Oběhové čerpadlo Sharan 2007 2,0 TDi BRT

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Oběhové čerpadlo Sharan 2007 2,0 TDi BRT

Příspěvek od Toledak »

Zatím,neví někdo, co a kdy spíná oběhové čerpadlo u Sharana?
Čerpadlo přes káblíky na baterku běží, ale v autě při motoru ve volnoběhu neběží, relé co ho ovládá jsem našel, proud pro spínací kontakt tam je, ale nevím kdy a co to relé sepne.Relé jako takové je v pořádku, zkoušel jsem ho na baterku.Když čerpadlo zapojím na prudko na baterku, tak auto topí úplně super, když to zapojím zpět na konektor, tak z topení jde spíše vlažný, než horký vzduch.
Díky za každou odpověď.
Nafta patří do TDi!
skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

OK díky, tak hned jak přečtu těch skoro 400 stran, tak dám vědět, zda někdo řešil stejný problém.
Zatím teda čtu jen o tom, že do čerpadla proud jde, ale čerpadlo se netočí, má krátké uhlíky.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Nemá tady někdo Sharana v naftě? Stačí mi když sáhne na oběhové čerpadlo při běžícím motoru, zda vrní, nebo ne? Díky.
Nafta patří do TDi!
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Mám dojem, že čerpadlo se spíná při vypnutí horkého motoru aby voda ještě chvíli cirkulovala.Alespoň tak to bylo mého T4 nebo G2, kde bylo vodou chlazený turbo.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Každý sharan to má jinak, starším běželo pořád a ještě cca minutu po chcípnutí, novějším asi jen s motorem a dochlazuje. Nemá to relé v sobě nějakou elektroniku? Ale i bez čerpadla to musí topit normálně, je v pořádku vodní pumpa? Nejsou přehozený někde hadice k topení?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

MirekX píše:Každý sharan to má jinak, starším běželo pořád a ještě cca minutu po chcípnutí, novějším asi jen s motorem a dochlazuje. Nemá to relé v sobě nějakou elektroniku? Ale i bez čerpadla to musí topit normálně, je v pořádku vodní pumpa? Nejsou přehozený někde hadice k topení?
Relé je klasika, jen cívka a kontakty.Jako jó ono to topí, ale když jsme zkusili čerpadlo zapnout na prudko, tak to topilo podstatně lépe.A čerpadlo nejede ani když zapne bufík.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Relé na přídavné vodní čerpadlo je 430 ne?

Co jsem dohledal ( ale model 85kw někdy z let 02-24 ), mělo by být spínané jednotkou motoru pin. 8, případně vyčíst paměť jednotky motoru a nebo zkusit akční členy, možná by ho měly obsahovat.

Čerpadlo by mělo naběhnout cca 2minuty po startu, ale to u 2007 může být taky jinak.
skalka200
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 úno 2015, 23:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od skalka200 »

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=27441

tak to zkus tady třeba tam najdeš co hledáš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“