Stary PDčko jak říkají na Piču vačky a vstřiky....OK, ale tam bez DPF se sedlo a jen jezdilo. Jo BMM na piču taky, dobry den ojky ven, BXE to same, kurva to by se jeden z toho posral.
Vše ma svy pro a proti
Asi zpět ke dvojce golfu 1,6 gtd a je to

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jericho to plati ale u každého diesla terajšej doby ja som vlastnil dve PD auta mali Origo jedno 330tis keď sa predalo druhé 260tis ani na jednom nebol motor nikdy rozoberany , pôvodne turbo,trysky,aj spojka akurát na jednom som menil obloženie lamely kôli chipu. Ale inak všetko pôvodne na každom som bol druhý majiteľ kontrola vačky ani náznak opotrebenia olej meneny vždy po 15tis km obe autá slúžili celkom dobre a jedným majiteľom som stále v kontakte a auto stále v pohode ,jasne keď bude mať auto niečo ešte odjazdene investícia príde ale na tie km čo by si predsa chcel.jericho-3 píše:Vlastnil a rychle se jej zbavil, ale hlavně opravoval a je třeba říci, že nebýt PD tak mnoho servisů by zkrachovalo a mecháni si jej pochvalují..Je to pořád dokola, musíš jej pořád obskakovat, sledovat a investovat.Samozřejmě pokud máš auto od nova nebo od někoho, kdo není kutil už z podstaty a jezdil pořád na naftu, nedělal z toho závoďáka, nejezdil jako s hnojem, nepoužíval na "brutální zrychlení" super rychle trysky, a celkově neexperimentoval tak budeš tak do 300000km i spokojen, když budeš mít štěstí..Bohužel u nás v české kotlině je vše jen jakoby, často je to přetočeno, domrdáno a většina osazentva v hospodě má PD v malíčku...bohužel.b707 píše:vlastnil jsi nekdy takovy vuz? u pdcka se dojebe ulozeni vstriku, gumicky, obcas odejde vstrik a nebo zlobi tandem. Porad to jsou opravy za par korun nez resit palivovy system na cr, egr a Dpf.
No, u novějších už to moc neplatí. To, co byla Toyota dříve už je strženo vlivem chování ostatních automobilek (kterým Toyota nemohla při nastavené laťce kvality konkurovat) nejspíše daleko v nenávratnu. Pakliže teda nehovoříš o značně starších modelech.rudy5 píše:Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
Neviem ako tie úplne najnovšie turbo benziny ešte není taká skúsenosť ale ešte tie okolo roku do 2016 sú so spoľahlivosťou úplne niekde inde v mojom okolí nejaké jazdia byvalka má ravku v benzíne 2015 a len bežní servis 270tis natočené ,žena v robote Avensis 2.0benzin rok 2014 snáď už 350tis namotane a len bežný servis .neni také jazdenie ako s turbom ale spoľahlivosť je si myslím inde .dokonca si myslím že už aj Renault má nové benzínové motory niekde s kvalitou inde ako vw .Forest píše:No, u novějších už to moc neplatí. To, co byla Toyota dříve už je strženo vlivem chování ostatních automobilek (kterým Toyota nemohla při nastavené laťce kvality konkurovat) nejspíše daleko v nenávratnu. Pakliže teda nehovoříš o značně starších modelech.rudy5 píše:Ja by som asi keď človek nechce nejaký extra výkon a chce spoľahlivé išiel asi do Toyoty do benzínu .auto na bežné jazdenie
Ostatně, to byl jeden z důvodů, proč jsem si pořídil Lexuse GS300 (1999).
Já osobně bych v případě rozhodování mezi CR a BKD volil BKD. CR, zvláště piezo je moc drahej špás a to nemluvím o případech, kdy jsou v palivovém systému šponky - to je pak na vyhození, protože jenom čistit raily, vstřiky a dát jiné čerpadlo nemusí (a mnohdy nepomůže) a zničí to druhý "set".
Lidi (i já v minulosti, přiznávám) straší BKD hlavou ... ale do háje, zkuste to porovnat s cenama servisu CR? Za to se dá pořídit hned několik hlav BKD