Passat najednou spousta závad

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Passat najednou spousta závad

Příspěvek od 103kuba »

Prosim o pomoc (passat 1.9tdi pd 85kw 1999), asi před 14ti dny začal passat v tahu chvilema škubat, doma sem mrkl do závad a byla tam zavada 01282 - Prepinaci Ventil klapky v sani (N239)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
tak sem ji smazal a neobjevila se. Behem 14ti dnu bez problemu, pak jedu a začne zase cukat, zastvuju, citil jsem i nějaky divny zapach a okukuji co se dá a nic a pak už to jelo jen v nouzáku, bez výkonu. Dojel sem a vsiml sem si ze nefunguje nic co je regulovano podtlakem, i kdyz podtlak v hadickach byl. Auto se i pri chcipani otrasa, jak nejde chcipaci klapka. No a v chybach mam
17957 - Magneticky ventil omezovani plniciho tlaku (N75) Preruseni/zkrat ke kostre
P1549 - 35-00 - -
00515 - Halluv snimac (G40)
03-00 - zadny signal
17552 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Preruseni/zkrat ke kostre
P1144 - 35-00 - -
01613 - Rele cerpadla chlazeni paliva (J445)
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
17849 - Ventil AGR (N18) Preruseni/zkrat ke kostre
P1441 - 35-10 - - - Sporadicky
00741 - Kontrola brzdoveho pedalu
27-00 - nesmyslny signal

a nejdou smazat. Dalsi co zacalo auto delat, ze startuje misto na brnknutí okolo 5 vteřin...Nezdá se mi že z ničeho nic je problém na tomto všem, ale myslim že problem bude nekde jinde, ale nevim po čem jít, co by jste mi poradili?
Naposledy upravil(a) 103kuba dne 20 lis 2012, 22:40, celkem upraveno 1 x.
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

jeste jak sem si to ted po sobe precetl, tak sem nenapsal, ze i po vypnuti motoru a opetovnem nastartovani jede auto stale hned zpočátku bez výkonu...
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

To čo môžeš spraviť bez pomoci je vysušenie RJ a prestreknutie jej kontaktov - tým nič nepokazíš .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nenateklo ti do pojistkovnice?
pod oknem pod tou černou kisnou je takový pryžový těsnění, to zvykne zteřit, nachčije tam a je to
Uživatelský avatar
103kuba
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 28 úno 2010, 20:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň,Rokycany

Příspěvek od 103kuba »

Děkuju vám za rady, ŘJ je suchá, přesto jsem si sušil a mezi tím pátral dál. Svazek kabelů od váhy, N75 a klapky byl uvolněnej a spadl na výfuk, seškvařil se a vodiče se spojili a kostřili o výfuk... kabely byly v minulosti velice ,,odborně'' opravovány a špatně přichyceny... Oprava za hodinku, sletováno, zaizolováno... Kontrola chyb na VAGU, žádné, tak sem si pro jistotu udělal log a vše v normálu. Takže takhle ojedinělá příčina nejspíš nikomu nepomůže, ale pro zajímavost to tu píšu.
1.9TDi PD 85kW AJM kat off, EGR off, kn filtr, turbo 96kw
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Oživím téma. Bratrovi jede Bora AJM teď stále v nouzáku. Napsalo to závady:

00515 - Hallův snímač polohy vačk./klik. hřídele (G40)
03-00 - žádný signál

01282 - přepínací ventil klapky sacího potrubí (239)
31-10 - přerušení nebo zkrat na kostru - sporadická

17957 - magnetický ventil pro omezení plnícího tlaku
P1549 - 35-10 - přeruš./zkrat na kostru (N75)-sporadická

17849 - ventil zpětného vedení výfuk. plynů (N18) - přeruš./zkrat na kostru
P1441 - 35-10 - sporadická

17552 - měřič hmotnosti vzduchu (G70)
P1144 - 35-00 - přerušení/zkrat na kostru


Předpokládám, že příčina by mohla být taky svazek kabelů k těmto snímačům, co myslíte? Díky
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5726
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

mrkni podla schemat či namaju spoločnú napájaciu vetvu
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

A taky společnou kostru.Mrkni taky pod držák baterie.Tam jsou "chycený" taky nějaký kostry.Taky se mrkni na pojistkovej box na baterce.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Prošel bych pojistky
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Pojistky u aku prej ok.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Pojistky v autě myslím že 10A ale pozici si nepamatuju
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Nejspíš to bude někde ve svazku. Potřeboval bych schéma. Poradíte, kde bych ho našel? Je to Bora AJM rok 2000.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 916
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Kód: Vybrat vše

https://uloz.to/file/ddqT8sBOMrZk/boraajm2000-pdf
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Bora vyřešena. Pan Elektrikář s velkým E v Č. Budějovicích - Němeček. Našel pod přístrojovkou spečené kabely. Někdo tam totiž narval silnější pojistku, když mu asi často praskala. Opraveno, navrácena původní pojistka a cena 800Kč. V životě bych na to sám nepřišel. Byly to kabely do podtlakových ventilů co ovládají turbo a všechny ty kraviny kolem.
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20278
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no jo, ty auta člověka nepřestanou školit že... :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“