T4 2.5TDi 75kW netáhne když jede doleva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
T4 2.5TDi 75kW netáhne když jede doleva
Zdravím vás ve spolek a prosím o konzultaci a radu mého problému.
Když za jízdy hnu volantem doleva, i nepatrně, nebo prostě zatáčím doleva, motor netáhne a pocukává, jakmile stočím volant vpravo, i nepatrně, vystřelí kupředu na plný výkon. Ta pozice, kdy to jede/nejede se nepatrně mění, vpravo/vlevo - dokáže to jet na plný výkon rovně po dálnici, ale při nepatrném pohybu volantu doleva to přestává táhnout, nebo to při jízdě rovně netáhne, a teprve když lehce pohnu volantem doprava, např. v rozmezí přejetí do sousedního pruhu, tak to vystřelí kupředu.
Ta reakce motoru je okamžitá, není tam prodleva, a ani to nesouvisí s výrazným nakloněním auta do strany, protože změna nastane i při velmi pomalém pohybu volantem.
Palivová soustava prohlídnutá, dokonce jsem zkoušel jet tzv. "na kanystr", tedy zaručený přívod paliva hadičkama přímo z a do kanystru. Všechny podtlaky zkontrolovaný. Zkontrolovaný všechno kolem sloupku řízení, žádný kablík tam není v kontaktu apod. Kroužek airbagu normálně funguje, ASR a podobný věci, který by snímaly podélnou stabilitu vozidla to nemá...
Už se s tím trápím nějaký čas, na chvíli to ustalo, nebo se to dělo jen první půlhodinu jízdy, teď je to furt.
Jediný co jsem ještě neudělal je diagnostika, jsem s tím trvale v daleký cizině a nemám.
Protáhnul jsem to teď po dálnici, rovně to jelo pěkně, táhlý levotočivý sjezd o 270° jsem jel pod plynem v otáčkách, a v 1/3 to začlo kuckat, jakmile se to narovnalo, tak to zase vystřelilo kupředu...
Když za jízdy hnu volantem doleva, i nepatrně, nebo prostě zatáčím doleva, motor netáhne a pocukává, jakmile stočím volant vpravo, i nepatrně, vystřelí kupředu na plný výkon. Ta pozice, kdy to jede/nejede se nepatrně mění, vpravo/vlevo - dokáže to jet na plný výkon rovně po dálnici, ale při nepatrném pohybu volantu doleva to přestává táhnout, nebo to při jízdě rovně netáhne, a teprve když lehce pohnu volantem doprava, např. v rozmezí přejetí do sousedního pruhu, tak to vystřelí kupředu.
Ta reakce motoru je okamžitá, není tam prodleva, a ani to nesouvisí s výrazným nakloněním auta do strany, protože změna nastane i při velmi pomalém pohybu volantem.
Palivová soustava prohlídnutá, dokonce jsem zkoušel jet tzv. "na kanystr", tedy zaručený přívod paliva hadičkama přímo z a do kanystru. Všechny podtlaky zkontrolovaný. Zkontrolovaný všechno kolem sloupku řízení, žádný kablík tam není v kontaktu apod. Kroužek airbagu normálně funguje, ASR a podobný věci, který by snímaly podélnou stabilitu vozidla to nemá...
Už se s tím trápím nějaký čas, na chvíli to ustalo, nebo se to dělo jen první půlhodinu jízdy, teď je to furt.
Jediný co jsem ještě neudělal je diagnostika, jsem s tím trvale v daleký cizině a nemám.
Protáhnul jsem to teď po dálnici, rovně to jelo pěkně, táhlý levotočivý sjezd o 270° jsem jel pod plynem v otáčkách, a v 1/3 to začlo kuckat, jakmile se to narovnalo, tak to zase vystřelilo kupředu...
VW T3 Syncro
Je to 2.5tdi.75kw?
A neaktivuje sa ti nejaky system abs, asr?
Ak zatocis a je zblbnuty / pokriveny snimac otacok na niektorom
kolese tak to druhe zacne pribrzdovat...
Napr, ak prestanu prichadat impulzy z praveho, zacne pribrzdovat
lave aby dorovnal otacky lebo si mysli ze je na snehu a lave sa toci
naprazdno
A nie som si isty ci nahodou neobmedzuje na snehu pri smykani
aj vykon motora
A neaktivuje sa ti nejaky system abs, asr?
Ak zatocis a je zblbnuty / pokriveny snimac otacok na niektorom
kolese tak to druhe zacne pribrzdovat...
Napr, ak prestanu prichadat impulzy z praveho, zacne pribrzdovat
lave aby dorovnal otacky lebo si mysli ze je na snehu a lave sa toci
naprazdno
A nie som si isty ci nahodou neobmedzuje na snehu pri smykani
aj vykon motora
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To je čtyřkolka? Jestli ano,na zkoušku odpojit všechny čidla od ABS na kolech.
A ikdyby dvoukolka,zkusil bych taky.
Dle mě přibrzďují brzdy. Brzdy,válec,posilovač- nic volného,podezdřelého?
Nemáš brzdovky v nádobce přes max?
A ikdyby dvoukolka,zkusil bych taky.
Dle mě přibrzďují brzdy. Brzdy,válec,posilovač- nic volného,podezdřelého?
Nemáš brzdovky v nádobce přes max?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
A nejaká kabeláž ? nemáš tam niekde nejaký šalátik ? a tým že napríklad zatočíť sa to mierne natiahne a môže to napríklad prestať komunikovať. To ma len napadá, lebo viem že dakto tiež riešil podobnú vec cukanie atď a tiež to bola kabeláž, ja by som možno skúsil skontrolovať káblozé zväzky
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kontroloval jsem, žádný kutilství tam nikde není.
Dnes prvních 20 minut jízdy to moc netáhlo, tím myslím, že to střídavě jelo/nejelo. Dojel jsem pár km k dálnici a lehlo to úplně, bylo jedno jestli jsem hnul volantem doprava nebo doleva, prostě to nepřešlo 2000ot. Ujel jsem po dálnici cca 10km a na prvním sjezdu sjel, tam už jsem cítil, že se to čape, tak jsem to otočil na druhou stranu a těch 10km se vrátil. A jelo to jako víceméně vždycky - v levý zatáčce to odpadá, jinak plný výkon.
Po dalších 20 minutách jsem se dostal na diagnostiku a ta nenašla žádné chyby
Dnes prvních 20 minut jízdy to moc netáhlo, tím myslím, že to střídavě jelo/nejelo. Dojel jsem pár km k dálnici a lehlo to úplně, bylo jedno jestli jsem hnul volantem doprava nebo doleva, prostě to nepřešlo 2000ot. Ujel jsem po dálnici cca 10km a na prvním sjezdu sjel, tam už jsem cítil, že se to čape, tak jsem to otočil na druhou stranu a těch 10km se vrátil. A jelo to jako víceméně vždycky - v levý zatáčce to odpadá, jinak plný výkon.
Po dalších 20 minutách jsem se dostal na diagnostiku a ta nenašla žádné chyby
VW T3 Syncro
Loguj za jízdy, nebo si vem někoho do auta a sledujte za jízdy v měřených hodnotách, řízení, brzdy, motor, jestli se v tom vyznáte 
Když to 20 minut nejelo, muselo by to být vidět. Chyba se zapíše jen tehdy, pokud sama příslušná ECU pozná, že je něco mimo, což tohle asi nen ten případ.
Třeba to při tom pravým náklonu v levotočivý zatáčce nemá vzduch či naftu kvůli nějaké mechanice, a nebo to omezuje elektronika ...

