlavickou, kedze vzhladom na to vyosenie a hrubku materialu (obalu) prevodovky sa k tomu srobu neda dostat.
A keby aj zazracne ano, tie sroby zostanu upadnute niekde pri zotrvaku a bez toho frezovania vanu nedas z5.
Pisem o prevodovke z 1.9 ma motore 1.4, aby nedoslo k omylu.
Navyse, bola to len drobna poznamka, ak by niekto uvazoval nad vymenou prevodovky, koli dlhsim kvaltom.
až to budu řešit pošlu ti fotky aby jsi uvěřil že to jde motor AMF převodovka 1,4 bez úprav a vana v pohodě dole...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Schvalne som pisal, ze:
"Pisem o prevodovke z 1.9 ma motore 1.4, aby nedoslo k omylu."
Ano, pokial je org. prevodovka tak v pohode, no nie pri zamene prevodoviek. A o tom to je. Ja mam na 1.4 prevodovku z 1.9.
Avsak ty pises o motore 1.4 a prevodovke taktiez z 1.4 ,teda povodnej (JCZ a pod.), tam to ide, to je jasne...
Asi si ten detailik o zamene prehliadol.
"Pisem o prevodovke z 1.9 ma motore 1.4, aby nedoslo k omylu."
Ano, pokial je org. prevodovka tak v pohode, no nie pri zamene prevodoviek. A o tom to je. Ja mam na 1.4 prevodovku z 1.9.
Avsak ty pises o motore 1.4 a prevodovke taktiez z 1.4 ,teda povodnej (JCZ a pod.), tam to ide, to je jasne...
Asi si ten detailik o zamene prehliadol.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
tak já mám taky dodělaný z fabriky to neumí poskládat aby to k něčemu bylo 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!