neviete mi porati? ked je auto studene tak to obcas odtial tecie, ale iba ked to je studene
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=31254
tu su tie obrazky neviem to sem dat ...
co je tento ventil????cerpadlo bosch
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
mám na Fordu čerpadlo z Golfa 1,6 TD a je to to samý čerpadlo a párkrát jsem taky pozoroval únik paliva tímto otvorem. Pak se to zřejmně ucpalo či co a už to neteče
Ten vršek je pro turbo, zřejmě je tam membrána, která pracuje s talkem od turba a tím pádem dává více nafty. Tak jestli to není jen nějakej přepad??Někde na foru jsem viděl fotky tohodle čerpadla jak má rozebranej ten vršek

Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Ta membrána co je uvnitř má takovou tyčku s kónusem na konci o kterou se opírá kolík ,který podle polohy (zaleží jestli je vyjetý nebo zamáčkly) podle tlaku turba reguluje množství nafty při vyších otáčkách.Nafta z čerpadla prosakuje přes kolík pod membránu a ten šroub z boku to je odvzdušnění pod menbránou.Je to popsané tady na foru v tématu ,,Jak na zlepsení TD´´http://ww.dieselpower.cz/forum/viewtopi ... &start=105
W- Passat Variant B3 motor 1.9 TDI Z1 trysky 81kw
membrána pouze porovnává atmosférický tlak (+pružina) a přetlak za turbem, takže nad membránu jde tlak od turba hadičkou, pod membránu tímto otvorem, myslím, že je to tam ucpané ještě nějakým filcem nebo co to je.
Jinak jak psal pekari, ten kolík jde z prostoru pod membránou přímo do vnitřku čerpadla a je uložen jen v asi bronzovém poudru, takže by se tam teoreticky při vyšších otáčkách (vyšší tlak v čerpadle)mohlo trochu nafty nebo něčeho jiného dostat, pokud by tam ten kolík byl volný
Jinak jak psal pekari, ten kolík jde z prostoru pod membránou přímo do vnitřku čerpadla a je uložen jen v asi bronzovém poudru, takže by se tam teoreticky při vyšších otáčkách (vyšší tlak v čerpadle)mohlo trochu nafty nebo něčeho jiného dostat, pokud by tam ten kolík byl volný