DPF R.Scenic 2 1,9dci - vyriešene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DPF R.Scenic 2 1,9dci - vyriešene
Na aute byl problem s DPF dalo sa to nekde vyčistit vydržalo to týdeň. Dif snímač tlaku je v norme na diagnostike zavady P1436 regeneracia filtru prerušeni a P1431 časticový filter interná závada. Na volnobeh tlak pred filtrem 116mBar.
Auto ke mne nejezdí je to byvalí kolega z práce nevím kdo kde jak mu to čistil auto udajne olej nežere najezd 280000Km. Na co sa zamerat? chcel bych vstrekovače poslat na kontrolu repas. Udajne s tým DPF začli hned po STK jak to točili do 4tis.
dík
Auto ke mne nejezdí je to byvalí kolega z práce nevím kdo kde jak mu to čistil auto udajne olej nežere najezd 280000Km. Na co sa zamerat? chcel bych vstrekovače poslat na kontrolu repas. Udajne s tým DPF začli hned po STK jak to točili do 4tis.
dík
Naposledy upravil(a) ROMEK dne 10 úno 2020, 10:08, celkem upraveno 1 x.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Jak píšeš, je potřeba zjistit kde to čistili a jak, je k tomu protokol ??
Tuhle dojel borec s něčím podobným,sice to byl Seat,ale to je jedno,hned mezi dveřma hlasi že DPF to není že to mu odborně čistili,jak to samo nevěděl, já nahodou toho dotyčného (u mě patlala ) znám,tak jsem mu volal co s tím dělali, tak prý normálně ten čistič bez demotáže od CarTechnic,pak už to šlo na sílu zregenerovat,auto začalo jet tak si vzal bůra a poslal ho pryč,vydrželo to týden...ještě mu zkurvil teplotní snímač zepředu na DPF tak to tam nějak doprznil,no hrůza...
Takže není čistit jako čistit
Když to dáš někam do opravdu odborné firmy už se nám hodněkrát stalo že nám to vrátili s tím že to nepůjde
Tuhle dojel borec s něčím podobným,sice to byl Seat,ale to je jedno,hned mezi dveřma hlasi že DPF to není že to mu odborně čistili,jak to samo nevěděl, já nahodou toho dotyčného (u mě patlala ) znám,tak jsem mu volal co s tím dělali, tak prý normálně ten čistič bez demotáže od CarTechnic,pak už to šlo na sílu zregenerovat,auto začalo jet tak si vzal bůra a poslal ho pryč,vydrželo to týden...ještě mu zkurvil teplotní snímač zepředu na DPF tak to tam nějak doprznil,no hrůza...
Takže není čistit jako čistit
Když to dáš někam do opravdu odborné firmy už se nám hodněkrát stalo že nám to vrátili s tím že to nepůjde
Nahradu tam dávat nebudu s tým už mám svoje skusenosti u katalizatoru na benzín. Na diag. byla posledná regenerácia pred 115Km filter menený pred 300km. Takže asi to vynuloval kde to bylo vubec nevím.
Auto dorazí v pondelí. Ten kat. v DPF sa da skontrolovat teplovzdusnu pištolu a čističem na brzdy ne ?
Auto dorazí v pondelí. Ten kat. v DPF sa da skontrolovat teplovzdusnu pištolu a čističem na brzdy ne ?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Kluci klasika jak píše Roman DPF dole ani nebylo šruby totalne hrdzave a sponu sem musel urezat. Asi tam neco strikel a padaj. DPF mam dole neni praskle. Tady je zvlášť katalizator hned za turbem a DPF je uplne dole. Jak je to u tehoto systemu má to ešte katalizator aj v DPFku?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Po vyčistený DPF je snimač tlaku pred DPF 7-10mBar byl sem to trochu prejet nech filtr vyschne a tlak byl okolo 15mBar spravila sa staticka regeneracia teplotu dosahel nejkých 570stupnu a po regeneracii tlak 2mBar tak snad bude OK.
inak vstreky všetky 4 KO takže repas , nova hadica od turba, vyčistene DPF nejaký montážny material a práca cena okolo 900eur
inak vstreky všetky 4 KO takže repas , nova hadica od turba, vyčistene DPF nejaký montážny material a práca cena okolo 900eur
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE