Auto na cestování - transportér ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Udržuju při životě kolem 30 VW T5 a T6 a můžu doporučit pouze buď starou 1,9 TDI 77 kW (75 kW už má víc kurvítek), nebo 2,0 TDI (už má ale DPF) s jedním turbem, tam je třeba hlídat zdvihátka, nesmí být motor hlučný při studeném startu. Absolutní průser je 2,0 BiTDI 132 kW, teď už se nám serou i 150 kW - v 78 tis. ulítl ventil a pokopal celý motor. Ale ty jsou naštěstí cenově mimo. Takže ideálně 1,9 TDI 77 kW s prokazatelným servisem po 15 tis. km. Není to letec, nedělal se bohužel ve 4x4, ale máme na nich kolem 450 - 500 tis. km a ještě rok dva musí držet. Dá se vzácně sehnat i v Multivanu, jeden nádherný ke mně jezdí. Ale i tak bych spíš hledal třeba neshnilé Ducato, Jumper nebo Boxer 2,0 HDI, 2,8 HDI/JTD, případně v Ducatu ještě 2,3 JTD. Vyhnout se 2,2 HDI. Sem tam se dá sehnat i 4x4.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Připlatím si na cca 200000 Kč. Jen chci 8-9 míst. Sedačky vyhodím a udělám tam ležení které se dá rychle demontovat, kdyby bylo potřeba sedadla.rudy5 píše:Pozeral som u nás za kilo kúpi v pohode ešte mu aj na opravu zostane samo že čosi na Tom porobiť trebaváha píše:A víš kolik ty T4 stojí? Poměr cena/výkon katastrofa navíc už to jsou většinou všechno mrdky
Náhodou jsem narazil na tenhle inzerát: https://auto.bazos.cz/inzerat/114143792 ... st-4x4.php Kdybych si nechtěl stavět obytnou dodávku i se sprchou a kuchyňkou, šel bych do něj. Záleží, jestli fakt nebude shnilé.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Jestli chceš sprchu a kuchyňku tak stejně musíš něco v čem se postavíš. To bych asi koukal po ducatu 250 2.3jtd. Nevím kolik se pohybujou cenově, nicméně to jsou slušné dodávky. Z toho by se dal asi postavit už ucházející obytňák.Tady ty starší ducata budou všechny shnilé na prach. A ikdyž ho někdo vyvaří tak to za dva roky leze ven znovu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pokud máš prachy tak jsou na tom dobře jen si nech 100 na opravu když se to nepovede a to je jen startovací injekce.Starší ročníky maj problém s loupáním vlnovců a ty popravěj turbo.Většina prací je motor ven neorigo turba jim moc nechutnajProctor píše:Abych nezakládal nové téma, jak je na tom motor Viana V6 300CDI? jsou tam nějaké chronické problémy?rudy5 píše:Mercedes viano
A ceny jsou prostě mercedes.Na 350 tis to chce vyměnit šály závisí to na předchozí péči.Rád teče olejový chladič zatéká do motorku klapek olej ten pak zkolabuje vychozené plastíky klapek jdou vyměnit ale přístup u viana žhavákům se nechce ven a jelikož je to 8 klíč tak ji ukroutíš.Nehaním je děláme je od R glk C crafter a všechny jezděj ale musíš prostě počítat s tím že pokud na to někdo házel bobek a nic do toho nedal tak to hovno spadne pak na tebe.Pokud to má větší nájezd a ještě nox tak je to kombinace kasičky na kterou většina z nás nemá finance.
Díky za recenzi, těch peněz zase tolik nemám, ale vypadá že bude nejlepší koupit za 200k zachovalejší T4 a nechat si 150k na servis než koupit nějakou novodobou sra.ku...geo píše:Pokud máš prachy tak jsou na tom dobře jen si nech 100 na opravu když se to nepovede a to je jen startovací injekce.Starší ročníky maj problém s loupáním vlnovců a ty popravěj turbo.Většina prací je motor ven neorigo turba jim moc nechutnajProctor píše:Abych nezakládal nové téma, jak je na tom motor Viana V6 300CDI? jsou tam nějaké chronické problémy?rudy5 píše:Mercedes viano
A ceny jsou prostě mercedes.Na 350 tis to chce vyměnit šály závisí to na předchozí péči.Rád teče olejový chladič zatéká do motorku klapek olej ten pak zkolabuje vychozené plastíky klapek jdou vyměnit ale přístup u viana žhavákům se nechce ven a jelikož je to 8 klíč tak ji ukroutíš.Nehaním je děláme je od R glk C crafter a všechny jezděj ale musíš prostě počítat s tím že pokud na to někdo házel bobek a nic do toho nedal tak to hovno spadne pak na tebe.Pokud to má větší nájezd a ještě nox tak je to kombinace kasičky na kterou většina z nás nemá finance.
VW Passat, Golf, Sharan, T4 tdi
Není to moje jen jsem našel https://www.sbazar.cz/tyba/detail/10049 ... ong-9-mist
To je vražda, to spíš už T 4 s dobrou kastlí nebo opravit už trochu načnutou, nosné části jsou většinou v pohodě , s 5 válem staré řady a motor opravit, protože je "nezničitelný", tak bude mít hoodně nahrbu. Všechny modernější sračky jsou jen továrnou na prachy, mnoho píčovin auta zastavuje a inteligentní člověk se bez nich obejde..A hlavně, čím modernější kraksna, tím obtížnější oprava /notebook s sebou/, při jakékoliv kokotině motor ven..Proto tak prosperují servisy, mají pořád práci. Já bych s ojetou modernou nejel ani do Piešťan.. 

nepropadat panice...