Passat najednou spousta závad
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat najednou spousta závad
Prosim o pomoc (passat 1.9tdi pd 85kw 1999), asi před 14ti dny začal passat v tahu chvilema škubat, doma sem mrkl do závad a byla tam zavada 01282 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
tak sem ji smazal a neobjevila se. Behem 14ti dnu bez problemu, pak jedu a začne zase cukat, zastvuju, citil jsem i nějaky divny zapach a okukuji co se dá a nic a pak už to jelo jen v nouzáku, bez výkonu. Dojel sem a vsiml sem si ze nefunguje nic co je regulovano podtlakem, i kdyz podtlak v hadickach byl. Auto se i pri chcipani otrasa, jak nejde chcipaci klapka. No a v chybach mam
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-00 - -
00515 - Halluv snimac (G40)
03-00 - zadny signal
17552 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre
P1144 - 35-00 - -
01613 - Rele cerpadla chlazeni paliva (J445)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
00741 - Kontrola brzdoveho pedalu
27-00 - nesmyslny signal
a nejdou smazat. Dalsi co zacalo auto delat, ze startuje misto na brnknutí okolo 5 vteřin...Nezdá se mi že z ničeho nic je problém na tomto všem, ale myslim že problem bude nekde jinde, ale nevim po čem jít, co by jste mi poradili?
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
tak sem ji smazal a neobjevila se. Behem 14ti dnu bez problemu, pak jedu a začne zase cukat, zastvuju, citil jsem i nějaky divny zapach a okukuji co se dá a nic a pak už to jelo jen v nouzáku, bez výkonu. Dojel sem a vsiml sem si ze nefunguje nic co je regulovano podtlakem, i kdyz podtlak v hadickach byl. Auto se i pri chcipani otrasa, jak nejde chcipaci klapka. No a v chybach mam
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-00 - -
00515 - Halluv snimac (G40)
03-00 - zadny signal
17552 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre
P1144 - 35-00 - -
01613 - Rele cerpadla chlazeni paliva (J445)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
00741 - Kontrola brzdoveho pedalu
27-00 - nesmyslny signal
a nejdou smazat. Dalsi co zacalo auto delat, ze startuje misto na brnknutí okolo 5 vteřin...Nezdá se mi že z ničeho nic je problém na tomto všem, ale myslim že problem bude nekde jinde, ale nevim po čem jít, co by jste mi poradili?
Naposledy upravil(a) 103kuba dne 20 lis 2012, 22:40, celkem upraveno 1 x.
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Děkuju vám za rady, ŘJ je suchá, přesto jsem si sušil a mezi tím pátral dál. Svazek kabelů od váhy, N75 a klapky byl uvolněnej a spadl na výfuk, seškvařil se a vodiče se spojili a kostřili o výfuk... kabely byly v minulosti velice ,,odborně'' opravovány a špatně přichyceny... Oprava za hodinku, sletováno, zaizolováno... Kontrola chyb na VAGU, žádné, tak sem si pro jistotu udělal log a vše v normálu. Takže takhle ojedinělá příčina nejspíš nikomu nepomůže, ale pro zajímavost to tu píšu.
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Oživím téma. Bratrovi jede Bora AJM teď stále v nouzáku. Napsalo to závady:
00515 - Hallův snímač polohy vačk./klik. hřídele (G40)
03-00 - žádný signál
01282 - přepínací ventil klapky sacího potrubí (239)
31-10 - přerušení nebo zkrat na kostru - sporadická
17957 - magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku
P1549 - 35-10 - přeruš./zkrat na kostru (N75)-sporadická
17849 - ventil zpětného vedení výfuk. plynů (N18) - přeruš./zkrat na kostru
P1441 - 35-10 - sporadická
17552 - měřič hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-00 - přerušení/zkrat na kostru
Předpokládám, že příčina by mohla být taky svazek kabelů k těmto snímačům, co myslíte? Díky
00515 - Hallův snímač polohy vačk./klik. hřídele (G40)
03-00 - žádný signál
01282 - přepínací ventil klapky sacího potrubí (239)
31-10 - přerušení nebo zkrat na kostru - sporadická
17957 - magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku
P1549 - 35-10 - přeruš./zkrat na kostru (N75)-sporadická
17849 - ventil zpětného vedení výfuk. plynů (N18) - přeruš./zkrat na kostru
P1441 - 35-10 - sporadická
17552 - měřič hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-00 - přerušení/zkrat na kostru
Předpokládám, že příčina by mohla být taky svazek kabelů k těmto snímačům, co myslíte? Díky
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/file/ddqT8sBOMrZk/boraajm2000-pdf
Bora vyřešena. Pan Elektrikář s velkým E v Č. Budějovicích - Němeček. Našel pod přístrojovkou spečené kabely. Někdo tam totiž narval silnější pojistku, když mu asi často praskala. Opraveno, navrácena původní pojistka a cena 800Kč. V životě bych na to sám nepřišel. Byly to kabely do podtlakových ventilů co ovládají turbo a všechny ty kraviny kolem.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]