P308 2.0HDi 100kW 16V-po vymene tesnenia hlavy nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

P308 2.0HDi 100kW 16V-po vymene tesnenia hlavy nestartuje

Příspěvek od shark734 »

Ahojte,

mám problém s predmetným autom z roku 2009. Menili sme na motore tesnenie pod hlavou. Motor sme poskladali a motor točí, no nafta z VT čerpadla nejde. Podávacie čerpadlo to nemá, len balónik.

V diagnostike žiadna chyba. Pri testovaní DRV a vstrekovačov cez diagnostiku všetko funguje. Pri točení motora štartérom, je požadovaný tlak paliva 300bar, meraný 0, občas skočí na 1. Rampa od čerpadla až po trysky bola pred štartovaním zaliata naftou.

Synchronizácia vačky OK.



Prosím Vás o radu, na čo sa ešte pozrieť.



Ďakujem
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A naskočila už komprese?
nepropadat panice...
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Podľa mňa to len nemá naftu, poriadne to treba odvzdušniť s balónom, prípadne externe s elektrickým čerpadlom. Railu ste mali dole a snímač tlaku je OK? Keď povolíš niektorú trubku k vstreku isto odtiaľ nič nejde?
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

jericho-3: ako to myslíš? keď sme točili cez kľuku, tak to malo odpor

Marek001: odvzdušnené by to malo byť v rámci možnosti. Pred výmenou tesnenia motor šlapal, týždeň auto stálo, kým zbrúsili hlavu. Snímač by mal byť tiež OK. Pri štartovaní nafta k vstreku nejde, len čo som tam naftu napustil.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

A so vstrekmi ste nič nerobili, nejde náhodou všetka nafta do prepadu?
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

Marek001: vstreky zostali v rovnakom poradí, akurát sa menili tesnenia. Nafta ide do prepadu všetká, do railu to vôbec netlačí. To bude nejaká elektronická chyba, len aj počas štartovanie vyzerajú live dáta v poriadku. Mám rovnaký motor ešte v jednom aute a porovnál som to.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9170
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Trochu nerozumím. Jak muže jít nafta z přepadu když nejde do railu???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Odpovědi: 0
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Asi som to aj ja zle pochopil a domotal: problém je teda taký že čerpadlo aj keď má na 100% naftu na vstupe tak nič nevytláča do vysokotlaku a všetko ide z neho von prepadom?
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

Marek001: áno, presne takto
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Skontroluj cez.diag ci rj motoru ma povolenie na start motoru. V nameraných hodnotách opravneni start ano/nie pocas toho ako tocis motorom
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20127
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně to jsme řešili na P407, po týdnu co auto stálo a hlava byla na opravě tak tak zalehly vstřiky že to nešlo nastartovat, dodnes nechápu
Zkus ještě lanostart, tyto mrchy kolikrát potřebují hydra trochu oživit šokem
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, tohle často pomůže, starter často prostě není schopen motor pořádně protočit aby se hydra probrala, a samozřejmě pro soustavu zbyde veškerý proud který je třeba k funkci řízení motoru..A zalehlé ,/ zalepené/ vstřiky jsou také možná realita..Zastávám názor, že delší dobu rozebraný motor ztrácí "pracovní návyky" a je nutno jej přemluvit pořádným probuzením... :)
nepropadat panice...
shark734
Přispěvovatel
Příspěvky: 113
Odpovědi: 0
Registrován: 24 kvě 2010, 16:03

Příspěvek od shark734 »

Už to šlape, skontrolovali sa všetky konektory. Po nich žiadna zmena. Zložil som VT čerpadlo, vložil späť, dobil baterku a motor chytil po 20s na 2 valce. Zvuk bol katastrofálny, smrad ani nehovorím. Podľa diagnostiky boli zablokované 2 vstrekovače, 1 z nich prechodne. V dia sa nastavila ich výmena po oprave, motor naskočil, 2-3 minúty na voľnobehu mal nepravidelný chod, no ustálilo sa to. Prepláchol sa chladiaci okruh, vymenil olej a vyzerá to, že šlape jak nový s 280tkm na tacho :D, osobne by som povedal 400tkm.

Ďakujem za rady páni
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“