Presne takéto situácie som mal na mysli. Potom si kúpim spray a kašlať na striekanie pištoľou kua. Mám aj pištoľ , no veď to poznáš, pri čistení zničíš toľko riedidla, že fakt sa asi oplatí dať si naplniť spray. Kámoš si sprayom striekol celý predný blatník na OKTE a bol som milo prekvapený. Ani som nechcel veriť, že je to sprayom. Otázne je ako dlho to vydrží no.marian.marcin píše:Asi preto že tie laky ktoré sa teraz predávajú nedokážu vytvrdnúť tak ako od prvovýroby.Svokor mi zaprášil celú fabku bielou sintou tak som ju celú utrel acetonom ,vyleštil a pohoda,teraz mám OII na ktorej bola laknutá kapota od kamienkov a nechtiac mi tam kvapol polester ,tak si myslím utrem to acetonom a výsledok?Machuľa jak hovado.
hrdza
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
marian.marcin
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 236
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
Caute mam fiat uno uz dost hnije na podvozku a to tak ze ked dviham na jednej strane auto tak sa to tam pri prahoch sype a zdvihak sa zatlaca do karoserie , aj na podlahe su diery a vidno cez ne elektricke kable. Mate niekto nejaky napadad co s tym ? staci tam napchat nejaky tmel / laminat a pripadne nanitovat nejaky plech ? napiste nejake napady , len nie aby som to dal na vrakovisko. Dakujem 
Ani se nedivim že chce dát tu undinu dohromady.Já s nim chvilenku jezdil, když jsem ji kámošovi opravoval a je to supr živý autíčko a dobře ovladetelný.Měl 1.5ie 75 kobyl.
Ono to jde opravit ale je potřeba ho kompletně odstrojit na holou kastli a začít řezat a vyvařovat a pak celolak, dutiny... Jinak se to za rok až dva rozpadne úplně.
Ono to jde opravit ale je potřeba ho kompletně odstrojit na holou kastli a začít řezat a vyvařovat a pak celolak, dutiny... Jinak se to za rok až dva rozpadne úplně.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Ano, ale když je možnost sehnat v lepším stavu, volil bych tuto cestu..Tohle vyvařování jsme za socíku poovažovali za normální, já u své Š 1100 MB jsem i když jsem měl novou kastli, každé jaro na kolébce kastli natíral a pečlivě sledoval stav..Bohužel jsem viděl, jak by rez postupovala, když bych to nedělal. Tenhle model byl bez ochrany a sůl chroustala naplno..Máš pravdu, s tímto motorem v UNU bude ještě dnes mezi chrochtáky jezdícími na spotřebu štikou protože tyhle koně jsou ještě z pečlivé stáje..Mám doma ještě motor 1, 3 Turbo, které by si s GTI vytřelo zadek.
Ale já na oturbené nejsem, mám rád plnohodnotné motory bez dopingu..
P.S. pozor na problém, který tyto motory pronásledoval a ničil stříkačky na běžícím páse..V těchto dobách bylo ještě téměř vše ze železa, takže mimo kastle i trubky u nádrže byly korozí velmi ohrožené. Trubka v kolinku prorezla, kolo do trubky házelo vodu a bordel a palivový filtr nebyl schopen tohle eliminovat, takže přišla voda do benzinu a bylo vymalováno, odešly vstřiky, nejdřív se měnily filtry, a než se na tuto závadu přišlo , byla cena opravy už nezkousnutelná...
Ale já na oturbené nejsem, mám rád plnohodnotné motory bez dopingu..
P.S. pozor na problém, který tyto motory pronásledoval a ničil stříkačky na běžícím páse..V těchto dobách bylo ještě téměř vše ze železa, takže mimo kastle i trubky u nádrže byly korozí velmi ohrožené. Trubka v kolinku prorezla, kolo do trubky házelo vodu a bordel a palivový filtr nebyl schopen tohle eliminovat, takže přišla voda do benzinu a bylo vymalováno, odešly vstřiky, nejdřív se měnily filtry, a než se na tuto závadu přišlo , byla cena opravy už nezkousnutelná...
nepropadat panice...
-
burton.b22