Když to 20 minut nejelo, muselo by to být vidět. Chyba se zapíše jen tehdy, pokud sama příslušná ECU pozná, že je něco mimo, což tohle asi nen ten případ.
Třeba to při tom pravým náklonu v levotočivý zatáčce nemá vzduch či naftu kvůli nějaké mechanice, a nebo to omezuje elektronika ...
- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zkusím.
odpoledne jsem se v tom neúspěšně pošťoural, abych zase nic nenašel... Pak jsem vyrazil na cca 15km cestu, a celou dobu jsem z toho měl moc dobrý pocit, jelo to výborně, kruhové objezdy bez problémů... Cestou zpět taky, až ke "zkušebnímu" sjezdu z dálnice, tam to v levém táhlém oblouku zase umřelo. Prostě v tu chvíli není žádná odezva na plyn... Jakmile se to narovnalo, vystřelilo to vpřed. Během toho, ani potom z výfuku nic nevyjde. Kdyby to v tu chvíli nemělo dočasně vzduch, bude to hulit...
odpoledne jsem se v tom neúspěšně pošťoural, abych zase nic nenašel... Pak jsem vyrazil na cca 15km cestu, a celou dobu jsem z toho měl moc dobrý pocit, jelo to výborně, kruhové objezdy bez problémů... Cestou zpět taky, až ke "zkušebnímu" sjezdu z dálnice, tam to v levém táhlém oblouku zase umřelo. Prostě v tu chvíli není žádná odezva na plyn... Jakmile se to narovnalo, vystřelilo to vpřed. Během toho, ani potom z výfuku nic nevyjde. Kdyby to v tu chvíli nemělo dočasně vzduch, bude to hulit...
VW T3 Syncro
- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
POZOR, možná slavím úspěch!!!! Hlavní kabelový svazek jdoucí po zadní straně/hraně motoru (vedoucí pak k čerpadlu a jednotce), uložený v husím krku s odbočkou k podtlakovýmu ventilu nahoře a dole s odbočkou k náhonu tachometru, který je kvůli blízkosti EGR a výfukovým svodůmv dýlce asi 30cm v textilní žáruvzdorné chráničce, nebyl přichycený klemou pod šroubek krytu zadního rozvodového řemene. Polehával na bloku, a ani dole u frémy, kde se zahýbá zpátky před motor, nebyl scvaknutý v plastové klemě... Vytáhl jsem ho mezi hadicema vpřed, abych zkontroloval jestli je někde propálený nebo prodřený, přichytil ho zatím zdrhovačkou, a motor jede!!! Celou 20km trasu, kterou jsem v předchozích dnech projížděl, to projelo bez jediného zaváhání. WOW.
Teď tedy musím sundat to chránění a otevřít ty husí krky, abych našel kde se kterej drátek narušil...
Děkuju za vaše rady

Teď tedy musím sundat to chránění a otevřít ty husí krky, abych našel kde se kterej drátek narušil...
Děkuju za vaše rady


VW T3 Syncro
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Informacie musia byt "na istotu" a predom, nie ked je uz problemmartinsidlo píše:Tam budou asi zlámaný dráty. Jednou se přeruší v nejnevhodnější chvíly.
Taky jsem nejdřív přemýšlel na elektrozradu,motor se naklání tam a zpět.
odhaleny...
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km